Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14241/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta itsestään epävarmoista kiusaajista, jotka saavat tahallisella käytöksellään toisen tuntemaan mustasukkaisuutta?

Vierailija
14242/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään niin että tavataan ja jutellaan nämä tunteet selväksi. Niin selväksi että kummallekkaan ei jää mitään kysymysmerkkejä ilmaan ja voimme sitten jatkaa omia polkujamme. Olisitko tällaiseen valmis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14243/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemusta itsestään epävarmoista kiusaajista, jotka saavat tahallisella käytöksellään toisen tuntemaan mustasukkaisuutta?

Ei. Mitä on tällainen tahallinen käytös ja miten sen erottaa ns. normaalista käytöksestä?

Vierailija
14244/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan mies katsellut valokuvia, joissa me molemmat olemme?

Vierailija
14245/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään niin että tavataan ja jutellaan nämä tunteet selväksi. Niin selväksi että kummallekkaan ei jää mitään kysymysmerkkejä ilmaan ja voimme sitten jatkaa omia polkujamme. Olisitko tällaiseen valmis?

Olisi mukava tehdä näin. Missä haluaisit tavata?

Vierailija
14246/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pikku A. Olet minun elämäni rakkain mies.

Vierailija
14247/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan mies katsellut valokuvia, joissa me molemmat olemme?

Olen katsellut, vaikka se vain pahentaa ikävää.

Vierailija
14248/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että meillä olisi ihanaa seksiä. Luotan sinuun niin paljon, että pääsisin kanssasi varmasti ihan uudelle tasolle seksuaalisuudessa. Tunneyhteys välillämme on niin vahva, että kaikki mitä tekisimme, olisi ihanaa ja täynnä rakkautta.

Tunnisteita? T. Naista kaipaava nainen

Vierailija
14249/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että meillä olisi ihanaa seksiä. Luotan sinuun niin paljon, että pääsisin kanssasi varmasti ihan uudelle tasolle seksuaalisuudessa. Tunneyhteys välillämme on niin vahva, että kaikki mitä tekisimme, olisi ihanaa ja täynnä rakkautta.

Tunnisteita? T. Naista kaipaava nainen

Alkuperäinen kirjoitus on naiselta ihanalle miehelle.

Vierailija
14250/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pikku A miehesi varmasti tykkää kun kutsut häntä pikkuiseksi.

Vierailija
14251/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pikku A miehesi varmasti tykkää kun kutsut häntä pikkuiseksi.

Yllättäen päätit ihan sivusta alkaa aukoa. No, päästänkin sinut kirjoittelemaan vastauksia itsellesi omiin kommentteihin.

Yp ei ikinä petä!

Vierailija
14252/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka kaipaat naista. Millainen kaipaamasi nainen on?

Vierailija
14253/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on positiivinen ihminen jonka ilo tarttuu myös kanssaihmisiin. Ruskeat silmät ja räiskyvä nauru. Ihana ääni. Millainen sun kaivattu on?

Vierailija
14254/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnellaan joskus yhdessä Bryan Adamsin Here i Am.

Vierailija
14255/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä on niin suuri. En tiedä, milloin näen sinut seuraavan kerran. On jäänyt painamaan mieltä, kun en sanonut sinulle lähteväni pois. Olisin halunnut kertoa sinulle kaiken, mutta en uskaltanut. Aloin pelätä, että tunteeni ovat yksipuolisia ja olen kuvitellut mielessäni kaiken. Emme ole koskaan edes puhuneet. Entä jos et ole edes huomannut minua ja olisit pitänyt aivan outona, että joku kummajainen tulee selittämään lähtemisistään ventovieraalle. Minua hävettää olla tällainen. Pelkään pilanneeni kaiken. Ikävöin sinua joka hetki.

Kauneimpia unia sinulle.

Miksi et kertoisi nyt, kun olet lähtenyt pois? Jos vielä tiedät, missä kaivattusi voisit nähdä tai miten voisit ottaa yhteyttä, voit kertoa tunteistasi turvallisemmin. Jos saatkin pakit, voit nuolla haavojasi rauhassa eikä häpeäkään kestä kauan, kun kerran et enää kaivattuasi näe siellä missä olette olleet yhdessä.

Vierailija
14256/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kai siinä on kyse vaan siitä, ettei ole tavannut sopivaa, jos ei edes tiedä haluaako ketään vai ei.

Kai jokainen haluaisi sopivan ihmisen, vaikka miten hyvin viihtyisi itsekseenkin?

Tapasin about kuukausi sitten entuudestaan tuntemattoman naisen, jonka kanssa ollaan tän kuukauden aikana hengattu monta kertaa viikossa, kuljailtu kivoissa paikoissa, kävelty varmaan satoja kilometrejä ja juteltu ja naurettu ja itketty ja kaikkea.

Lähti vaan ihan lentoon.

Vaikea edes näin kuvailla, mutta siis tuli ekalla viikolla jo sellainen yhteneväisyyden tunne (vaikka ensimmäisellä kerralla hänet tavatessani olinkin hieman ärsyyntynyt ja varpaillaan) ja on vaan niin luontevaa, meidän persoonat ja kiinnostuksenkohteet, huumori, arvot yms. matchaa täydellisesti ja eilen varattiin jo eka yhteinen matka.

Huomenna se tulee taas yökylään.

En ensinnäkään ole kokenut aikuisiällä tällaista ystävystymistä ja noin sopivaa ihmistä, ja tän kuukauden aikana olen ajatellut monen monta kertaa, etten ole kokenut IKINÄ mitään tällaista yhdenkään miehen kanssa.

Ja tän myötä standardit hypoteettista kumppania kohtaan nousi taas, ts. näin sen pitäisi mennä miehenkin kanssa.

Ja jotenkin noin on mennyt kaikilla niillä ystävilläkin, jotka ovat onnellisesti pariutuneita.

Tavallaan tosi helpottavaa tajuta, ettei ole edes vielä kohdannut sopivaa ihmistä.

Mutta ihan selkeesti sä olet juuri tavannut sen sopivan ihmisen. Astu kaapista, älä pelkää.

Miksi pitää kaikkialle tunkea homo- ja lesboepäilyksiä ja tuputusta?

Ihminen varmaan itse tietää mikä on ja kenestä kiihottuu.

Vierailija
14257/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunnellaan joskus yhdessä Bryan Adamsin Here i Am.

Joo ilman muuta! Toteutuukohan tämä joskus oikeasti? :)

Vierailija
14258/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tuntemattomista henkilöistä, joita on tullut katseltua esim. illanvietoissa tai vastaavissa sosiaalisissa tilanteissa. En ole tullut pitäneeksi heitä itsestään epävarmoina, mutta ehkä he pohjimmiltaan ovat. Olen pitänyt käytöstä toisen manipuloimisena, jotkut nauttivat saadessaan toisessa aikaan mustasukkaisuusreaktioita. Voisiko sellainen käytös olla myös yritystä sitouttaa lisää, saada toinen kilpailemaan ja tavoittelemaan lujemmin? Tai vallanhalua, itse saa huomiota ja pönkitystä itsetunnolle samalla kun puoliso tuntee olonsa epävarmemmaksi?

Vierailija
14259/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on positiivinen ihminen jonka ilo tarttuu myös kanssaihmisiin. Ruskeat silmät ja räiskyvä nauru. Ihana ääni. Millainen sun kaivattu on?

Eiks oo ihanaa olla kiihottunut? Sydän, vinkkisilmä, suudelma.

Vierailija
14260/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M, miksi välillä et edes tervehdi ja sitten kuitenkin, jos jotenkin pääsen juttelemaan kanssasi, olet taas rento ja mukava? Sen jälkeen taas käyttäydyt normaalisti. Tuntuu, että vaatii aina jonkun aloitteen minun puoleltani, että saan sinut pois tuosta tylystä moodista. Nyt on taas ollut tällainen tilanne. Monta kertaa et edes vastannut tervehdykseen ja sitten kuitenkin meillä oli tällä viikolla mielestäni ihan mukava juttuhetki, kun minä tein siihen aloitteen. Olit ystävällinen ja miellyttävä. Huumoriakin löytyi. Nyt taas vastasit tervehdykseen seuraavana päivänä. Haluaisin olla ystäväsi, mutta teet siitä hankalaa. Miksi käyttäydyt näin? En tietääkseni ole sinua loukannut.

Ketju on lukittu.