Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
ElämänPeliä kirjoitti:
Jos olisin silloin viime kuun alussa tiennyt, että emme näe luultavasti enää koskaan olisin pyytänyt numeroasi tai katsonut edes nimen nimikyltistä. Ei ollut rohkeutta silloin vaikka oli tilaisuus. Pari päivää myöhemmin olin kerännyt rohkeutta niin eiköhän se ollut liian myöhäistä kun elämä on varmaan vienyt sinut muualle. Toivottavasti olet kunnossa ja onnea elämääsi näin anonyymisti. :)
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisimme onnellisia yhdessä.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisimme onnellisia yhdessä.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Mistä?
Että olisimme onnellisia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Oltais voitu törmätä tänään, mutta eipä törmätty. Ei me koskaan törmätä. No kai se viestii jotain.
Haluaisitko sä törmätä?
Vierailija kirjoitti:
ElämänPeliä kirjoitti:
Jos olisin silloin viime kuun alussa tiennyt, että emme näe luultavasti enää koskaan olisin pyytänyt numeroasi tai katsonut edes nimen nimikyltistä. Ei ollut rohkeutta silloin vaikka oli tilaisuus. Pari päivää myöhemmin olin kerännyt rohkeutta niin eiköhän se ollut liian myöhäistä kun elämä on varmaan vienyt sinut muualle. Toivottavasti olet kunnossa ja onnea elämääsi näin anonyymisti. :)
Miehelle vai naiselle?
Naiselle.
Joskus tuntuu nainen siltä, kuin kirjoittaisit mulle.
Toivon, että tiemme kohtaavat lämpimissä merkeissä.
Olet miesversio musta. On vääryys, ettei saada olla yhdessä. :'(
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu nainen siltä, kuin kirjoittaisit mulle.
Niin mä kirjoitankin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit olla yhdessä ikään kuin itsesi kanssa?
Tulee niin kova ikävä sinua. Lähetä viesti, jos haluat seuraa kesän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit olla yhdessä ikään kuin itsesi kanssa?
Koska ymmärrettäisi toisiamme.
Kertoisitko vielä miksi välttelet mua? Ehdin jo unohtaa.
Välttely tuntuu oikeastaan tosi imartelevalta, koska sehän tarkoittaa sitä että ajattelet mua koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Välttely tuntuu oikeastaan tosi imartelevalta, koska sehän tarkoittaa sitä että ajattelet mua koko ajan.
Ajattelenkin sinua jatkuvasti. Ja en nykyään välttele edes, pelkkää sattumaa. Päinvastoin, ilahdun kun näen sinut. Olen myös jo tottunut siihen, että haluan sinua jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelenkin sinua jatkuvasti. Ja en nykyään välttele edes, pelkkää sattumaa. Päinvastoin, ilahdun kun näen sinut. Olen myös jo tottunut siihen, että haluan sinua jatkuvasti.
Miksi mä en näe sua koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla vaan törmätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla vaan törmätty.
Sepä se. Ehkä joskus sitten?
Missä?