Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Olisi niin kiva tietää, mitä ajattelet tällä hetkellä. Minä ajattelen sinua, mutta sen sinä varmaan arvasitkin. Rakastan sinua. Kun voisimme nyt olla toistemme sylissä. Olo on niin haikea. Hyvää yötä sinulle.
Onko tämä sun rakas mies vai nainen?
Kiitos viimesimmästä, oli aika huikeeta..seuraavaa kertaa odotellessa.. 😉
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viimesimmästä, oli aika huikeeta..seuraavaa kertaa odotellessa.. 😉
Miten sinne jaksaa odottaa?
Alan pikku hiljaa hyväksymään tosiasiaksi sen ettemme tule enää kohtaamaan, tuskin edes vahingossa. Elämämme kulkevat eri ratoja tai katuja pitkin. Minulle tämä tietää palaamista vanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Alan pikku hiljaa hyväksymään tosiasiaksi sen ettemme tule enää kohtaamaan, tuskin edes vahingossa. Elämämme kulkevat eri ratoja tai katuja pitkin. Minulle tämä tietää palaamista vanhaan.
Tätähän sinä olet halunnut? Et ole edes halunnut kohdata? Olkoon sitten näin.
Oon kirjoitellut sulle täällä jo neljä vuotta. Ei kai sua haittaa, jos kirjoittelen vielä toiset neljä? 😊
Miksi sä et vastaa? En enää ikinä edes moikkaa sua enää..
Vierailija kirjoitti:
Niin. Olimmehan alunperinkin aivan eri puolilla. Ehkä jäämme olemaankin. Sinä olet se fiksu, joka paiskii töitä. Minä olen se luuseri, josta ei ollut mihinkään. Kiitos ja näkemiin, rakas. En kuitenkaan ikinä sinua voi unohtaa.
Faktat: olen tehnyt kaiken mitä voin, olen vihjaillut miljoona vihjettä ja sanonut suoraan, alentunut suoranaiseen ruinaamiseen ja pistänyt jopa toisen asialle.
Tulokset: kaikki yhteydet hänen valinnastaan katki ja tyyppi etsii Tinderissä naista, eli aika katsoa totuutta silmiin, heittää toivo kaivoon ja mennä eteenpäin.
Ei tämä ”tuhlattu” aika ja energia silti täysin turhaa ollut, sillä kyllähän tällainen itseä kasvattaa ja tekee valmiimmaksi kohtaamaan sitten joskus sen jonkun jonka kanssa palaset loksahtelee jne.
Ajattelen sua jatkuvasti. Haluaisin kertoa kaikesta ja kuulla sinusta. Miettiä miten tästä selvitään. Kaipaan lohtua siihen tunteeseen, että tällä hetkellä tilanne on mahdoton. Sun syliisi suuri ikävä on. Öitä rakas!
Kohta 23.00! Tajusin vasta kun sanoit öitä... 😊
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua jatkuvasti. Haluaisin kertoa kaikesta ja kuulla sinusta. Miettiä miten tästä selvitään. Kaipaan lohtua siihen tunteeseen, että tällä hetkellä tilanne on mahdoton. Sun syliisi suuri ikävä on. Öitä rakas!
kenelle?
Vierailija kirjoitti:
No onhan tää nyt jo selvää ollut iät ajat. Ja sittenkin jos kaikki olis mennyt toisin, niin mä en olis jaksanut sun loputonta kaiken analysointia ja sä et olis jaksanut mun elämänkoulupuolta. Eli hyvin meni, oiottiin mutkat ja heittäydyttiin suoraan maaliin.
Otan sen arabimiehen. Suomalaiset eivät tee mitään minkään eteen. Enkä mä ole kenellekkään kakkonen vaan ykkönen. Joten good bye.
Hyvää yötä toinen A, meidän pitäisi jutella kesken jääneistä asioista.
Hyvää yötä sinulle, rakas E. Saisinpa sinut tähän viereeni. Pitäisin sinua sylissäni ja kertoisin, miten kova ikävä on ollut. Olet mielessäni koko ajan. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Otan sen arabimiehen. Suomalaiset eivät tee mitään minkään eteen. Enkä mä ole kenellekkään kakkonen vaan ykkönen. Joten good bye.
Hyvä idea, venäläiset ja (sivistyneet) arabit on tosi hyviä.:)
Itse kyllä liputan venäläisten puolesta, arabit on yleensä todella nössöjä ja suorastaan pelkäävät ainakin minun kokemuksen mukaan, vaikka niillä onkin hyvät perhearvot jne.
Venäläiset on kaikinpuolin kunnollisia ja jämptejä, mutta ei tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle, rakas E. Saisinpa sinut tähän viereeni. Pitäisin sinua sylissäni ja kertoisin, miten kova ikävä on ollut. Olet mielessäni koko ajan. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
Laita minulle viestiä, niin ehkä toiveesi toteutuu ja tulen viereesi. Who knows... E
Nuku hyvin rakkaani. Olisi niin kiva tietää, mitä ajattelet tällä hetkellä. Minä ajattelen sinua, mutta sen sinä varmaan arvasitkin. Rakastan sinua. Kun voisimme nyt olla toistemme sylissä. Olo on niin haikea. Hyvää yötä sinulle.