Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
16061/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁 💖 😁

Vierailija
16062/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan ja ikävöin sinua, kaikesta huolimatta. Kuljet aina sydämessäni, se ei tule koskaan muuttumaan.

Kaikesta huolimatta? Mitä tarkoitat? n>m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16063/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olet kaivannut häntä? Milloin huomasit rakastuneesi häneen?

Olen kaivannut häntä siitä lähtien kun hän sanoi nimensä.

Millainen ääni hänellä on, kuvaile esim joillakin adjektiiveilla.

Ihanan matala, muttei kuitenkaan möreä ja siinä on jokin jännä sointi. Mielestäni maailman makein ääni ja puhetapa.

Joku muu katsoi asiakseen vastata puolestani. Vähemmän makeaa tuollainen tunkeilu.

Mitä sinä vastaisit, millainen ääni sillä sinun hänellä on?

Hän puhuu minulle korostetun asiallisesti ja pitää äänensä tasaisena, ei kiirehdi. Viipyilee, kuin hänen sanojensa välissä olisi enemmän tilaa kuin muille puhuessaan. Lauseiden välissä hän katsoo minua totisena, miltei huolestuneen näköisenä. Kerran olin aivan hänen lähellään, ja hänen äänensä oli vain hieman kuiskausta kovempi. Hän saattaa aloittaa keskustelun leikillisesti, kuin kujeillen, mutta vakavaksi se päätyy kuitenkin.

Mutta olenhan kuullut kuinka hän puhuu muille. Kun hän on närkästynyt, äänessä on uhmaa ja naputtava, kärkäs rytmi. Onnellisena se on lempeän pehmeä. Useimmiten hän on kuulteni hiljaa. Eikä se haittaa minua yhtään.

Jos puhuu sulle erilailla kuin muille tai katsoo erilailla kuin muita, suhtautuu suhun muutenkin erilailla kuin muihin. Eikös tuo nyt ole ihan kaikkien into you -oppaiden klassikkokamaa?

Pystyn keksimään lukuisia syitä miksi hän käyttäytyisi minua kohtaan eri tavalla kuin muita.

Puhutko tummatukkaisen miehen äänestä?

”Naputtaminen” kuulostaa minusta naiselta! Eikä kovin hyvältä.

Joo närkästyneenä naputtaminen on kyllä paha.........juoksisin ihan varmuuden vuoksi.

Jos tulikin tehtyä virhe ja juostua väärään suuntaan, voi aina tulla vauvapalstalle uliseen.

Asiasta naputti. Nauratti koko juttu, se olisi voinut olla omasta suustani. Siinä tilanteessa en sitä näyttänyt, hymyilin salaa.

Sanopa se aihe, josta näpäytettiin.

Vierailija
16064/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sua vaimo

Vierailija
16065/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa ihana uni. Tulit mies halaamaan, mutta varastitkin yllättäen suudelman. Ensimmäisemme. Olimme ihmisten ympäröiminä, onnistuit kuitenkin taitavasti ottamaan omasi. Se oli oikea tulisuudelma ja poikamainen virnistys kasvoillasi sen jälkeen oli unohtumaton palavan katseesi kera. Ainahan hymysi on. Hyvää tätä päivää, mies.

Vain kaksi kertaa elämäni aikana minulta on varastettu suudelma, siis aidosti varastettu. Yllättäen, yllättävässä tilanteessa täysin odottamatta. Varastamista tehostamassa kumpaisenkin kumppanin läsnäolo siinä lähellä. Kaksi eri miestä varkaissa. Täytyy sanoa, että niissä suudelmissa oli sitä jotain jota ei tule suudelmasta jota tiedät odottaa. Aika ainutlaatuista saada kokea tuollaista- ei kaikille noin tapahdu ikinä.

Tämä kuulostaa siltä, että suudelmat ovat olleet salaa toivottuja. Olen valitettavasti joutunut useita kertoja väkisinsuuteluyritysten kohteeksi ja onnistunut väistelemään niitä muualle kasvoihin tai kaulalle osuviksi, jos kokonaan välttäminen ei ole ollut mahdollista. Ehkä on ollut hyvää tuuriakin mukana. Yököttävää olla epätoivottujen lääppimisten kohteena. Älkää miehet innostuko tästä varasteluideasta, toisen pitää olla mukana.

Puhut kahdesta aivan eri asiasta, kun et tiedä. Väkisin suutelu tapahtuu, kun henkilö joka sua suutelee on sulle täysin vastenmielinen, varastettu suudelma tulee henkilöltä, jonka koet miellyttäväksi, esimerkiksi ystävätasolla tai miellyttäväksi mahdollisena kumppanina. Ymmärrätkö? Etpä taida.

Ehkäpä olen rajoittunut, kun ystäviltä haluan korkeintaan poskipusuja (kaikilta ihmisiltä en edes niitä) ja suutelun haluan säästää omalle rakkaalle. Sinkkuaikoina on tullut myös niitä kumppaniehdokkaita suudeltua.

Muutamat väkisinsuutelijat ovat itse kehuneet ääneen, että saivat "varastettua" edes sen poskipusunsa tai lähentelyhetkensä. Sanaa käytetään lieventävänä kevennyksenä ja ahdistelu verhotaan kepposteluksi. Yök.

Vierailija
16066/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mustakin ois erittäin kiusallista saada jotain ”varastettuja suudelmia” tyypiltä, jonka kanssa en ole intiimisuhteessa.

Oletan siis, että nuo varastetut suudelmat tulee suulle.

Vierailija
16067/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän päivän värkkäykset yp on todella uskottavia, olet aamusta lähtien humalassa?

Live sitcom!

Mulle tulee aina näistä sun viesteistä mieleen se Nalle Puh elokuvan pelottava painajaiskohtaus missä Nalle Puh näkee niitä kiusaavia möhköfantteja kokoajan. Sun tapauksessa YP möhköfanttien tilalla.

Ei, kyllä tämä on ihan reunahuomautus. Möhköfantilta se kyllä IRL näyttää.

Minulla kylläkin tulee Muumien Hattivatit mieleen:)

Tuossapas suomalaista lyriikkaa taas : "Vaikka joskus masentaa ja leuka viistää lattiaa, silti valita mä en, vaan mietin kuinka sua pussailen"

Rehellisesti, voi oksennus.

Vierailija
16068/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa ihana uni. Tulit mies halaamaan, mutta varastitkin yllättäen suudelman. Ensimmäisemme. Olimme ihmisten ympäröiminä, onnistuit kuitenkin taitavasti ottamaan omasi. Se oli oikea tulisuudelma ja poikamainen virnistys kasvoillasi sen jälkeen oli unohtumaton palavan katseesi kera. Ainahan hymysi on. Hyvää tätä päivää, mies.

Vain kaksi kertaa elämäni aikana minulta on varastettu suudelma, siis aidosti varastettu. Yllättäen, yllättävässä tilanteessa täysin odottamatta. Varastamista tehostamassa kumpaisenkin kumppanin läsnäolo siinä lähellä. Kaksi eri miestä varkaissa. Täytyy sanoa, että niissä suudelmissa oli sitä jotain jota ei tule suudelmasta jota tiedät odottaa. Aika ainutlaatuista saada kokea tuollaista- ei kaikille noin tapahdu ikinä.

Tämä kuulostaa siltä, että suudelmat ovat olleet salaa toivottuja. Olen valitettavasti joutunut useita kertoja väkisinsuuteluyritysten kohteeksi ja onnistunut väistelemään niitä muualle kasvoihin tai kaulalle osuviksi, jos kokonaan välttäminen ei ole ollut mahdollista. Ehkä on ollut hyvää tuuriakin mukana. Yököttävää olla epätoivottujen lääppimisten kohteena. Älkää miehet innostuko tästä varasteluideasta, toisen pitää olla mukana.

Puhut kahdesta aivan eri asiasta, kun et tiedä. Väkisin suutelu tapahtuu, kun henkilö joka sua suutelee on sulle täysin vastenmielinen, varastettu suudelma tulee henkilöltä, jonka koet miellyttäväksi, esimerkiksi ystävätasolla tai miellyttäväksi mahdollisena kumppanina. Ymmärrätkö? Etpä taida.

En minäkään oikein ymmärrä tuota. Haluan suudelmia vain kumppanilta ja ajatus muunlaisesta suukottelusta tuntuu epämiellyttävältä. -eri

Voi vittu teitå vatipäitä! Turha tollasille kateellisille sarvikuonoille hapannaamoille on mitään asiaa rautalangasta vääntää, kun kaikki on teidän kaltaisille aina viturallaan ja epänormaalia. 

Vielä kerran; varastettu suudelma on täysi yllätys sille jolta se OTETAAN, ja varastetun suudelman ottaa henkilö jonka koet muutenkin miellyttäväksi ihmiseksi. Ei ollut mistään PUSUTTELUSTA kysekkään, vain yksi varastettu suudelma, johon ei ehdi itse reagoida, mutta kuten sanottu vatipää kääntää asiat aina siten, kuin omalle myrkylliselle mielelle vain on sopivaa.

Vierailija
16069/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle, joka katselet uniani. Pidä vaan ne edelleen lainassa, toivottavasti niistä on iloa ja hyötyä. Monesti olen niistä miettinyt, että ovat olleet vaiheikkaita kuin jotain elokuvaa katselisi. Nuku hyvin ja rauhaisasti.

Ai ne on sun? Ilmankos ne on olleetkin niin sekavia ja erikoisia viime aikoina! Omani yleensä ovat kovin arkisia ja tylsiä. Kyllä kovasti yritän niitä tulkita. Kiitos vain!

ps. oletkos sinä sitten nähnyt mun unia vai niitä samoja?

Vierailija
16070/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla tunteet pintaan...☺️

Vierailija
16071/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä olen rajoittunut, kun ystäviltä haluan korkeintaan poskipusuja (kaikilta ihmisiltä en edes niitä) ja suutelun haluan säästää omalle rakkaalle. Sinkkuaikoina on tullut myös niitä kumppaniehdokkaita suudeltua.

Muutamat väkisinsuutelijat ovat itse kehuneet ääneen, että saivat "varastettua" edes sen poskipusunsa tai lähentelyhetkensä. Sanaa käytetään lieventävänä kevennyksenä ja ahdistelu verhotaan kepposteluksi. Yök.

Eli kyseessä sulle vastenmielinen ihminen ja tapahtuma siksi yök. Ei mitään tekemistäkään varastetun suudelman kanssa. Väkisinsuutelu ja varastettu suudelma on edelleen aivan eri asiota, vain asiasta täysin tietämättömät täällä kommentoi negaillen. Voi teitä.

Vierailija
16072/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
16073/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua.

Minä sinua.

Vierailija
16074/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Vierailija
16075/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kyseessä sulle vastenmielinen ihminen ja tapahtuma siksi yök. Ei mitään tekemistäkään varastetun suudelman kanssa. Väkisinsuutelu ja varastettu suudelma on edelleen aivan eri asiota, vain asiasta täysin tietämättömät täällä kommentoi negaillen. Voi teitä.

Eli siis tämä ”varastettu suudelma” on yllätyspusu, jotka on aivan peruskauraa parisuhteessa, romanssissa tms.?

Sinä vain tykkäät saada niitä kaverimiehiltäkin tai mieheltä, jonka kanssa sinulla ei ole ns. mitään, mutta koet miehen kuitenkin miellyttäväksi?

Tuskin tuosta nyt kukaan on kateellinen, mutta kiva tietysti, että olet saanut osaksesi sellaista käytöstä mistä itse tykkäät.:)

Vierailija
16076/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis tämä ”varastettu suudelma” on yllätyspusu, jotka on aivan peruskauraa parisuhteessa, romanssissa tms.?

Sinä vain tykkäät saada niitä kaverimiehiltäkin tai mieheltä, jonka kanssa sinulla ei ole ns. mitään, mutta koet miehen kuitenkin miellyttäväksi?

Tuskin tuosta nyt kukaan on kateellinen, mutta kiva tietysti, että olet saanut osaksesi sellaista käytöstä mistä itse tykkäät.:)

Eihän tuo varastettuja suudelmia haluava välttämättä ole nainen, kertoi vain kaksi kertaa jonkun miehen suudelleen yllättäen kumppaneiden ollessa vieressä. Voihan siinä olla kyse vaikka hellästä suutelosta Suomen tehtyä maalin Ruotsia vastaan. Ei sellaiseen miesten väliseen ihanuuteen pitäisi olla vieressä istuvalla vaimollakaan mitään sanomista. Sellaista haluamattomat yksilöt ovat vain kateellisia vatipäitä tms.

Vierailija
16077/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vanhempien kokemat epäoikeudenmukaiset murheet koituvatkin lapsen menestykseksi. Elämässä on tietty määrä ying/yang:ia, jos edes kokemasi paha tulee lapselle hyvänä, niin mietit että jokaisella harmalla pilvellä on hopeareunus.

Vierailija
16078/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua.

Minäkin sinua.

Vierailija
16079/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ihana.

Vierailija
16080/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua.

Mihin rakastuit minussa, miksi rakastat minua?

Ketju on lukittu.