Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
16121/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sanonut jotain tai jokin on sun puolelta muuttunut jostain syystä. Oot ollut jollain tavalla erilainen mua kohtaan viime aikoina. Tietäisinpä mistä on kyse.

Miten? Voitko kysyä miten menee, onko kaikki ok ylipäätään?

Voi olla myös että hän odottaa jotain selkeämpää sinulta. Ole kärsivällinen ja näytä tunteesi tai kiinnostuksesi edes hieman. Ole vaikka vierellä tai saatavilla jos tarvis, osoita se niin ettei jää epäselvyyttä.

Mä olen alkanut omalla kohdallani pelkäämään että saan vain huomion murusia ja olen vain itsetunnon nostattaja miehelle. Ja se pelko tuntuu vähän ikävältä. En pidä omasta voimakkaasta reaktiostani sinulta saamaani huomioon. Olen sitten hyvin epävarma ja varovainen. En torjuva missään nimessä.

Haluan näyttää tunteeni ja olla aito mutta en pidä tunteesta että sitä käytetään ns väärin.

Vierailija
16122/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymina sinua nujertamaan? Kuka olet? Kuka olen?

Kuvittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16123/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan alle kasvanut,

peurankuussa kylpenyt

Siintää eessämme

yöpuolen maa

Vierailija
16124/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan yhä, mutta ymmärrän nyt, miksi ei.

Vierailija
16125/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hooo... ❤️

Oi, ihana kultaseni siellä? Tule luokseni, silitän sua, ja suutelen ❤️❤️❤️

Ps. Millä kirjaimella alat?

Vierailija
16126/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ihana J ja sun maailman suloisin katse... ! Saisinpa sitä huomenna katsella ❤️ Ei tarvitsisi juoda eikä syödä, eikä mitään muutakaan, sun siniharmaisiin silmiin uppoaminen riittäis kaikinpuoliseksi ravinnoksi

Vierailija
16127/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin alan saada pääni kasaan. Tykkään susta aina, sillä olet ihana ihminen, mutta mun ei tarvitse rikkoa mitään sen vuoksi. Oon vain todella onnellinen sun ystävyydestä.

Enkä aio enää taipua solmuille toisen ihmisen vuoksi, en puolisonikaan. Aion pitää itsestäni huolta myös.

Tuntuu, että on vähän taas tilaa hengittää.

Positiivista että saatte olla ystäviä. Minäkin ihastuin kerran naisena erääseen naiseen platonisesti ja olisi halunnut hänestä ystävän. Hän taisi ymmärtää sen jotenkin väärin, että havittelen jotain muuta.

Vierailija
16128/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olet kaivannut häntä? Milloin huomasit rakastuneesi häneen?

Olen kaivannut häntä siitä lähtien kun hän sanoi nimensä.

Millainen ääni hänellä on, kuvaile esim joillakin adjektiiveilla.

Ihanan matala, muttei kuitenkaan möreä ja siinä on jokin jännä sointi. Mielestäni maailman makein ääni ja puhetapa.

Joku muu katsoi asiakseen vastata puolestani. Vähemmän makeaa tuollainen tunkeilu.

Mitä sinä vastaisit, millainen ääni sillä sinun hänellä on?

Hän puhuu minulle korostetun asiallisesti ja pitää äänensä tasaisena, ei kiirehdi. Viipyilee, kuin hänen sanojensa välissä olisi enemmän tilaa kuin muille puhuessaan. Lauseiden välissä hän katsoo minua totisena, miltei huolestuneen näköisenä. Kerran olin aivan hänen lähellään, ja hänen äänensä oli vain hieman kuiskausta kovempi. Hän saattaa aloittaa keskustelun leikillisesti, kuin kujeillen, mutta vakavaksi se päätyy kuitenkin.

Mutta olenhan kuullut kuinka hän puhuu muille. Kun hän on närkästynyt, äänessä on uhmaa ja naputtava, kärkäs rytmi. Onnellisena se on lempeän pehmeä. Useimmiten hän on kuulteni hiljaa. Eikä se haittaa minua yhtään.

Jos puhuu sulle erilailla kuin muille tai katsoo erilailla kuin muita, suhtautuu suhun muutenkin erilailla kuin muihin. Eikös tuo nyt ole ihan kaikkien into you -oppaiden klassikkokamaa?

Pystyn keksimään lukuisia syitä miksi hän käyttäytyisi minua kohtaan eri tavalla kuin muita.

Puhutko tummatukkaisen miehen äänestä?

”Naputtaminen” kuulostaa minusta naiselta! Eikä kovin hyvältä.

Joo närkästyneenä naputtaminen on kyllä paha.........juoksisin ihan varmuuden vuoksi.

Jos tulikin tehtyä virhe ja juostua väärään suuntaan, voi aina tulla vauvapalstalle uliseen.

Asiasta naputti. Nauratti koko juttu, se olisi voinut olla omasta suustani. Siinä tilanteessa en sitä näyttänyt, hymyilin salaa.

Sanopa se aihe, josta näpäytettiin.

Ajatteletko sinä olevasi tuon äänen omistaja vai miksi kyselet?

Vierailija
16129/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä J. Olet mielessä aina vaan.

Vierailija
16130/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä mitkään tunnisteet ei osu muhun, se on tylsää.

Vierailija
16131/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla mun ihastukseni :-) En ole vielä koskaan laittanut mitään tunnisteita... Jos olet, niin hyvää yötä sulle ihanuus ❤️ Nuku hyvin!

Vierailija
16132/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit tyytyväinen. Muhun osui tunnisteet helmikuussa 2017 ja sen jälkeen oon vaan odottanut niitä lisää. Ei ole näkynyt.

Vierailija
16133/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit tyytyväinen. Muhun osui tunnisteet helmikuussa 2017 ja sen jälkeen oon vaan odottanut niitä lisää. Ei ole näkynyt.

Olitko täysin varma niiistä tunnisteista? 

Vierailija
16134/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinä rakkain joka sydämessäni ikuisesti olet.

Vierailija
16135/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinä rakkain joka sydämessäni ikuisesti olet.

Samoin sinulle, suloisimmalle kaikista

Vierailija
16136/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Rakastan sinua. Sinussa vain on jotain niin rakasta; eikä vain jotain, vaan kaikki. Siksi olen edelleen aivan sekaisin sinusta. Kaipaan sinua joka hetki. Nuku hyvin.

Vierailija
16137/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J, kun suljen silmäni, olet tässä vieressäni. Suukottelen hiljaa ihania kasvojasi ja tunnen, kuinka aika pysähtyy. Olet siinä, eikä millään muulla koko maailmankaikkeudessa ole mitään väliä. Kun vain sinä rakkain olet siinä.

Vierailija
16138/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niissä oli? Itse vältän laittamasta, mutta joskus on voinut lipsahtaa jotain (ei kirjaimia).

Vierailija
16139/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niissä oli? Itse vältän laittamasta, mutta joskus on voinut lipsahtaa jotain (ei kirjaimia).

En tosin muista, milloin löysin tänne. Toivottavasti siitä ei ole noin kauaa...

Vierailija
16140/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko täysin varma niiistä tunnisteista? 

Täysin varma. Se viestien sisältö oli jotain mitä vain me tiedettiin.

Ketju on lukittu.