Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1521/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja toki pitää välillä myös kierrättää vanhat läpi!

Olet kyllä oikeasti aika surullinen tapaus.

Joooooooo kuule. Mutta sua en kierrättäis. Olethan surkein kaikista.

Vierailija
1522/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja toki pitää välillä myös kierrättää vanhat läpi!

Olet kyllä oikeasti aika surullinen tapaus.

Joooooooo kuule. Mutta sua en kierrättäis. Olethan surkein kaikista.

En haluaisikaan eikä sydän kestäisi enää. Itsesuojelua pitää itsensä kaukana sun sairaista leikeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit jättänyt ne pari tunnisteellista viestiä silloin kirjoittamatta, mä en enää roikkuisi täällä. Miksi edes kirjoitit ne, kun et kuitenkaan halunnut mitään? Halusit vaan koukuttaa mut itseesi.

Oliko liikaa tunnisteita? Itseä hävettää viime kuun alussa tjsp sitten tänne kirjoitetut tunnisteelliset viestit. En kyllä ole täällä pyörinyt enää juurikaan, että vaikka olisit vastannut niihin niin en ole sitten nähnyt.

Livenä ei olla enää nähty, vaikka en ole ainakaan vähentänyt samoilla hoodeilla pyörimistä.

Vierailija
1524/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla se säätöelämä vain jatkuu....

Eikö se ole kuluttavaa vai saatko mielihyvää jatkuvista uusista ärsykkeistä ja masennut, jos et saa aina uutta ja uutta huumaa ja ihmistä jonka kanssa käydä taas läpi samat läpät ja tilanteet jonka jälkeen siirryt seuraavaan?

Miten niin uutta ja uutta? Mun tilannehan on ollut sama jo monta vuotta.

Eli ei ollut sinulle sitten.

HÄNELLÄ niitä säätöjä riittää ja kaava toistaa itseään kehittymättä mihinkään, eli ehkä hänen olisi aika tunnustaa itselleen olevansa sellainen eikä pyrkiäkään kumppanuuteen, kun ei siihen selvästikään kykene.

Baaripanot ym. on hänenlaiselleen sopivaa seuraa eikä siinä ole mitään ”pahaa”, toiset ei vaan kykene sitoutumaan ja ovat luotuja kulkemaan (vartalolta toiselle heh).

"(vartalolta toiselle heh)". Vidu mikä mikä spede oot, sukupuolella ei väliä sun kohdalla.

Vierailija
1525/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko mieluummin kuin kuuntelet? Eikö sua ikinä kiinnosta saada vastauksia. Mua kiinnosti se mitä tiesit ja näit. Olihan elämäsi erilainen.

Vierailija
1526/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla se säätöelämä vain jatkuu....

Eikö se ole kuluttavaa vai saatko mielihyvää jatkuvista uusista ärsykkeistä ja masennut, jos et saa aina uutta ja uutta huumaa ja ihmistä jonka kanssa käydä taas läpi samat läpät ja tilanteet jonka jälkeen siirryt seuraavaan?

Miten niin uutta ja uutta? Mun tilannehan on ollut sama jo monta vuotta.

Eli ei ollut sinulle sitten.

HÄNELLÄ niitä säätöjä riittää ja kaava toistaa itseään kehittymättä mihinkään, eli ehkä hänen olisi aika tunnustaa itselleen olevansa sellainen eikä pyrkiäkään kumppanuuteen, kun ei siihen selvästikään kykene.

Baaripanot ym. on hänenlaiselleen sopivaa seuraa eikä siinä ole mitään ”pahaa”, toiset ei vaan kykene sitoutumaan ja ovat luotuja kulkemaan (vartalolta toiselle heh).

"(vartalolta toiselle heh)". Vidu mikä mikä spede oot, sukupuolella ei väliä sun kohdalla.

En nyt ihan hiffannut mitä spedeä tuossa oli, mutta ok!

Vierailija
1527/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko mieluummin kuin kuuntelet? Eikö sua ikinä kiinnosta saada vastauksia. Mua kiinnosti se mitä tiesit ja näit. Olihan elämäsi erilainen.

Mielummin kuuntelen ja kiinnosti saada vastauksia. Tuntuu vaan, että olisin tehnyt kaikkeni ja ehkä jopa vaikeuttanut sinun elämääsi käyttäytymällä lemmenkipeänä pikkupoikana.

Vierailija
1528/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin kuuntelen ja kiinnosti saada vastauksia. Tuntuu vaan, että olisin tehnyt kaikkeni ja ehkä jopa vaikeuttanut sinun elämääsi käyttäytymällä lemmenkipeänä pikkupoikana.

Lisätään nyt, että tuskinpa oli mulle. Jos kyseinen ihminen olisi tunnistanut ne viestini tänne olisi hän kyllä voinut ottaa yhteyttä (jos oli itse kiinnostunut) kun minä en hänen nimeään muista. Jos tietäisin niin en olisi mitään tunnisteellisia viestejä tänne kirjoittanut vaan olisin viimeistään yli kuukausi sitten laittanut viestiä vaikka facebookissa.

Vierailija
1529/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit jättänyt ne pari tunnisteellista viestiä silloin kirjoittamatta, mä en enää roikkuisi täällä. Miksi edes kirjoitit ne, kun et kuitenkaan halunnut mitään? Halusit vaan koukuttaa mut itseesi.

Oliko liikaa tunnisteita? Itseä hävettää viime kuun alussa tjsp sitten tänne kirjoitetut tunnisteelliset viestit. En kyllä ole täällä pyörinyt enää juurikaan, että vaikka olisit vastannut niihin niin en ole sitten nähnyt.

Livenä ei olla enää nähty, vaikka en ole ainakaan vähentänyt samoilla hoodeilla pyörimistä.

Ne viestit oli täällä alkuvuodesta 2017, mutta nyt sitä ketjua ei enää ole. Alapeukuttakaa vaan, mutta kaipausketjussa ghostaaminen on julminta mitä tiedän!

Vierailija
1530/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti tekisin mitä haluaisin niin tietenkin suutelisin sinua niin, että tuijottaisit tunnin hämmästyksestä. Mutta enhän sitä kuitenkaan tee. Poistan delete, laitan ajatuksen pois, lukitsen ja syön avaimen. Örkki voi yrittää keksiä kenestä oli kysymys, mutta avain huuhtoutuu valtamerelle.

Näin lopetetaan turha vonkuminen.

Jos oikeasti saisin sen mitä oikeasti haluaisin, olisi se suudelma sinulta. Sellainen tajunnanrajäyttävä suudelma olisi kiva. Saisinko? 

Vierailija
1531/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti tekisin mitä haluaisin niin tietenkin suutelisin sinua niin, että tuijottaisit tunnin hämmästyksestä. Mutta enhän sitä kuitenkaan tee. Poistan delete, laitan ajatuksen pois, lukitsen ja syön avaimen. Örkki voi yrittää keksiä kenestä oli kysymys, mutta avain huuhtoutuu valtamerelle.

Jos oikeasti saisin sen mitä oikeasti haluaisin, olisi se suudelma sinulta. Sellainen tajunnanrajäyttävä suudelma olisi kiva. Saisinko? 

Saat sellaisen suudelman vaikka heti. Sanot vain kellonajan ja olen viivana luonasi. Enhän minä mistään muusta unelmoikaan kuin sellaisesta tajunnanräjäyttävästä suudelmasta sinun kanssasi. Tulenko heti?

Vierailija
1532/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ElämänPeliä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ElämänPeliä kirjoitti:

Jos olisin silloin viime kuun alussa tiennyt, että emme näe luultavasti enää koskaan olisin pyytänyt numeroasi tai katsonut edes nimen nimikyltistä. Ei ollut rohkeutta silloin vaikka oli tilaisuus. Pari päivää myöhemmin olin kerännyt rohkeutta niin eiköhän se ollut liian myöhäistä kun elämä on varmaan vienyt sinut muualle. Toivottavasti olet kunnossa ja onnea elämääsi näin anonyymisti. :)

Miehelle vai naiselle?

Naiselle.

Mistä olet niin varma ettette kohtaa? Olen tulossa kyllä syksyllä uudestaan :)

Vierailija
1533/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat sellaisen suudelman vaikka heti. Sanot vain kellonajan ja olen viivana luonasi. Enhän minä mistään muusta unelmoikaan kuin sellaisesta tajunnanräjäyttävästä suudelmasta sinun kanssasi. Tulenko heti?

Tule vain, nyt heti vaikka. Odotan sinua.

Vierailija
1534/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ElämänPeliä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ElämänPeliä kirjoitti:

Jos olisin silloin viime kuun alussa tiennyt, että emme näe luultavasti enää koskaan olisin pyytänyt numeroasi tai katsonut edes nimen nimikyltistä. Ei ollut rohkeutta silloin vaikka oli tilaisuus. Pari päivää myöhemmin olin kerännyt rohkeutta niin eiköhän se ollut liian myöhäistä kun elämä on varmaan vienyt sinut muualle. Toivottavasti olet kunnossa ja onnea elämääsi näin anonyymisti. :)

Miehelle vai naiselle?

Naiselle.

Mistä olet niin varma ettette kohtaa? Olen tulossa kyllä syksyllä uudestaan :)

No ajattelin kun ei ole yli kuukauteen näkynyt, että pelästynyt jotain tänne palstalle kirjoitettua tunnisteellista tekstiä pahasti kun oli hetkellisesti aika, no pakkomielteistäkin settiä kun yritin selvittää henkilöllisyyttä ilman nimeä. Aika hyvin olen päässyt täältä pois (ei siinä että kauaa olisin ollutkaan), kun tajunnut että ei tee kovin hyvää psyykkeelle keskustella tuhannen lemmenkipeän ihmisen kanssa ja omia jotain viestejä itselleen. Nykyään jaksa siis edes lueskella.

Mutta vaikka en uskokaan, että oikean ihmisen kanssa keskustelisin niin kiitoksia silti. Vähän piristi päivää, eli kannatti avata foorumi.

Vierailija
1535/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti olisit se henkilö saisit, mutta et ole.

Vierailija
1536/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Vierailija
1537/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden trollin romanssi?

Vierailija
1538/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Tiedän.

Vierailija
1539/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule vain, nyt heti vaikka. Odotan sinua.

Tulen kyllä, jos varmistat vielä, että odotat minua.

Vierailija
1540/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kuvitellutkaan koskaan olevani muuta kuin surkea ja täydellisen epäsopiva, mutta luulin silti, että olisi jotain henkistä ja sielullista yhteyttä.

Todella luulin ja pitkään.

Kaikki merkit antoi ymmärtää muuta, mutta ajattelin sen olevan ehkä jotain minuun liittymätöntä ja kun hän katkaisi välit ajattelin jopa siitä, että ehkä sillä on jokin tilanne päällä ja suojelee ymmärrettävästi itseään rajaamalla minut pois.

Kunnes sitten huomasin itse somessa saman menon jatkuvan ja sain vielä ne screenshotit päälle, meni jotain rikki ja usko loppui, kuvittelemani yhteys särkyi jne.

Ketju on lukittu.