Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin alan saada pääni kasaan. Tykkään susta aina, sillä olet ihana ihminen, mutta mun ei tarvitse rikkoa mitään sen vuoksi. Oon vain todella onnellinen sun ystävyydestä.
Enkä aio enää taipua solmuille toisen ihmisen vuoksi, en puolisonikaan. Aion pitää itsestäni huolta myös.
Tuntuu, että on vähän taas tilaa hengittää.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin alan saada pääni kasaan. Tykkään susta aina, sillä olet ihana ihminen, mutta mun ei tarvitse rikkoa mitään sen vuoksi. Oon vain todella onnellinen sun ystävyydestä.
Enkä aio enää taipua solmuille toisen ihmisen vuoksi, en puolisonikaan. Aion pitää itsestäni huolta myös.
Miehelle vai naiselle?
n to n
”Aito rakkaus tarjotaan avoimilla silmillä ja intohimoisella sydämellä.
Aito rakkaus on kypsä, tietoinen suhde
jossa tyhjiötä ei ole täytetty.
Anna minun rakastaa
sinua ansaitsemallasi tavalla,
sillä rakkauteni ei satuta
Ja todellinen rakkaus on aina ilon,
ei koskaan kivun arvoista.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun sitä luulee, että alkaa olemaan voiton puolella tässä kaipaamisessa, niin tuletkin jostakin asiasta mieleen. Tänään sen teki yksi biisi ja taas tuli sinua iso ikävä.
Haluaisin sinut takaisin, mutta en voi pakottaa sinua olemaan kanssani. Yritän vaan sinnitellä eteenpäin. Tahtoisin niin lähettää sulle viestiä ja kysyä, miten sulla menee. Samalla haluaisin kertoa, kuinka kaipaan sinua. En tee sitä, vaan yritän pysyä vahvana ja säilyttää nämä jäljelle jääneet rippeet itsekunnioituksesta.
Saako kysyä, että mikä biisi :)
Apulannan valot pimeyksien reunoilla
Minäkin kuulin tuon tänään, Kaija Koo esitti. Mulla tuli tuo heti mieleen kun mainitsin biisi-jutun. Siksi kysyin. Hauska sattuma :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun sitä luulee, että alkaa olemaan voiton puolella tässä kaipaamisessa, niin tuletkin jostakin asiasta mieleen. Tänään sen teki yksi biisi ja taas tuli sinua iso ikävä.
Haluaisin sinut takaisin, mutta en voi pakottaa sinua olemaan kanssani. Yritän vaan sinnitellä eteenpäin. Tahtoisin niin lähettää sulle viestiä ja kysyä, miten sulla menee. Samalla haluaisin kertoa, kuinka kaipaan sinua. En tee sitä, vaan yritän pysyä vahvana ja säilyttää nämä jäljelle jääneet rippeet itsekunnioituksesta.
Miksi koet menettäväsi itsekunnioituksesi jos kysyt kaivatultasi, miten hänellä menee?
En halua olla mikään säälittävä tapaus, joka yrittää väkisin roikkua toisessa, vaikka hän on tehnyt selväksi, ettei halua kuulla minusta mitään.
No sitten ymmärrän, miksi yrität pysyä vahvana etkä viestittele hänelle. Se on varmasti ihan hyvä, just sun itsesikin kannalta.
Mutta surullista, kun joudut noin kovin kaipaamaan etkä saa siihen vastakaikua. Voi meitä ja meidän sydämiämme.. Lämmin halaus täältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kahden tulen välissä. Sinä vedät mua puoleesi toiseen suuntaan, mun arkielämä taas toiseen. Sydän sanoo että sinä kuulut mun viereen mutta mitä tässä voi tehdä? En jaksa tällaista elämää.
Ystävystyt mun kanssa, niin voit pitää sekä arkielämäsi että minut sun elämässä.
Tämä sivusta. Tätä minä haluaisin. Sen minun kaivatun miehen kanssa. Vaikka haluaisin muutakin, sitä muuta ei tarvi toteuttaa. Mutta minusta on tullut sellainen akward ja sosiaalisesti onneton sinun seurassa ettei paremmasta väliä. Pahoittelut. Tässä on sattunut kaikenlaista että itsevarmuuteni on kadonnut kokonaan . Tarvin siis miehen joka uskaltaa tulla juttelemaan eikä heti lähde pois.
Kunpa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua ikuisesti.
Niin minäkin sinua. Tulisit mun luo, en halua enää odottaa.
Sinun kanssasi, sinun vierelläsi olen kotona.
Mä oon sanonut jotain tai jokin on sun puolelta muuttunut jostain syystä. Oot ollut jollain tavalla erilainen mua kohtaan viime aikoina. Tietäisinpä mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sanonut jotain tai jokin on sun puolelta muuttunut jostain syystä. Oot ollut jollain tavalla erilainen mua kohtaan viime aikoina. Tietäisinpä mistä on kyse.
Joskus se voi tulla mitta täyteen kaikkein vahvimmallakin. Sä vaan et onnistu mua nujertamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus se voi tulla mitta täyteen kaikkein vahvimmallakin. Sä vaan et onnistu mua nujertamaan.
Hämmentävä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla erilainen? Kylmempi?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla, millaisia asioita on muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Mies ❤️
No nyt! Ikinä eivät tunnisteet osu, mutta viimein löytyi viesti, että minuakin kaivataan! ❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ihastunut suhun. Siksi oon kylmä ja hikoileva.