Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
16221/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua niin paljon ja olet yksi elämäni lempi-ihmisistä.

Olen ajan myötä oppinut hallitsemaan mustasukkaisuuttani ja olen nykyään onnellinen puolestasi, että sinulla on hyvä vaimo ja mukava perhe.

Rakkauteni on muuttunut koko ajan pyyteettömämpään suuntaan ja halajan yhä vähemmän itselleni ja yhä enemmän toivon hyvää sinulle. Hyväksyn sen, etten voi näitä tunteitani sinulle kertoa, mutta haluan silti olla sinulle niin hyvä kuin vain mahdollista.

Vierailija
16222/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin eilen puhelimessa mies... Tiesitkö että mulla on sua niin ikävä että kohta hajoan. Olen ihan sekaisin sinusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16223/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
16224/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanomattakin lienee selvää, että rakastan nainen sinua niin paljon, etteivät sanat riitä sitä kertomaan.

Voisitko kiltti sanoa sen hänelle oikeasti muutakin kun täällä palstalla. Voi olla että hän kipeästi odottaa sitä että kuulisin nuo sanat sinulta. Ainakin minä salaa haaveilen että mies keneen olen niin palavasti rakastunut, jonain päivänä kertoisi oikeasti rakastavansa.

En ole AP, mutta saattaisi oma ihastus tukehtua omiin limoihinsa jos joku kerta ihan puskista heittäisin "hei rakastan muuten sua..." :D

Vierailija
16225/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouni ❤️ Näin unta, et halattiin ❤️ Tuli taas niiin ikävä sua ❤️

Nyt miinustaja!!!! Jos sä tunnet jonkun kusipään Jounin, niin sillä ei oo mitään tekemistä tämän mun tunteman Jounin kanssa!!! Ettå lopeta tuo miinustaminen, kiitos. On aika hemmetin loukkaavaa.

16226/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt miinustaja!!!! Jos sä tunnet jonkun kusipään Jounin, niin sillä ei oo mitään tekemistä tämän mun tunteman Jounin kanssa!!! Ettå lopeta tuo miinustaminen, kiitos. On aika hemmetin loukkaavaa.

Piti ihan käydä katsomassa, eihä siellä ollut kuin yksi miikka :D  Josko se on sitte se Jouni? :D

Ei noita peukutuksia kantsi niin vakavasti ottaa:) Hienoa kuitenkin että oot tohtinut palstatapoja uhmata ja ihan kokonaisen nimen laittaa:) Varmemmin menee perille, sikälimikäli oikea Jouni sattuu täällä olemaan :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
16227/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan käydä katsomassa, eihä siellä ollut kuin yksi miikka :D  Josko se on sitte se Jouni? :D

Ei noita peukutuksia kantsi niin vakavasti ottaa:) Hienoa kuitenkin että oot tohtinut palstatapoja uhmata ja ihan kokonaisen nimen laittaa:) Varmemmin menee perille, sikälimikäli oikea Jouni sattuu täällä olemaan :)

Siihen tulee aina se yks miikka, ja siinä on yks liikaa! Kuhis ite täällä pyörii, luulen että hänellä on parempaakin tekemistä.

Vierailija
16228/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle. Sille yhdelle ihanalle ja vinkkinä ehkä muillekin miehille.

Jos sä tunnet että tässä meidän välillä on jotain erityistä, tee aloite.

Tai aloite seuraavalle tasolle oikeastaan, onhan meillä flirttiä ollut. Laita vaikka viesti, näytä että ajattelet minua myös muulloin kuin kohdatessamme.

Tottakai huomioiminen ja aloitteet kuuluvat molemmille, mutta mielestäni seuraava askel kuuluu sinulle. Jos haluat ottaa sen askeleen.

Viesti sinulta. Se tuntuisi todella hyvältä.

Sen ei tarvitse olla mikään hunajaa tihkuva lemmenviesti, eikä varsinkaan mikään eroottinen seksiviesti.

Jotain neutraalia, ehkä jotain söpöä..

Haluaisitko laittaa sen viestin illalla?

Vierailija
16229/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen tulee aina se yks miikka, ja siinä on yks liikaa! Kuhis ite täällä pyörii, luulen että hänellä on parempaakin tekemistä.

Siis TUSKIN ite täällä pyörii.

Vierailija
16230/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iisisti J. Varo ettei verisuoni katkea päästä.

Vierailija
16231/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joskus soittaa sinulle pianoa ihan kahdestaankin. Ehkä sitten tietäisit miltä minusta tuntuu, kun en sitä muuten osaa sanoa.

Vierailija
16232/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai aloite seuraavalle tasolle oikeastaan, onhan meillä flirttiä ollut. Laita vaikka viesti, näytä että ajattelet minua myös muulloin kuin kohdatessamme.

Tottakai huomioiminen ja aloitteet kuuluvat molemmille, mutta mielestäni seuraava askel kuuluu sinulle. Jos haluat ottaa sen askeleen.

Sen ei tarvitse olla mikään hunajaa tihkuva lemmenviesti, eikä varsinkaan mikään eroottinen seksiviesti.

Tämä oli kiva viesti. Tätä minäkin toivoisin. Kun olen asiasta itse joskus viestiä laittanut tai ollut muuten vain kiva, niin voisko se toinen vaihteeksi olla se aloitteellinen tai vaikka jatkaa viestittelyä. Ellei se halua sanoa että ei ole mitään muuta sanottavaa. Silti, olisi kiva jos näyttäisi että ajattelee mua muutenkin. Ihan vaikka vaan neutraalilla mutta kivalla viestillä.

Tai ehkä se on sinulle ok ettet kuule minusta mitään aikoihin. Etkä tiedä mietinkö mä sua. Sekin on kyllä ok. Joskin vähän surullista. Kun mä olen nähnyt ja aistinut sinusta muutakin.

Vierailija
16233/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa takas ne vanhat hyvät ajat, kun saatoit tulla vaikka saunaan ja punaviinille. Kuolin sun huumorille ja hukuin salaa silmiis.

-J:lle tämäkin.

Vierailija
16234/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kiva viesti. Tätä minäkin toivoisin. Kun olen asiasta itse joskus viestiä laittanut tai ollut muuten vain kiva, niin voisko se toinen vaihteeksi olla se aloitteellinen tai vaikka jatkaa viestittelyä. Ellei se halua sanoa että ei ole mitään muuta sanottavaa. Silti, olisi kiva jos näyttäisi että ajattelee mua muutenkin. Ihan vaikka vaan neutraalilla mutta kivalla viestillä.

Tai ehkä se on sinulle ok ettet kuule minusta mitään aikoihin. Etkä tiedä mietinkö mä sua. Sekin on kyllä ok. Joskin vähän surullista. Kun mä olen nähnyt ja aistinut sinusta muutakin.

Miten olet aistinut sen minusta?

Vierailija
16235/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet aistinut sen minusta?

Et ole hän, en uskokaan. 😊

Mutta miten sen nyt toisesta aistii. Katseet, teot, puhuminen tai oikeammin kuunteleminen. Olemus toisen seurassa. Peilaaminen. Viheltely. Seuraan hakeutuminen, kuin magneetti tulee viereen, aina vaan. Sit välillä on ihan päin vastoin.

Itsestä joskus menee hämilleen jos vaikka hymyilee liikaa tai mitä vaan. Jos toinen koskettaa menen ihan puihin.

Ja sit se kemia mikä vaan tuntuu kun toinen on vieressä. Siinäpä niitä.

Vierailija
16236/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin sellaisen pysy poissa kaipausketjusta -pikakurssin, mutta tää näyttökoe meni nyt vähän persiilleen.

Söpöä😘

Vierailija
16237/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se kaipaus iski,

silmää minulle,

sinut mieleeni toi,

ja niin elävästi

ja ihanasti,

että mitä minä muuta voin,

kun olla sanaton,

sekaisin sinusta,

rakastuneempi kuin koskaan,

tätä kaikkea samaan aikaan,

perhosia vatsanpohjassa,

suudelmaamme kuvitellen,

sinuun haaveissa nojailen,

vau mikä nainen olet,

täysin mun sydämen veit,

tosta vain katseellas sielukkaalla,

sen teit.

Vierailija
16238/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Taas se kaipaus iski,

silmää minulle,

sinut mieleeni toi,

ja niin elävästi

ja ihanasti,

kun olla sanaton,

Suloinen. Niin kävi minullekin vajaa 3 vuotta sitten. Taistelin tunteitani vastaan enkä uskonut että joskus täällä kaipailen...

sekaisin sinusta,

perhosia vatsanpohjassa,

suudelmaamme kuvitellen,

vau mikä nainen olet,

täysin mun sydämen veit,

sen teit.

Vierailija
16239/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä j. Mä en pääse susta millään yli enkä ympäri, oot mun ajatuksissani koko ajan ku oon hereillä, tää ei oo reilua.. muistan vieläkin miltä näytit kun mä näin sut ekan kerran ja en viimeisimmänkin, sun silmät näytti tähdiltä..

Vierailija
16240/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Taas se kaipaus iski,

silmää minulle,

sinut mieleeni toi,

ja niin elävästi

ja ihanasti,

kun olla sanaton,

Suloinen. Niin kävi minullekin vajaa 3 vuotta sitten. Taistelin tunteitani vastaan enkä uskonut että joskus täällä kaipailen...

sekaisin sinusta,

perhosia vatsanpohjassa,

suudelmaamme kuvitellen,

vau mikä nainen olet,

täysin mun sydämen veit,

sen teit.

Ohoh meni tuo teksti tuonne sekaan. Sorry!

Ketju on lukittu.