Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä mitkään tunnisteet ei osu muhun, se on tylsää.
Olisit tyytyväinen. Muhun osui tunnisteet helmikuussa 2017 ja sen jälkeen oon vaan odottanut niitä lisää. Ei ole näkynyt.
Olitko täysin varma niiistä tunnisteista?
Täysin varma. Se viestien sisältö oli jotain mitä vain me tiedettiin.
No kannattiko siinä enää jäädä vuosiksi odottelemaan lisää tunnisteita, eikö olisi ollut tuon jälkeen jo ihan helppoa ottaa asia puheeksi irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit tyytyväinen. Muhun osui tunnisteet helmikuussa 2017 ja sen jälkeen oon vaan odottanut niitä lisää. Ei ole näkynyt.
Mitä niissä oli? Itse vältän laittamasta, mutta joskus on voinut lipsahtaa jotain (ei kirjaimia).
No esim. yksi meille tuttu sana kahteen kertaan.
Kulkeeko tiemme joskus yhteen. Olen muistellut tänään meidän suudelmiamme, kaikki oli niissä hetkissä oikein ja sylissäsi olin kotona. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisiko kannattanut tehdä asialle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Kulkeeko tiemme joskus yhteen. Olen muistellut tänään meidän suudelmiamme, kaikki oli niissä hetkissä oikein ja sylissäsi olin kotona. Nuku hyvin.
Milloin olit hänen sylissään? Mkset ota yhteyttä oikeassa elämässä jos kerran olette suudelleetkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattiko siinä enää jäädä vuosiksi odottelemaan lisää tunnisteita, eikö olisi ollut tuon jälkeen jo ihan helppoa ottaa asia puheeksi irl?
Ei todellakaan ole helppoa. Suunnilleen kaikki muu on helpompaa.
Hyvää yötä ihanalle ponnaripäälle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ihan ymmärrä. Vaikka siis hänen viestissään tunnisteet satavarmasti täsmäs? Mikä oli sen jälkeen enää esteenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisiko kannattanut tehdä asialle jotain?
Paha sanoa, turha sitä on enää miettiä. Mutta kaikki järjestyy vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ihan ymmärrä. Vaikka siis hänen viestissään tunnisteet satavarmasti täsmäs? Mikä oli sen jälkeen enää esteenä?
Ja siis oletettavasti kaipausviesti kyseessä hänen puoleltaan
Miulla alko syysloma ja sain laillisesti yllättävältä taholta hieman ylmäärästä rahaa. Vosinpa käyttää ne yhessä siun kanssais vapaalla viikolla. Gute Nacht liebchen l. hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäin naiselle mieheltä kahen k-rajan ja 30km takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia. Ikävä. Nuku hyvin rakas! Voispa sanoa tämän el.elämässä henk.koht!
Tässä olen, taas.
Ajattelen sinua
taas, niinkuin aina.
Tässä mielikuvitusmaailmassa
etsiskelen jälkiäsi,
pohdin mielenliikkeitäsi.
Uskoako vai eikö?
Harhaako vaiko totta?
Ehkä kuitenkin
on pakko uskoa
edes vähän.
Yritän antaa mielen levätä,
yritän nauttiakin näistä tunteista.
Hetkittäin se onnistuu.
Eilen illallakin
kävin hymyillen nukkumaan,
vajoten harmaaseen hämärään,
siihen samaan, jo tutuksi tulleeseen.
Hyvää yötä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ihana J ja sun maailman suloisin katse... ! Saisinpa sitä huomenna katsella ❤️ Ei tarvitsisi juoda eikä syödä, eikä mitään muutakaan, sun siniharmaisiin silmiin uppoaminen riittäis kaikinpuoliseksi ravinnoksi
Juhani 350885 kpl
Johannes 253896 kpl
Juha 61 393 kpl
Jari 46 200 kpl
Johanna 148 195 kpl
Jani
Jere
Jami
Jimi
Jiri
Joel
Jaana
Jade
Jatta
Jenni
Julia
Jonna ja Jarkko
Hyvää alkavaa päivää sydämen sykkeessä. :)
Hei.
Mä halusin vain sanoa sulle että tykkään.
Ja että ajattele mua tänään. Mäkin ajattelen sua.
Halaus.
Rakastan sinua mies. Olet ajatuksissani. Näin meistä yöllä ihanaa unta. Halasimme siinä toisiamme ilman vaatteita. Tunnuit niin hyvältä ja lämpimältä. Olin täynnä rakkautta sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin alan saada pääni kasaan. Tykkään susta aina, sillä olet ihana ihminen, mutta mun ei tarvitse rikkoa mitään sen vuoksi. Oon vain todella onnellinen sun ystävyydestä.
Enkä aio enää taipua solmuille toisen ihmisen vuoksi, en puolisonikaan. Aion pitää itsestäni huolta myös.
Tuntuu, että on vähän taas tilaa hengittää.
Miehelle oli. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua mies. Olet ajatuksissani. Näin meistä yöllä ihanaa unta. Halasimme siinä toisiamme ilman vaatteita. Tunnuit niin hyvältä ja lämpimältä. Olin täynnä rakkautta sinua kohtaan.
Ahaa, siksi mä varmaan nylkytin patjaa herätessäni... :O
Oho, sullahan on ollut vilkasta, itselläni hiljaisempaa kun en oikein laske sitä eksaktin epäpuraista exsää enkä naapurin grillaavaa Penaa tunnisteiksi.
Vaan onhan meitä täällä suomessa noin viitisen miljoonaa joten eipä kovin todennäköistä ole et se Niiskuneiti täällä olisi, ei osu tunnisteet ei :(
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-