Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1501/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä E.

kuka kaipaa? Mikä on kirjaimesi?

Vierailija
1502/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haikailen kaivattuani, jonka jälkeen haikailen kaipaukseen menetettyä aikaa...

Yolo. Time is ticking away... Tick tack...

Eihän sille voi mitään, jos joku ihminen kummittelee takaraivossa.

Elämää voi elää niinkin. Ja kyllä se vielä joku päivä unohtuu.

Vielä kun sekin (se takaraivossa kummitteleva ihminen) oppisi elämään elämää ja hyväksymään sen, että kummittelee mun takaraivossa, eikä välttelis mua kuin jotain ruttotautista.

Onko tää sua välttelevä henkilö mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää sinulle, rakas. Ikävä on suuri. Mietin täällä, mitä kaikkea haluaisin tehdä kanssasi näin kesällä. Ei sen tarvitsisi olla mitään erityistä, kunhan saisin olla kanssasi. Nyt tekisi mieli lähteä kanssasi katsomaan yhtä hienoa rantaa lähistölle. En saa sinua pois mielestäni. Ajattelen sinua koko ajan. Kuulen aina radiostakin kaikkia kappaleita, joista tulet mieleeni. Eilen tuli sellainen kuin A Shadow of Your Smile. 

"The shadow of your smile

When you have gone

Will color all my dreams

And light the dawn

Look into my eyes my love and see

All the lovely things you are to me..."

Vierailija
1504/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla se säätöelämä vain jatkuu....

Eikö se ole kuluttavaa vai saatko mielihyvää jatkuvista uusista ärsykkeistä ja masennut, jos et saa aina uutta ja uutta huumaa ja ihmistä jonka kanssa käydä taas läpi samat läpät ja tilanteet jonka jälkeen siirryt seuraavaan?

Miten niin uutta ja uutta? Mun tilannehan on ollut sama jo monta vuotta.

Eli ei ollut sinulle sitten.

HÄNELLÄ niitä säätöjä riittää ja kaava toistaa itseään kehittymättä mihinkään, eli ehkä hänen olisi aika tunnustaa itselleen olevansa sellainen eikä pyrkiäkään kumppanuuteen, kun ei siihen selvästikään kykene.

Baaripanot ym. on hänenlaiselleen sopivaa seuraa eikä siinä ole mitään ”pahaa”, toiset ei vaan kykene sitoutumaan ja ovat luotuja kulkemaan (vartalolta toiselle heh).

Ehkä hän etsii vääränlaista seuraa tai ei välttämättä edes etsi mitään. Voihan olla, että hän nauttii eri ihmisten seurasta ja uusiin ihmisiin tutustumisesta? Mistä tiedät mitkä "läpät" ja "tilanteet" hän käy kulloisenkin henkilön kohdalla? Koetko että jokainen tapaamasi ihminen ottaa sinulta jotakin ennemmin kuin antaa? Itse uskon ettei ketään tapaa turhaa ja jokaisella elämässäni vierailleella ihmisellä on ollut tarkoituksensa.

Tiedänpähän vaan ja tiedän myös, että etsii.

Turhaan puolustelet siellä, oppikirjamaisesta kuppak*llista kyse. Ja on mies, sinä kuulostat naiselta.

Ja ei, kaikilla tavatuilla ihmisillä ja panoilla ei todellakaan ole mitään syvempää tarkoitusta, vaikka joku säälittävä säätäjä niin haluaisikin itselleen uskotella.

Vierailija
1505/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko minua enää?

Ei se ole muuttunut.

Vierailija
1506/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun sekin (se takaraivossa kummitteleva ihminen) oppisi elämään elämää ja hyväksymään sen, että kummittelee mun takaraivossa, eikä välttelis mua kuin jotain ruttotautista.

Nainen. Ja hyppäsin ketjuun sivusta.

Vierailija
1507/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivää sinulle, rakas. Ikävä on suuri. Mietin täällä, mitä kaikkea haluaisin tehdä kanssasi näin kesällä. Ei sen tarvitsisi olla mitään erityistä, kunhan saisin olla kanssasi. Nyt tekisi mieli lähteä kanssasi katsomaan yhtä hienoa rantaa lähistölle. En saa sinua pois mielestäni. Ajattelen sinua koko ajan. Kuulen aina radiostakin kaikkia kappaleita, joista tulet mieleeni. Eilen tuli sellainen kuin A Shadow of Your Smile. 

When you have gone

Will color all my dreams

And light the dawn

Minäkin ajattelen sinua koko ajan ja haluaisin viettää aikaa kanssasi. Ikävä on todella kova. Voisin tulla rannalle kanssasi vaikka tänään, jos haluaisit. Kuinka lähellä ranta on sinua? Ehtisin puoli neljäksi.

Vierailija
1508/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole kuluttavaa vai saatko mielihyvää jatkuvista uusista ärsykkeistä ja masennut, jos et saa aina uutta ja uutta huumaa ja ihmistä jonka kanssa käydä taas läpi samat läpät ja tilanteet jonka jälkeen siirryt seuraavaan?

HÄNELLÄ niitä säätöjä riittää ja kaava toistaa itseään kehittymättä mihinkään, eli ehkä hänen olisi aika tunnustaa itselleen olevansa sellainen eikä pyrkiäkään kumppanuuteen, kun ei siihen selvästikään kykene.

Baaripanot ym. on hänenlaiselleen sopivaa seuraa eikä siinä ole mitään ”pahaa”, toiset ei vaan kykene sitoutumaan ja ovat luotuja kulkemaan (vartalolta toiselle heh).

Ehkä hän etsii vääränlaista seuraa tai ei välttämättä edes etsi mitään. Voihan olla, että hän nauttii eri ihmisten seurasta ja uusiin ihmisiin tutustumisesta? Mistä tiedät mitkä "läpät" ja "tilanteet" hän käy kulloisenkin henkilön kohdalla? Koetko että jokainen tapaamasi ihminen ottaa sinulta jotakin ennemmin kuin antaa? Itse uskon ettei ketään tapaa turhaa ja jokaisella elämässäni vierailleella ihmisellä on ollut tarkoituksensa.

Turhaan puolustelet siellä, oppikirjamaisesta kuppak*llista kyse. Ja on mies, sinä kuulostat naiselta.

Ja ei, kaikilla tavatuilla ihmisillä ja panoilla ei todellakaan ole mitään syvempää tarkoitusta, vaikka joku säälittävä säätäjä niin haluaisikin itselleen uskotella.

En puolustellut, toin vain toista näkökantaa yksipuoliseen näkemykseen. Ikävä jos ihminen on kohdellut sinua ikävästi! Mutta oli mies tai nainen, niin tilanne voi silti olla sama ja kyllä, kaikilla tavatuilla ihmisillä ja p*noilla on tarkoituksensa, oli se hetkellinen hyväolo tai ikävistä teoista johtuva oppiminen varoivaisuuteen, mitä tahansa.

Vierailija
1509/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sinne Tinderiin, että rattopoika ja vaihdetaan vaikka rahaa niin homma on selkeä enkä ehkä jätä taakseni taas verta ja kyyneliä.:)

Olisit kerrankin rehellinen!

Miltä tuntuu elää ihmisenä, joka jättää vain surua ja pahaa oloa jälkeensä?

Tajuatko edes, että toiset levittävät hyvää energiaa ja rakkautta ympärilleen, toisista tykätään ja ne jättää kauniit muistot?

Sinua ei kiinnosta olla sellainen?

Haluat tuhota ja tehdä pahaa, niinkö?

Nautitko siitä?

Se muuten on ainoa joka jäi mysteeriksi sinussa, että nautitko siitä kun satutat vai oletko jotenkin ”vahingossa” sellainen.

Vierailija
1510/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen ollut tinderissä tasan yhden kerran ja silloinkin olin etsimässä tiettyä ihmistä kenen nimeä en tietänyt. Vähän harkitsen samaa uudelleen kun ei olla nähty yli kuukauteen, enkä tiedä vieläkään nimeä.

Vierailija
1511/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle, rakas E. Saisinpa sinut tähän viereeni. Pitäisin sinua sylissäni ja kertoisin, miten kova ikävä on ollut. Olet mielessäni koko ajan. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.

Laita minulle viestiä, niin ehkä toiveesi toteutuu ja tulen viereesi. Who knows... E

Kiitos rakkain.

Vierailija
1512/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tekisin mitä haluaisin niin tietenkin suutelisin sinua niin, että tuijottaisit tunnin hämmästyksestä. Mutta enhän sitä kuitenkaan tee. Poistan delete, laitan ajatuksen pois, lukitsen ja syön avaimen. Örkki voi yrittää keksiä kenestä oli kysymys, mutta avain huuhtoutuu valtamerelle.

Näin lopetetaan turha vonkuminen.

Vierailija
1513/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puolustellut, toin vain toista näkökantaa yksipuoliseen näkemykseen. Ikävä jos ihminen on kohdellut sinua ikävästi! Mutta oli mies tai nainen, niin tilanne voi silti olla sama ja kyllä, kaikilla tavatuilla ihmisillä ja p*noilla on tarkoituksensa, oli se hetkellinen hyväolo tai ikävistä teoista johtuva oppiminen varoivaisuuteen, mitä tahansa.

Lopeta vittu se jankkaaminen, katsellaan asiaa ihan eri mentaliteetilla ja jos sulle joku jatkuva random kassien tyhjennys tai orgasmi on merkityksellistä ja tarkoituksellista elämässä, niin kiva sulle.:)

Kaikille ei ole äläkä väitä, että olisi.

Kun ei ole.

Tässä asiassa en tule milliäkään vastaan ja piste.

Vierailija
1514/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionarvoista kirjoitti:

Minä ainakin olen ollut tinderissä tasan yhden kerran ja silloinkin olin etsimässä tiettyä ihmistä kenen nimeä en tietänyt. Vähän harkitsen samaa uudelleen kun ei olla nähty yli kuukauteen, enkä tiedä vieläkään nimeä.

No toi on ihan normaalia.

Mun tapauksessa pointti on, että sillä on tarve etsiä eli se kertoo k a i k e n minun kannaltani.

Naula arkkuun niin sanotusti.

Vierailija
1515/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

When you have gone

Will color all my dreams

And light the dawn

Minäkin ajattelen sinua koko ajan ja haluaisin viettää aikaa kanssasi. Ikävä on todella kova. Voisin tulla rannalle kanssasi vaikka tänään, jos haluaisit. Kuinka lähellä ranta on sinua? Ehtisin puoli neljäksi.

Sinne on 70 km, mutta on täällä kotikaupungissakin hienoja rantoja. Yöllä olisi tunnelmallista kävellä rannalla tai istua kallioilla ja katsella auringonlaskua. 

Vierailija
1516/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

When you have gone

Will color all my dreams

And light the dawn

Sinne on 70 km, mutta on täällä kotikaupungissakin hienoja rantoja. Yöllä olisi tunnelmallista kävellä rannalla tai istua kallioilla ja katsella auringonlaskua. 

Minäkin tiedän monta upeaa rantaa lähellä. Mennään kun sinulle sopii?

Vierailija
1517/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Ja hyppäsin ketjuun sivusta.

Mistä niin päättelet että välttelee? Entä jos ei välttele vaan haluaisi oikeasti nähdä sinua?

Vierailija
1518/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

When you have gone

Will color all my dreams

And light the dawn

Minäkin tiedän monta upeaa rantaa lähellä. Mennään kun sinulle sopii?

Olen valmis vaikka heti.

Vierailija
1519/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit jättänyt ne pari tunnisteellista viestiä silloin kirjoittamatta, mä en enää roikkuisi täällä. Miksi edes kirjoitit ne, kun et kuitenkaan halunnut mitään? Halusit vaan koukuttaa mut itseesi.

Vierailija
1520/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei törmätä ikinä missään.

Se sattuisi liikaa.

Ketju on lukittu.