Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Puhuisimmeko siis nainen rakkauden kielellä? Ehkä tulisimme silloin molemmat ymmärretyiksi, paremmin kuin kukaan muu voi meitä ymmärtää, lähellä toisiamme, rakkautemme piilopaikassa.
Oon jo sulaa vahaa.. 😂 En osaa varmaan samaa kieltä kanssasi, kun en tiedä miten teit tämän. Tosin, jospa sinäkin olet näin?
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen, mitä sanoisit ja miltä näyttäisit, jos juteltaisiin niin kuin ennen. Kertoisin, mitä nyt on meneillään. Olisit rohkaiseva ja varmaan iloinenkin mun puolesta, mutta arvatenkin myös hieman mustasukkainen, vaikket sitä sanoisi. Mä esittäisin huoletonta, vaikka oikeasti olen pelosta lähes lamaantunut. Tai ehkä sanoisin sen sulle. Sä osaisit valita oikeat sanat. Ehkä et sanoisi mitään, vaan katsoisit ja koskettaisit, ehkä halaisit. Kaipaan sua ihan s...nasti. Ystäväksi. Vaikka olishan siinä tietyt riskit. Miten sulla menee? Onko kaikki hyvin sun elämässä?
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuisimmeko siis nainen rakkauden kielellä? Ehkä tulisimme silloin molemmat ymmärretyiksi, paremmin kuin kukaan muu voi meitä ymmärtää, lähellä toisiamme, rakkautemme piilopaikassa.
Ranskaa vai seksiä?
Miksi alapeukut? Rakkauden kieliä ovat ranska ja seksi, that’s it.
En peukuttanut, mutta kommentoin. Rakkauden kieliä ovat kaikki tavat ilmaista rakkautta. Yhden määritelmän mukaan rakkauden kieliä ovat:
1. Fyysinen kosketus
2. Myönteiset sanat
3. Yhteinen aika
4. Rakkauden lahjat
5. Palvelukset
https://mielenihmeet.fi/5-rakkauden-kielta-gary-chapmanin-mukaan/amp/
Suhteessa voi tulla ongelmiakin siitä, että yksi odottaa rakkauden ilmaisuja jollain tietyllä "kielellä" (esim. sanoin), kun taas toinen taas kertoo rakkaudestaan jollain toisella tavalla, joka on hänelle itselleen ominaisempi (vaikkapa tekemällä palveluksia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskaa vai seksiä?
Miksi alapeukut?
Rakkauden kieliä ovat ranska ja seksi, that’s it.Ranska on ihan hirveää mölinää. Seksi käy, mutta on paljon muitakin pelkästä katseesta lähtien. Rakkauden kieli on universaalia.
Mugissement? Comment? Mon amour...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen, mitä sanoisit ja miltä näyttäisit, jos juteltaisiin niin kuin ennen. Kertoisin, mitä nyt on meneillään. Olisit rohkaiseva ja varmaan iloinenkin mun puolesta, mutta arvatenkin myös hieman mustasukkainen, vaikket sitä sanoisi. Mä esittäisin huoletonta, vaikka oikeasti olen pelosta lähes lamaantunut. Tai ehkä sanoisin sen sulle. Sä osaisit valita oikeat sanat. Ehkä et sanoisi mitään, vaan katsoisit ja koskettaisit, ehkä halaisit. Kaipaan sua ihan s...nasti. Ystäväksi. Vaikka olishan siinä tietyt riskit. Miten sulla menee? Onko kaikki hyvin sun elämässä?
Miehelle vai naiselle?
Sille yleisemmälle kohteelle täällä. Saa muutkin omia ja vastailla, jos siltä tuntuu. Tuskin ainoa samanlainen tarina tälläkään kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanomattakin lienee selvää, että rakastan nainen sinua niin paljon, etteivät sanat riitä sitä kertomaan.
Toivottavasti kohdallasi tunne on molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Sanomattakin lienee selvää, että rakastan nainen sinua niin paljon, etteivät sanat riitä sitä kertomaan.
Minä kun luulin, että kukaan ei rakasta, ja sitten se olikin sanomattakin selvää. :)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kiltti sanoa sen hänelle oikeasti muutakin kun täällä palstalla. Voi olla että hän kipeästi odottaa sitä että kuulisin nuo sanat sinulta. Ainakin minä salaa haaveilen että mies keneen olen niin palavasti rakastunut, jonain päivänä kertoisi oikeasti rakastavansa.
“Il n’est rien de réel que le rêve et l’amour.” – Anna de Noailles
Tu penses encore à moi? Ma rose sauvage ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskaa vai seksiä?
Miksi alapeukut? Rakkauden kieliä ovat ranska ja seksi, that’s it.
En peukuttanut, mutta kommentoin. Rakkauden kieliä ovat kaikki tavat ilmaista rakkautta. Yhden määritelmän mukaan rakkauden kieliä ovat:
1. Fyysinen kosketus
2. Myönteiset sanat
3. Yhteinen aika
4. Rakkauden lahjat
5. Palvelukset
https://mielenihmeet.fi/5-rakkauden-kielta-gary-chapmanin-mukaan/amp/Suhteessa voi tulla ongelmiakin siitä, että yksi odottaa rakkauden ilmaisuja jollain tietyllä "kielellä" (esim. sanoin), kun taas toinen taas kertoo rakkaudestaan jollain toisella tavalla, joka on hänelle itselleen ominaisempi (vaikkapa tekemällä palveluksia).
Joo tapetaan tarinat ja ikiaikaiset legendat, sanonnat ja muu vanhanaikainen höttö mukaanlukien turha leikkimielisyys!
Tilalle vakavia nettiartikkeleita ja totinen mieli, näin pääsee hyvään alkuun hiukan SANOITTAMAAN TUNTEITA.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskaa vai seksiä?
Ranskaa en kovin montaa sanaa puhu, vaikka kielitaitoinen olenkin. Joten näistä vaihtoehdoista tuo jälkimmäinen olisi ihana vaihtoehto. Nauttisin siitä hänen kanssaan varmasti enemmän kuin kenenkään muun kanssa, koska rakastan häntä intohimoisesti.
Rakas Jussi..
Mä kaipaan sua, tiedät sen. Edelleen ja aina. Ei se mee ohi. Ei sen tarviikkaan onneksi.
Aikaa on kulunut jo ihan liikaa. Aika kuljettaa meitä, muistojani sinusta ja meistä. Olihan meillä me vaikkemme toisillemme valossa kuuluneetkaan. Pimeässä ja suudelmissa selän takana. Muistot sinusta eivät satu, se sattuisi jos ei niitä olisi.
Oli se kumma kuinka voi rakastua toiseen silmänräpäyksessä.. ja kuinka se rakkaus vain kasvoi ja kasvoi kun opin sinua paremmin tuntemaan. Ja tiedän, toisinkin päin..
Mä haluaisin hengittää sun tuoksua joskus vielä, hetken-tai kauemminkin.
Anteeksi kun mä en uskaltanut tarttua suhun silloin kun meillä olis ollu mahdollisuus. Se oli liian aikaisin. Ja nyt on liian myöhään.
Ole onnellinen rakas, niin olen minäkin. Jj
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskaa vai seksiä?
Ranskaa en kovin montaa sanaa puhu, vaikka kielitaitoinen olenkin. Joten näistä vaihtoehdoista tuo jälkimmäinen olisi ihana vaihtoehto. Nauttisin siitä hänen kanssaan varmasti enemmän kuin kenenkään muun kanssa, koska rakastan häntä intohimoisesti.
Mitä jos ette olekaan biologisesti sopivia? Sitähän ei voi tietää ennen kuin on testannut.
Mulle kävi joskus niin.
Rakastuin mieheen ja romantiikkaa riitti siihen saakka, kun fyysinen kanssakäyminen alkoi ja tuntui kuin olisi muhinoinut veljen kanssa.
Erittäin epämiellyttävä tunne ja rakastuminen kaikkosi tietysti sen siliän tien, mutta ihana ja ihastuttava persoona hän toki on ja meistä tuli ystäviä.:)
Meillä ei vain voi olla fyysistä suhdetta.
Tosin en tiedä tunteeko miehet tuollaisia biologisia sopivuuksia?
Vähän sellainen fiilis, että ei....
Trabimies varastit mun sydämen <3
Kolme vuotta sitten veit sydämeni. En osaa vieläkään sanoa et oisko kannattanut sanoa sanaakaan vai kokea kaikki mitä meillä oli. Kaikki muistuttaa sinusta. Mikään ei tunnu miltään ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta sitten veit sydämeni. En osaa vieläkään sanoa et oisko kannattanut sanoa sanaakaan vai kokea kaikki mitä meillä oli. Kaikki muistuttaa sinusta. Mikään ei tunnu miltään ilman sinua.
No niinpä. Kelle tämä?
Mulla on niin ikävä että hajoon! Ajatus koskettamisestas saa mut vapisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Kelle tämä?
Miehelle.. tekisi mieli kirjoittaa hänestä ja koko tästä kuviosta. Mutta en pysty täällä avautumaan.
Siis ei tämä ole mikään minun mielipide, että ranska ja seksi ovat rakkauden kieliä.:D