Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan pikku hiljaa hyväksymään tosiasiaksi sen ettemme tule enää kohtaamaan, tuskin edes vahingossa. Elämämme kulkevat eri ratoja tai katuja pitkin. Minulle tämä tietää palaamista vanhaan.
No onhan tää nyt jo selvää ollut iät ajat. Ja sittenkin jos kaikki olis mennyt toisin, niin mä en olis jaksanut sun loputonta kaiken analysointia ja sä et olis jaksanut mun elämänkoulupuolta. Eli hyvin meni, oiottiin mutkat ja heittäydyttiin suoraan maaliin.
Mikä susta tekee elämänkoululaisen? Sähän olet fiksu. Sua vain ei tuettu etkä uskonut itseesi. Sut ohjelmoitiin väärin.
Seura tekee kaltaisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan pikku hiljaa hyväksymään tosiasiaksi sen ettemme tule enää kohtaamaan, tuskin edes vahingossa. Elämämme kulkevat eri ratoja tai katuja pitkin. Minulle tämä tietää palaamista vanhaan.
No onhan tää nyt jo selvää ollut iät ajat. Ja sittenkin jos kaikki olis mennyt toisin, niin mä en olis jaksanut sun loputonta kaiken analysointia ja sä et olis jaksanut mun elämänkoulupuolta. Eli hyvin meni, oiottiin mutkat ja heittäydyttiin suoraan maaliin.
Mikä susta tekee elämänkoululaisen? Sähän olet fiksu. Sua vain ei tuettu etkä uskonut itseesi. Sut ohjelmoitiin väärin.
Seura tekee kaltaisekseen.
Hakeudu tasoiseesi seuraan. Älä tuhlaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistit sitten pikkuisen analyysin. :) Osittain pitää paikkansa, mutta ei elämänkoululainen tarkoita mun mielestä sitä, ettei voisi olla jollain tavalla fiksukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistit sitten pikkuisen analyysin. :) Osittain pitää paikkansa, mutta ei elämänkoululainen tarkoita mun mielestä sitä, ettei voisi olla jollain tavalla fiksukin.
Ei tietenkään tarkoita, enkä tarkoittanut sitä sillä.
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
⚫️🏵🏵🏵🏵⚫️⚫️⚫️🏵🏵🏵🏵⚫️⚫️
⚫️🏵🏵⚫️⚫️🏵⚫️⚫️🏵🏵⚫️⚫️🏵⚫️
⚫️🏵🏵⚫️⚫️🏵⚫️⚫️🏵🏵⚫️⚫️🏵⚫️
⚫️🏵🏵🏵🏵⚫️⚫️⚫️🏵🏵🏵🏵⚫️⚫️
⚫️🏵🏵⚫️⚫️🏵⚫️⚫️🏵🏵⚫️⚫️🏵⚫️
⚫️🏵🏵⚫️⚫️🏵⚫️⚫️🏵🏵⚫️⚫️🏵⚫️
⚫️🏵🏵🏵🏵⚫️⚫️⚫️🏵🏵🏵🏵⚫️⚫️
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
Sinulla se säätöelämä vain jatkuu....
Eikö se ole kuluttavaa vai saatko mielihyvää jatkuvista uusista ärsykkeistä ja masennut, jos et saa aina uutta ja uutta huumaa ja ihmistä jonka kanssa käydä taas läpi samat läpät ja tilanteet jonka jälkeen siirryt seuraavaan?
Ai niin ja toki pitää välillä myös kierrättää vanhat läpi!
Olet kyllä oikeasti aika surullinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole kuluttavaa vai saatko mielihyvää jatkuvista uusista ärsykkeistä ja masennut, jos et saa aina uutta ja uutta huumaa ja ihmistä jonka kanssa käydä taas läpi samat läpät ja tilanteet jonka jälkeen siirryt seuraavaan?
Miten niin uutta ja uutta? Mun tilannehan on ollut sama jo monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole kuluttavaa vai saatko mielihyvää jatkuvista uusista ärsykkeistä ja masennut, jos et saa aina uutta ja uutta huumaa ja ihmistä jonka kanssa käydä taas läpi samat läpät ja tilanteet jonka jälkeen siirryt seuraavaan?Miten niin uutta ja uutta? Mun tilannehan on ollut sama jo monta vuotta.
Eli ei ollut sinulle sitten.
HÄNELLÄ niitä säätöjä riittää ja kaava toistaa itseään kehittymättä mihinkään, eli ehkä hänen olisi aika tunnustaa itselleen olevansa sellainen eikä pyrkiäkään kumppanuuteen, kun ei siihen selvästikään kykene.
Baaripanot ym. on hänenlaiselleen sopivaa seuraa eikä siinä ole mitään ”pahaa”, toiset ei vaan kykene sitoutumaan ja ovat luotuja kulkemaan (vartalolta toiselle heh).
Kaipaan sinua. Huomenna nähdään. Olet elämäni valo.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Olisi niin kiva tietää, mitä ajattelet tällä hetkellä. Minä ajattelen sinua, mutta sen sinä varmaan arvasitkin. Rakastan sinua. Kun voisimme nyt olla toistemme sylissä. Olo on niin haikea. Hyvää yötä sinulle.
Mitäkö ajattelen tällä hetkellä? No vaikka sitä että voisiko tämä viestisi olla juuri minulle? Koska jos se olisi, niin silloin tietäisin että sinäkin rakastat minua ja kaipaat, juuri niinkuin minäkin sinua.
Mutta ei tämä varmasti ole minulle vaan jollekin toiselle :-(
Milloin olet viimeksi tavannut tämän henkilön jolle kirjoitat?
Haikailen kaivattuani, jonka jälkeen haikailen kaipaukseen menetettyä aikaa...
Yolo. Time is ticking away... Tick tack...
Vierailija kirjoitti:
Yolo. Time is ticking away... Tick tack...
Eihän sille voi mitään, jos joku ihminen kummittelee takaraivossa.
Elämää voi elää niinkin. Ja kyllä se vielä joku päivä unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole kuluttavaa vai saatko mielihyvää jatkuvista uusista ärsykkeistä ja masennut, jos et saa aina uutta ja uutta huumaa ja ihmistä jonka kanssa käydä taas läpi samat läpät ja tilanteet jonka jälkeen siirryt seuraavaan?Miten niin uutta ja uutta? Mun tilannehan on ollut sama jo monta vuotta.
Eli ei ollut sinulle sitten.
HÄNELLÄ niitä säätöjä riittää ja kaava toistaa itseään kehittymättä mihinkään, eli ehkä hänen olisi aika tunnustaa itselleen olevansa sellainen eikä pyrkiäkään kumppanuuteen, kun ei siihen selvästikään kykene.
Baaripanot ym. on hänenlaiselleen sopivaa seuraa eikä siinä ole mitään ”pahaa”, toiset ei vaan kykene sitoutumaan ja ovat luotuja kulkemaan (vartalolta toiselle heh).
Ehkä hän etsii vääränlaista seuraa tai ei välttämättä edes etsi mitään. Voihan olla, että hän nauttii eri ihmisten seurasta ja uusiin ihmisiin tutustumisesta? Mistä tiedät mitkä "läpät" ja "tilanteet" hän käy kulloisenkin henkilön kohdalla? Koetko että jokainen tapaamasi ihminen ottaa sinulta jotakin ennemmin kuin antaa? Itse uskon ettei ketään tapaa turhaa ja jokaisella elämässäni vierailleella ihmisellä on ollut tarkoituksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yolo. Time is ticking away... Tick tack...Eihän sille voi mitään, jos joku ihminen kummittelee takaraivossa.
Elämää voi elää niinkin. Ja kyllä se vielä joku päivä unohtuu.
Vielä kun sekin (se takaraivossa kummitteleva ihminen) oppisi elämään elämää ja hyväksymään sen, että kummittelee mun takaraivossa, eikä välttelis mua kuin jotain ruttotautista.