Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
15881/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K mitä sä toivoisit multa

Miehelle vai naiselle? Millä kirjaimella sun oma etunimi alkaa?

miehelle s

Vierailija
15882/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olet kaivannut häntä? Milloin huomasit rakastuneesi häneen?

Olen kaivannut häntä siitä lähtien kun hän sanoi nimensä.

Millainen ääni hänellä on, kuvaile esim joillakin adjektiiveilla.

Ihanan matala, muttei kuitenkaan möreä ja siinä on jokin jännä sointi. Mielestäni maailman makein ääni ja puhetapa.

Joku muu katsoi asiakseen vastata puolestani. Vähemmän makeaa tuollainen tunkeilu.

Mitä sinä vastaisit, millainen ääni sillä sinun hänellä on?

Hän puhuu minulle korostetun asiallisesti ja pitää äänensä tasaisena, ei kiirehdi. Viipyilee, kuin hänen sanojensa välissä olisi enemmän tilaa kuin muille puhuessaan. Lauseiden välissä hän katsoo minua totisena, miltei huolestuneen näköisenä. Kerran olin aivan hänen lähellään, ja hänen äänensä oli vain hieman kuiskausta kovempi. Hän saattaa aloittaa keskustelun leikillisesti, kuin kujeillen, mutta vakavaksi se päätyy kuitenkin.

Mutta olenhan kuullut kuinka hän puhuu muille. Kun hän on närkästynyt, äänessä on uhmaa ja naputtava, kärkäs rytmi. Onnellisena se on lempeän pehmeä. Useimmiten hän on kuulteni hiljaa. Eikä se haittaa minua yhtään.

Jos puhuu sulle erilailla kuin muille tai katsoo erilailla kuin muita, suhtautuu suhun muutenkin erilailla kuin muihin. Eikös tuo nyt ole ihan kaikkien into you -oppaiden klassikkokamaa?

Pystyn keksimään lukuisia syitä miksi hän käyttäytyisi minua kohtaan eri tavalla kuin muita.

Puhutko tummatukkaisen miehen äänestä?

”Naputtaminen” kuulostaa minusta naiselta! Eikä kovin hyvältä.

Joo närkästyneenä naputtaminen on kyllä paha.........juoksisin ihan varmuuden vuoksi.

Jos tulikin tehtyä virhe ja juostua väärään suuntaan, voi aina tulla vauvapalstalle uliseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15883/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kaipaan E-miestä, neljä kirjainta . Harmi että kaikki E-miehet täälä kaipaa jotain toista..

Oletko ajatellut, että harva tänne lopulta eksyy? Se, että se kaivattu ei täällä ole ei tarkoita sitä ettei hän voisi olla kiinnostunut sinusta. Yritä edes suunnitella jotain tai älä ainakaan vaikeroi jos vaan odotat että se prinssi tulee hakemaan kotoota sovittamaan sitä lasikenkää.

Tekemisestä tuli mieleen, että olen kyllä huomannut, että joskus omakin kaipaus on vähän heikompaa. On kyllä mielessä paljon, mutta ei niin ahdistavalla tavalla etten pystyisi keskittymään muuhun. Olen jo oppinut, että silloin pitäisi toimia, koska en tarvitse kuin pienen hihityksen jollekin tyhmälle jutulleni tai aidon hymyn niin sitten sitä taas leijutaan pilvissä seuraavat päivät.

15884/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Miten kellään voi olla noin tasainen hammasrivistö, mietin kerran, vieri vieressä noita nappuloita niin säntillisesti, kuin porkkanapenkki. Lie oikomishoitoa nuorena ollut vuodet tahi kymmenet. Aina joskus, hymysi toi noi kummajaiset esille, ressukka. Ei varmaankaan ole ollut helppoa, raudat aina suussa. Pakko oli halata, jaxuhali mutten varppina tohi...

... sanoa miksi halasin...

🤭

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
15885/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K,

Saat perhoset tanssimaan vatsassani.

Katseesi sytyttää minut, huomaatko kipinän silmissäni?

Olen lukossa lähelläsi, vaikka yritän rentoutua ja antaa itsestäni vahvemman kuvan.

Ettei sanani tarttuisi kurkkuuni,

Käteni tärisisi,

Etten julistaisi kaikille kuinka sekaisin olet minut saanut.

Pieni ele sinulta ja olen kuin taivaassa.

Mutta kun käännät selkäsi, epäilen jo itseäni.

Möhkäle kasvaa kurkussani.

Epävarmuus ahdistaa.

Vierailija
15886/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän nyt on muutenkin omalla vastuulla vastata jonkun ”Kaipaan sinua, milloin näemme jälleen?”-tyyppiseen viestiin jotain ”Minäkin sinua, mutta itsehän et halunnut nähdä”-tyyppistä, ja omaa typeryyttä jos oikeasti luulee juttelevansa kaivattunsa kanssa.

Muistan, kun täällä joku oli ilmeisesti oikeasti paskana kun luki muidenkin kaivatuilla olevan tyyliin siilitukka, tatuointeja, väriset silmät ja A:lla alkava nimi.:D

Kyseinen nainen luuli, että muutkin kaipaavat hänen kaivattuaan ja selitti täällä, kuinka paha mieli nyt on.

Tai se tyyppi, joka joskus rages et joku erittäin laajalti käytetty perussanastoon kuuluva termi (en nyt muista mikä), on HÄNEN käyttämänsä ja muut omii ja matkii.

En tiedä onko enemmän koomista vai huolestuttavaa, kuinka tynnyrissä jotkut elää.

Ei mitään suhteellisuudentajua.

Ai niin, yksi naurettava juttu täällä on kans se, kun joku tuollainen vähän yksinkertainen hömelö luulee viestittävänsä Juuri Hänen kanssaan, ja sitten kun käy ilmi joku häneen sopimaton yksityiskohta, tää hömelö LOUKKAANTUU.

Niin, ja sitten on vielä sekin vaihtoehto, että itse olet ymmärtänyt jotain noista väärin.

Vierailija
15887/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa. Niin ikävä sua enkä voi nähdä. Sä muutit niin kauas, että sattumalta törmääminen on mahdotonta. Eikä mulla ole mitään asiaa sinne missä olet. Nyt mua kuluttaa hirveä kaipuu sisältä tyhjäks, olen pelkkä nahistunut kuori vailla tarkotusta.

Ei mitään mihin purkaa tätä. Huudan tyynyyni ikävääni joka vaan kasvaa.

Miestä vai naista? Siis kaipaat? Pyydä sen puhelinnumero joltain sen kaverilta ja soita tai tekstaa, jotta mitä kuuluu. Ei se sen vaikeempaa ole.

Vierailija
15888/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä E-mies ja haluan E-naisen, ihanimmista ihanimman.

E:t on parhaita.

Vierailija
15889/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuten ikinä ihastunut kehenkään jonka nimi alkaa E:llä tai A:lla!

Vierailija
15890/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olet kaivannut häntä? Milloin huomasit rakastuneesi häneen?

Olen kaivannut häntä siitä lähtien kun hän sanoi nimensä.

Millainen ääni hänellä on, kuvaile esim joillakin adjektiiveilla.

Ihanan matala, muttei kuitenkaan möreä ja siinä on jokin jännä sointi. Mielestäni maailman makein ääni ja puhetapa.

Joku muu katsoi asiakseen vastata puolestani. Vähemmän makeaa tuollainen tunkeilu.

Mitä sinä vastaisit, millainen ääni sillä sinun hänellä on?

Hän puhuu minulle korostetun asiallisesti ja pitää äänensä tasaisena, ei kiirehdi. Viipyilee, kuin hänen sanojensa välissä olisi enemmän tilaa kuin muille puhuessaan. Lauseiden välissä hän katsoo minua totisena, miltei huolestuneen näköisenä. Kerran olin aivan hänen lähellään, ja hänen äänensä oli vain hieman kuiskausta kovempi. Hän saattaa aloittaa keskustelun leikillisesti, kuin kujeillen, mutta vakavaksi se päätyy kuitenkin.

Mutta olenhan kuullut kuinka hän puhuu muille. Kun hän on närkästynyt, äänessä on uhmaa ja naputtava, kärkäs rytmi. Onnellisena se on lempeän pehmeä. Useimmiten hän on kuulteni hiljaa. Eikä se haittaa minua yhtään.

Jos puhuu sulle erilailla kuin muille tai katsoo erilailla kuin muita, suhtautuu suhun muutenkin erilailla kuin muihin. Eikös tuo nyt ole ihan kaikkien into you -oppaiden klassikkokamaa?

Pystyn keksimään lukuisia syitä miksi hän käyttäytyisi minua kohtaan eri tavalla kuin muita.

Puhutko tummatukkaisen miehen äänestä?

”Naputtaminen” kuulostaa minusta naiselta! Eikä kovin hyvältä.

Joo närkästyneenä naputtaminen on kyllä paha.........juoksisin ihan varmuuden vuoksi.

Jos tulikin tehtyä virhe ja juostua väärään suuntaan, voi aina tulla vauvapalstalle uliseen.

Asiasta naputti. Nauratti koko juttu, se olisi voinut olla omasta suustani. Siinä tilanteessa en sitä näyttänyt, hymyilin salaa.

Vierailija
15891/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Vielä joku päivä nukutaan yhdessä. Varoituksen sanana, että nukun melkein alasti... Pelkissä villasukissa. Siinä sulle mielikuva. :)

Pelkät sukat! Oi, salli mun itkeä... Toivottavasti et kuitenkaan ole miespuolinen, sitä mielikuvaa en kestä!!

Valitettavasti mies olen. Vähän kuin Burt Reynolds Cosmopolitanissa, mutta taljan tilalla on villasukat. ;)

Jos joku ei osaa käyttää googlea niin laitetaan linkkinä...

https://ichef.bbci.co.uk/news/660/media/images/59944000/jpg/_59944322_b…

Outs, villasukat ei sovi tuohon YHTÄÄN!! Talja on paljon parempi. Mies ei yksinkertaisesti saa pukeutua PELKKIIN sukkiin.

Mulla on traumakin; ex-mieheni ei välttämättä viitsinyt riisua sukkiaan lemmenhetkiimme, vaikka kaiken muun täpinöissään riisuikin. Sukat ei nääs häntä siinä tilanteessa haitanneet. Multa ne taas vei kaikki fiilikset. Enkä jaksanut aina muistetutella. Oli siinä erossa tietysti muitakin syitä, mutta kyllä tuokin aika masentava muisto on.

Vierailija
15892/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista seksiä te oikein harrastitte, kun miehen sukat olivat seksin aikana ihan häiriöön saakka näkökentässä?

Vierailija
15893/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kaipaan E-miestä, neljä kirjainta . Harmi että kaikki E-miehet täälä kaipaa jotain toista..

Pingo! Täällä nelikirjaiminen E-mies, kaipaa erästä ihanaa naista, varmaan ikuisesti....

Vierailija
15894/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn tullen ovat suuret tunteeni sinua kohtaan laantuneet ja kaiken järjettömyyden tilalle on taas järki palaamassa ja asettumassa omaan uomaansa. Parhaimillaankin olisimme vain olleet hetken huuma ja kuuma roihu, jonka jälkeen olisimme jatkaneet matkaamme omilla poluillamme ja teillämme. Nyt mielessäni on vain muisto haaveesta ja tunteenpalosta jonka sinä sytytit. Tämän pienen kaipuunkin minä onnistun vielä sammuttamaan jonain päivänä lopullisesti. ,Nyt ihmettelen, miten ihmeessä sinä onnistut siinä ja miten saitkaan minut tuntemaan niinkuin tunsin. Sinun ei tarvinnut tehdä mitään, ei edes olla sitä ihmistyyppiä joka minuun vetoaa. Olit vain ja sait jalat vedettyä alta. Lämmöllä kuitenkin muistelen sitä järjetöntä tunnetta. Hyvällä myös sitä, ettei mitään välillämme voinut tapahtua ja tunteeni eivät saaneet vastakaikua. Arki olisi ollut liian monimutkaista välilämme ja ihmisiä rikkovaa. Nyt saan pitää sinusta tämän hullun muistoni ja mielikuvan siitä minkälainen olet mielestäni sillä todellisuudesta en tiedä.

Vierailija
15895/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pingo! Täällä nelikirjaiminen E-mies, kaipaa erästä ihanaa naista, varmaan ikuisesti....

Mut ootko se sinä joka kaipaat e-naista?

Vierailija
15896/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyn tullen ovat suuret tunteeni sinua kohtaan laantuneet ja kaiken järjettömyyden tilalle on taas järki palaamassa ja asettumassa omaan uomaansa. Parhaimillaankin olisimme vain olleet hetken huuma ja kuuma roihu, jonka jälkeen olisimme jatkaneet matkaamme omilla poluillamme ja teillämme. Nyt mielessäni on vain muisto haaveesta ja tunteenpalosta jonka sinä sytytit. Tämän pienen kaipuunkin minä onnistun vielä sammuttamaan jonain päivänä lopullisesti. ,Nyt ihmettelen, miten ihmeessä sinä onnistut siinä ja miten saitkaan minut tuntemaan niinkuin tunsin. Sinun ei tarvinnut tehdä mitään, ei edes olla sitä ihmistyyppiä joka minuun vetoaa. Olit vain ja sait jalat vedettyä alta. Lämmöllä kuitenkin muistelen sitä järjetöntä tunnetta. Hyvällä myös sitä, ettei mitään välillämme voinut tapahtua ja tunteeni eivät saaneet vastakaikua. Arki olisi ollut liian monimutkaista välilämme ja ihmisiä rikkovaa. Nyt saan pitää sinusta tämän hullun muistoni ja mielikuvan siitä minkälainen olet mielestäni sillä todellisuudesta en tiedä.

Jäikö pelkän kaukorakkauden tasolle vai saiko toinen osapuoli tietää asiasta?

Vierailija
15897/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotus vaan kirjoitti:

Oisko kiva jos täällä heti ilmotettais jo kirjoittaessaan viestiä onko miehelle vai naiselle (ja mieluusti myös onko ite kumpi vai joku muu)? Kuten tiedätte että suuri osa viesteistä on tyyliä "ootko mies vai nainen". Vai onko jollain joku perustelu miksei laita jo aloitusviestiin näin oleellista tietoa, se ei kelpaa perusteluksi että et toivokaan tunnistamista, mut silti joku tulee sitä kysymään.

Lepakot tykkää nimenomaan pimittää tuon tiedon. Eihän heidän viesteihinsä muuten tulis yhtäkään vastausta. 😂

Mitä väliä sillä pelkällä sukupuolellakaan on, kun tyyppi voi ”oikeanlaisesta” sukupuolesta huolimatta olla mikä vaan?

Edustaa jotain sellaista, mistä et missään nimessä viehäty?

Täällähän on vaan nämä tekstit, ja ainakin itse lähinnä puran tuntojani, haikailen ja ilahdun välillä muiden teksteistä.

Ei täällä olla sillä tavalla henkilöitä, eihän sitä tosiaan voi tietää minkälainen tyyppi minkäkin tekstin on kirjoittanut.

T: heteronainen, mut harrastaisin kyllä heittämällä mieluummin s*ksiä kauniin ja itseäni viehättävä naisen kanssa kuin epäviehättävän miehen, jos pakko olisi valita

Aitoon seksiin kuuluu saada miehen kova miehekäs kalu sisäänsä. Nainen ei voi tyydyttää jollain tekopeniksellä naista täysin. Terv. 100% heteronainen.

Vierailija
15898/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä miehelle vai naiselle? Ja hyvähän se on jos ole pääsemässä tasapainoon tunteidesi kanssa. 

Vierailija
15899/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saja. Jos haluat, muista viestini.

Vierailija
15900/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani kaikesta. On vaikea myöntää itselleen ja tietenkin sinulle että ei minusta ole edes kaveriksi. Mutta näin sen varmaan pitää mennä, ottaen huomioon kaiken mahdollisen mikä liittyy meihin.

Ketju on lukittu.