Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1461/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Olisi niin kiva tietää, mitä ajattelet tällä hetkellä. Minä ajattelen sinua, mutta sen sinä varmaan arvasitkin. Rakastan sinua. Kun voisimme nyt olla toistemme sylissä. Olo on niin haikea. Hyvää yötä sinulle.

Vierailija
1462/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Olisi niin kiva tietää, mitä ajattelet tällä hetkellä. Minä ajattelen sinua, mutta sen sinä varmaan arvasitkin. Rakastan sinua. Kun voisimme nyt olla toistemme sylissä. Olo on niin haikea. Hyvää yötä sinulle.

Onko tämä sun rakas mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viimesimmästä, oli aika huikeeta..seuraavaa kertaa odotellessa.. 😉

Vierailija
1464/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viimesimmästä, oli aika huikeeta..seuraavaa kertaa odotellessa.. 😉

Miten sinne jaksaa odottaa?

Vierailija
1465/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan pikku hiljaa hyväksymään tosiasiaksi sen ettemme tule enää kohtaamaan, tuskin edes vahingossa. Elämämme kulkevat eri ratoja tai katuja pitkin. Minulle tämä tietää palaamista vanhaan.

Vierailija
1466/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan pikku hiljaa hyväksymään tosiasiaksi sen ettemme tule enää kohtaamaan, tuskin edes vahingossa. Elämämme kulkevat eri ratoja tai katuja pitkin. Minulle tämä tietää palaamista vanhaan.

Tätähän sinä olet halunnut? Et ole edes halunnut kohdata? Olkoon sitten näin.

Vierailija
1467/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kirjoitellut sulle täällä jo neljä vuotta. Ei kai sua haittaa, jos kirjoittelen vielä toiset neljä? 😊

Vierailija
1468/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et vastaa? En enää ikinä edes moikkaa sua enää..

Vierailija
1469/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Olimmehan alunperinkin aivan eri puolilla. Ehkä jäämme olemaankin. Sinä olet se fiksu, joka paiskii töitä. Minä olen se luuseri, josta ei ollut mihinkään. Kiitos ja näkemiin, rakas. En kuitenkaan ikinä sinua voi unohtaa.

Vierailija
1470/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktat: olen tehnyt kaiken mitä voin, olen vihjaillut miljoona vihjettä ja sanonut suoraan, alentunut suoranaiseen ruinaamiseen ja pistänyt jopa toisen asialle.

Tulokset: kaikki yhteydet hänen valinnastaan katki ja tyyppi etsii Tinderissä naista, eli aika katsoa totuutta silmiin, heittää toivo kaivoon ja mennä eteenpäin.

Ei tämä ”tuhlattu” aika ja energia silti täysin turhaa ollut, sillä kyllähän tällainen itseä kasvattaa ja tekee valmiimmaksi kohtaamaan sitten joskus sen jonkun jonka kanssa palaset loksahtelee jne.

Vierailija
1471/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sua jatkuvasti. Haluaisin kertoa kaikesta ja kuulla sinusta. Miettiä miten tästä selvitään. Kaipaan lohtua siihen tunteeseen, että tällä hetkellä tilanne on mahdoton. Sun syliisi suuri ikävä on. Öitä rakas!

Vierailija
1472/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 23.00! Tajusin vasta kun sanoit öitä... 😊

Vierailija
1473/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sua jatkuvasti. Haluaisin kertoa kaikesta ja kuulla sinusta. Miettiä miten tästä selvitään. Kaipaan lohtua siihen tunteeseen, että tällä hetkellä tilanne on mahdoton. Sun syliisi suuri ikävä on. Öitä rakas!

kenelle?

Vierailija
1474/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tää nyt jo selvää ollut iät ajat. Ja sittenkin jos kaikki olis mennyt toisin, niin mä en olis jaksanut sun loputonta kaiken analysointia ja sä et olis jaksanut mun elämänkoulupuolta. Eli hyvin meni, oiottiin mutkat ja heittäydyttiin suoraan maaliin.

Vierailija
1475/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen arabimiehen. Suomalaiset eivät tee mitään minkään eteen. Enkä mä ole kenellekkään kakkonen vaan ykkönen. Joten good bye.

Vierailija
1476/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä muru 💕

Vierailija
1477/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä toinen A, meidän pitäisi jutella kesken jääneistä asioista.

Vierailija
1478/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle, rakas E. Saisinpa sinut tähän viereeni. Pitäisin sinua sylissäni ja kertoisin, miten kova ikävä on ollut. Olet mielessäni koko ajan. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.

Vierailija
1479/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan sen arabimiehen. Suomalaiset eivät tee mitään minkään eteen. Enkä mä ole kenellekkään kakkonen vaan ykkönen. Joten good bye.

Hyvä idea, venäläiset ja (sivistyneet) arabit on tosi hyviä.:)

Itse kyllä liputan venäläisten puolesta, arabit on yleensä todella nössöjä ja suorastaan pelkäävät ainakin minun kokemuksen mukaan, vaikka niillä onkin hyvät perhearvot jne.

Venäläiset on kaikinpuolin kunnollisia ja jämptejä, mutta ei tylsiä.

Vierailija
1480/16650 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle, rakas E. Saisinpa sinut tähän viereeni. Pitäisin sinua sylissäni ja kertoisin, miten kova ikävä on ollut. Olet mielessäni koko ajan. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.

Laita minulle viestiä, niin ehkä toiveesi toteutuu ja tulen viereesi. Who knows... E

Ketju on lukittu.