Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
16081/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa, että sinulla on nyt tyttöystävä, mutta samalla olen hänelle salaa vähän kateellinen :) 

Vierailija
16082/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa ihana uni. Tulit mies halaamaan, mutta varastitkin yllättäen suudelman. Ensimmäisemme. Olimme ihmisten ympäröiminä, onnistuit kuitenkin taitavasti ottamaan omasi. Se oli oikea tulisuudelma ja poikamainen virnistys kasvoillasi sen jälkeen oli unohtumaton palavan katseesi kera. Ainahan hymysi on. Hyvää tätä päivää, mies.

Vain kaksi kertaa elämäni aikana minulta on varastettu suudelma, siis aidosti varastettu. Yllättäen, yllättävässä tilanteessa täysin odottamatta. Varastamista tehostamassa kumpaisenkin kumppanin läsnäolo siinä lähellä. Kaksi eri miestä varkaissa. Täytyy sanoa, että niissä suudelmissa oli sitä jotain jota ei tule suudelmasta jota tiedät odottaa. Aika ainutlaatuista saada kokea tuollaista- ei kaikille noin tapahdu ikinä.

Tämä kuulostaa siltä, että suudelmat ovat olleet salaa toivottuja. Olen valitettavasti joutunut useita kertoja väkisinsuuteluyritysten kohteeksi ja onnistunut väistelemään niitä muualle kasvoihin tai kaulalle osuviksi, jos kokonaan välttäminen ei ole ollut mahdollista. Ehkä on ollut hyvää tuuriakin mukana. Yököttävää olla epätoivottujen lääppimisten kohteena. Älkää miehet innostuko tästä varasteluideasta, toisen pitää olla mukana.

Puhut kahdesta aivan eri asiasta, kun et tiedä. Väkisin suutelu tapahtuu, kun henkilö joka sua suutelee on sulle täysin vastenmielinen, varastettu suudelma tulee henkilöltä, jonka koet miellyttäväksi, esimerkiksi ystävätasolla tai miellyttäväksi mahdollisena kumppanina. Ymmärrätkö? Etpä taida.

Ehkäpä olen rajoittunut, kun ystäviltä haluan korkeintaan poskipusuja (kaikilta ihmisiltä en edes niitä) ja suutelun haluan säästää omalle rakkaalle. Sinkkuaikoina on tullut myös niitä kumppaniehdokkaita suudeltua.

Muutamat väkisinsuutelijat ovat itse kehuneet ääneen, että saivat "varastettua" edes sen poskipusunsa tai lähentelyhetkensä. Sanaa käytetään lieventävänä kevennyksenä ja ahdistelu verhotaan kepposteluksi. Yök.

Eli kyseessä sulle vastenmielinen ihminen ja tapahtuma siksi yök. Ei mitään tekemistäkään varastetun suudelman kanssa. Väkisinsuutelu ja varastettu suudelma on edelleen aivan eri asiota, vain asiasta täysin tietämättömät täällä kommentoi negaillen. Voi teitä.

Eli siis tämä ”varastettu suudelma” on yllätyspusu, jotka on aivan peruskauraa parisuhteessa, romanssissa tms.?

Sinä vain tykkäät saada niitä kaverimiehiltäkin tai mieheltä, jonka kanssa sinulla ei ole ns. mitään, mutta koet miehen kuitenkin miellyttäväksi?

Tuskin tuosta nyt kukaan on kateellinen, mutta kiva tietysti, että olet saanut osaksesi sellaista käytöstä mistä itse tykkäät.:)

Nyt oli ihan muusta puhe, kuin parisuhteesta tai parisuhteessa olevien "yllätyspusuista". Mitä sä vatipää edes asiaan kommentoit, kun sun lukutaitosi että lukemisenymmärtämisesi on ilmeisen puutteellinen. Taidat olla tän ketjun vakkarivänkääjä, taliaivo joka ei ymmärrä mistään mitään, mutta vänkää vain vänkäämisen ilosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16083/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle, joka katselet uniani. Pidä vaan ne edelleen lainassa, toivottavasti niistä on iloa ja hyötyä. Monesti olen niistä miettinyt, että ovat olleet vaiheikkaita kuin jotain elokuvaa katselisi. Nuku hyvin ja rauhaisasti.

Ai ne on sun? Ilmankos ne on olleetkin niin sekavia ja erikoisia viime aikoina! Omani yleensä ovat kovin arkisia ja tylsiä. Kyllä kovasti yritän niitä tulkita. Kiitos vain!

ps. oletkos sinä sitten nähnyt mun unia vai niitä samoja?

Mukava kuulla :) Minä en ole nähnyt unia viime aikoina, siitä olen päätellytkin että voisivat kenties olla sinulla, kun olet koko ajan ajatuksissa päivin ja öin. Tai sitten jostain kumman syystä en enää tiedä nähneeni enkä muista niitä lainkaan, toisin kuin ennen. Paitsi yhden unen kyllä näin, olen kertonut siitä joskus aikaisemmin.

Vierailija
16084/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden tulen välissä. Sinä vedät mua puoleesi toiseen suuntaan, mun arkielämä taas toiseen. Sydän sanoo että sinä kuulut mun viereen mutta mitä tässä voi tehdä? En jaksa tällaista elämää.

Vierailija
16085/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kahden tulen välissä. Sinä vedät mua puoleesi toiseen suuntaan, mun arkielämä taas toiseen. Sydän sanoo että sinä kuulut mun viereen mutta mitä tässä voi tehdä? En jaksa tällaista elämää.

Mitä sinä toivoisit kaivattusi tekevän?

Vierailija
16086/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle?

Vierailija
16087/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaivattu pitää ajatella arkielämästä irralliseksi asiaksi?

Vierailija
16088/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla salasuhteen paikka. Joskus myöhemmin sitten naimisiin.

Vierailija
16089/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun sitä luulee, että alkaa olemaan voiton puolella tässä kaipaamisessa, niin tuletkin jostakin asiasta mieleen. Tänään sen teki yksi biisi ja taas tuli sinua iso ikävä.

Haluaisin sinut takaisin, mutta en voi pakottaa sinua olemaan kanssani. Yritän vaan sinnitellä eteenpäin. Tahtoisin niin lähettää sulle viestiä ja kysyä, miten sulla menee. Samalla haluaisin kertoa, kuinka kaipaan sinua. En tee sitä, vaan yritän pysyä vahvana ja säilyttää nämä jäljelle jääneet rippeet itsekunnioituksesta.

Vierailija
16090/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina, kun sitä luulee, että alkaa olemaan voiton puolella tässä kaipaamisessa, niin tuletkin jostakin asiasta mieleen. Tänään sen teki yksi biisi ja taas tuli sinua iso ikävä.

Haluaisin sinut takaisin, mutta en voi pakottaa sinua olemaan kanssani. Yritän vaan sinnitellä eteenpäin. Tahtoisin niin lähettää sulle viestiä ja kysyä, miten sulla menee. Samalla haluaisin kertoa, kuinka kaipaan sinua. En tee sitä, vaan yritän pysyä vahvana ja säilyttää nämä jäljelle jääneet rippeet itsekunnioituksesta.

Saako kysyä, että mikä biisi :)

Vierailija
16091/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet menettäväsi itsekunnioituksesi jos kysyt kaivatultasi, miten hänellä menee?

Vierailija
16092/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta sinun ei kannata kysyä neuvoa. Olen liian heikko vastaamaan. Sydämeni katsoisi vain sinua arasti ja anovasti ja sanoisi että etkö näe kuinka paljon kaipaan ja tarvitsen sinua.

Vierailija
16093/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin nainen tulet syleilyyni? En ole bodarityyppiä, mutta olen viime aikoina nostellut vähän painoja, jotta voin kantaa sinut vaikka kuuhun. Tai ainakin kynnyksen yli sitten joskus. Minulla ei kyllä ole paljon mammonaa, mutta ehkäpä voisin silti olla unelmasi. Minulla on puhtaat varpaankynnetkin, tule vaikka luokseni katsomaan, en kehtaa niitä näin julkisella palstalla näyttää. Voimme ensi kesänä kävellä paljain jaloin hietikolla, ymmärtää lopulta mitä onnellisuus on. Voimme mennä metsään pussailemaan sammalikossa. Antaa nuorempien huolehtia asuntolainoista sun muista, mitäs me niistä, jos meillä olisi toisemme. Osaan myös leikata autonrenkaat, leipoa nurmikkoa ja vaihtaa korvapuusteja, vai miten se nyt meni. Haluatko antaa meille mahdollisuuden?

Ei rakkauteen sitä mammonaa tarvitse riittää että toimeen tulee. Ei haittaa ettet ole mikään bodari, olet juuri hyvä noin ;) Kyllä olisi ihanaa nähdä tulisiko meistä jotain joten haluaisin antaa mahdollisuuden.

Vierailija
16094/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä, että mikä biisi :)

Apulannan valot pimeyksien reunoilla

Vierailija
16095/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet menettäväsi itsekunnioituksesi jos kysyt kaivatultasi, miten hänellä menee?

En halua olla mikään säälittävä tapaus, joka yrittää väkisin roikkua toisessa, vaikka hän on tehnyt selväksi, ettei halua kuulla minusta mitään.

Vierailija
16096/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitän sinusta mies niin paljon, että sydämeni pakahtuu. Joskus kun näytät onnettomalta, niin tulen itsekin surulliseksi. Jos sanoisit tulevasi onnelliseksi sillä, että ostan sinulle auton, ottaisin lainan ja ostaisin. Niin sekopäisesti sinua rakastan ja niin höynäytettävä olen.

Vierailija
16097/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ajatellessani,

olen hetken lähes onnellinen.

Miten voisin siis lakata rakas,

sinua ajattelemasta.

Lakkaamatta siis sinua ajattelen,

koska ilman sinua,

sinua rakastamatta,

en onnellinen,

olla saata,

sinut saatava minun on,

voi miksi rakas oot niin saavuttamaton.

Vierailija
16098/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävystyt mun kanssa, niin voit pitää sekä arkielämäsi että minut sun elämässä.

Vierailija
16099/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupungin miehelle naiselta pohjoisemmasta:

Tänään kuulin sattumalta Queenin "too much love will kill you" ja kaikki ne muistot vyöryivät taas takaisin, vaikka niin kovasti olen viimeiset puoli vuotta yrittänyt padota ne jonnekin ja unohtaa...

Miksi sä teet mulle näin?

Vierailija
16100/16650 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin nainen tulet syleilyyni? En ole bodarityyppiä, mutta olen viime aikoina nostellut vähän painoja, jotta voin kantaa sinut vaikka kuuhun. Tai ainakin kynnyksen yli sitten joskus. Minulla ei kyllä ole paljon mammonaa, mutta ehkäpä voisin silti olla unelmasi. Minulla on puhtaat varpaankynnetkin, tule vaikka luokseni katsomaan, en kehtaa niitä näin julkisella palstalla näyttää. Voimme ensi kesänä kävellä paljain jaloin hietikolla, ymmärtää lopulta mitä onnellisuus on. Voimme mennä metsään pussailemaan sammalikossa. Antaa nuorempien huolehtia asuntolainoista sun muista, mitäs me niistä, jos meillä olisi toisemme. Osaan myös leikata autonrenkaat, leipoa nurmikkoa ja vaihtaa korvapuusteja, vai miten se nyt meni. Haluatko antaa meille mahdollisuuden?

Ei rakkauteen sitä mammonaa tarvitse riittää että toimeen tulee. Ei haittaa ettet ole mikään bodari, olet juuri hyvä noin ;) Kyllä olisi ihanaa nähdä tulisiko meistä jotain joten haluaisin antaa mahdollisuuden.

Konstantinos Kavafis: Syyskuu 1903

Anna minun nyt ainakin tulla petetyksi,

jotta en tuntisi elämäni tyhjyyttä.

Tulin niin lähelle niin monta kertaa.

Ja kuitenkin, miten lamaantunut olin, miten pelkuri;

miksi pidin huuleni suljettuina;

ja tyhjä elämäni itki minussa,

ja haluni olivat pukeutuneina mustaan.

Olla niin lähellä niin monta kertaa

rakkaita huulia ja silmiä,

uneksittua, rakastettua ruumista.

Olla niin lähellä, niin monta kertaa.