Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin fiksu ja empaattinen mies ja olet usein lukenut tilanteita ja ihmisiä hyvin tarkkanäköisesti. Tiedän sen, sillä olet joskus kertonut ajatuksiasi minulle ja silloin olen miettinyt, että ymmärsitpä asian pienien vihjeiden perusteella. Olisi siis suorastaan järjenvastaista, ettet olisi huomannut myös kiinnostustani ja rakastumistani sinuun. Toisaalta voi olla, ettet halua huomata sitä, jos et itse tunne samoin minua kohtaan.
.
Oikein. En halua loukata.
Kaipaatko tässä ketjussa jotain toista henkilöä?
Pitää paikkansa, mutta se on ollutta ja mennyttä. Huomaan vain, että toisinaan joku henkilö on saattanut ihastua minuun tai jopa tehdä asian ihan selväksi. Silloin vain pyrin kohteliaasti ohittamaan asian ja jättää asian huomioimatta, jotta en loukkaisi. Ajatukset kun ovat ihan muualla, enkä taida enää koskaan tuntea vastaavaa mitä tämän yhden kaivatun kanssa.
Se ollut ja mennyt rakkautesi sai sellaiset tunteet sinussa aikaan, joita et taida enään koskaan tuntea? Näinkö menee?
Juuri tätä tarkoitan.
Onko tuo tunteiden palo A- kirjaimella alkava nainen?
Kyllä on.
Mikä hänessä oli erityistä ja kiehtovaa? Kerro jotain.
Mietin miksi viitsisin, kun ei sillä oikeastaan ole enää mitään väliä. Sanotaan nyt sitten niin, että jossain vaiheessa ajattelin hänellä olevan harvinaisen kaunis ja hyvä sydän. Vaikka jännitin näkemistä, niin lopulta aina rauhoituin hänen lähellään. Hänen läsnäolonsa tuntui vain todella hyvälle ja niin luontevalta. Kuin olisin kotona hänen kanssaan. Aivan kuin meidän kuuluisi olla yhdessä ja kummatkin tietäisimme sen. Jotenkin noin.
Montako kirjainta hänen ja sinun etu- ja sukunimissä on yhteensä? (jos sen verran tunnistetta)
Taitaa olla 24.
Mitä sinulle ja hänelle tapahtui? Miksi ette ole yhdessä?
Ehkä enemmänkin niin, että olisi pitänyt tapahtua jotain. Elämä on täynnä valintoja ja joskus valitsee huonosti ja sen kanssa on elettävä. Eipä siitä sen enempää. Niin kuin totesin, meni jo. Ei tämä muuksi muutu.
Siis sulla oli 2 vaihtoehtoa ja valitsit niistä sen huonomman? Miksi jätit tuon jota kohtaan tunsit jotain?
Hyvin monimutkaista.
Elämä on.... ...aina.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos olen häirinnyt sinua. En häiritse enää. Koskaan. Kaikkea hyvää
Miksi ajattelet häirinneesi?
Sen kyllä huomaa että toisella ei kiinnosta edes kuunnella mitä on sanottavaa. Surullista. Mutta ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä!
Tsemppii, kyl se siitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos olen häirinnyt sinua. En häiritse enää. Koskaan. Kaikkea hyvää
Miksi ajattelet häirinneesi?
Sen kyllä huomaa että toisella ei kiinnosta edes kuunnella mitä on sanottavaa. Surullista. Mutta ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä!
Tsemppii, kyl se siitä...
Kiitos! 💛
Ei kun tiedänhän yhden naisen, joka ”sai” sen jota suuresti halusi ja haikasi.
Mies paljastui 20 vuoden jälkeen i n s e s t i-isäksi....
Että kaikenlaisia saaliita ja saaliita maa päällään kantaa
Mitähän sinäkin höpönassu touhuat. Hyvät yöt nyt kuitenkin ja pusu poskelle.
Hyvää yötä. Rakastan ja haluan sinua enemmän kuin ketään muuta. Ajatus sinusta saa minut niin kuumaksi, että sulan. Haluaisin maistella sinua hitaasti. Saat minut sekaisin. Kuumia suudelmia sinulle, rakas. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sinäkin höpönassu touhuat. Hyvät yöt nyt kuitenkin ja pusu poskelle.
Höpönassu 😁
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Rakastan ja haluan sinua enemmän kuin ketään muuta. Ajatus sinusta saa minut niin kuumaksi, että sulan. Haluaisin maistella sinua hitaasti. Saat minut sekaisin. Kuumia suudelmia sinulle, rakas. Nuku hyvin.
Olisipa tämä rakkaaltani minulle!
Tuo ääriesimerkki nyt on karmea ja niin harvinainen, ettei sellaista ole järkevää pelkäillä etukäteen (eikä tollasia edes näe mistään), mutta noin yleisesti varmaan on jokin syy sille, miksi jotkut ovat ”hankalia”/saavuttamattomissa jne.
Siitä ei välttämättä seuraisikaan mitään hyvää, jos ”saisitkin” sen jota epätoivoisesti haluat vaikkei asiat menneet hyvin.
Hyvää yötä, sinä joka viet sydämeni kirstustaan yhä uudelleen. Löysit avaimen. Vietä hauska viikonloppu!
Ikävä on niin suuri. En tiedä, milloin näen sinut seuraavan kerran. On jäänyt painamaan mieltä, kun en sanonut sinulle lähteväni pois. Olisin halunnut kertoa sinulle kaiken, mutta en uskaltanut. Aloin pelätä, että tunteeni ovat yksipuolisia ja olen kuvitellut mielessäni kaiken. Emme ole koskaan edes puhuneet. Entä jos et ole edes huomannut minua ja olisit pitänyt aivan outona, että joku kummajainen tulee selittämään lähtemisistään ventovieraalle. Minua hävettää olla tällainen. Pelkään pilanneeni kaiken. Ikävöin sinua joka hetki.
Kauneimpia unia sinulle.
J.V. Mies saarella, ikävä on jotain niin käsittämättömän suurta.
Mietinkö lopun elämääni mitä tapahtui ja miksi? Kuinka mantereet siirtyivät siitä yhdestä katseesta... kosketus olisi saanut varmasti maan sinkoutumaan radaltaan.
Ihan hirveä ikävä joka päivä.
Saankohan tuon viestin jälkeen enää nukuttua... Hyvää yötä kaikille :)
Jaarittelen täällä pitkästä aikaa omiani, sori siitä.:D
Tuo yksi rakkaus vain vavisutti joskus niin kovin maailmaani ja tännekin sitä purin ja prosessoin, että jälkimainingitkin tuntuu tärkeiltä.
Ja tänne nyt on aika luontevaa sössöttää niitä.
Toivottavasti ei häiritse liikaa
Hyvän yön toivotus, suukko & hali naiselle, jonka toivottavasti saan omakseni, ja jota aattelen alati. Naiselle mieheltä 30km ja rajain takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Nuku hyvin rakas!
Ostin tänään elokuvalipun huomiselle ja ulostultuain näin ilotulituksen pohj. taivaalla. Kävin korttelissakin.
Vierailija kirjoitti:
Tai kai siinä on kyse vaan siitä, ettei ole tavannut sopivaa, jos ei edes tiedä haluaako ketään vai ei.
Kai jokainen haluaisi sopivan ihmisen, vaikka miten hyvin viihtyisi itsekseenkin?Tapasin about kuukausi sitten entuudestaan tuntemattoman naisen, jonka kanssa ollaan tän kuukauden aikana hengattu monta kertaa viikossa, kuljailtu kivoissa paikoissa, kävelty varmaan satoja kilometrejä ja juteltu ja naurettu ja itketty ja kaikkea.
Lähti vaan ihan lentoon.
Vaikea edes näin kuvailla, mutta siis tuli ekalla viikolla jo sellainen yhteneväisyyden tunne (vaikka ensimmäisellä kerralla hänet tavatessani olinkin hieman ärsyyntynyt ja varpaillaan) ja on vaan niin luontevaa, meidän persoonat ja kiinnostuksenkohteet, huumori, arvot yms. matchaa täydellisesti ja eilen varattiin jo eka yhteinen matka.
Huomenna se tulee taas yökylään.En ensinnäkään ole kokenut aikuisiällä tällaista ystävystymistä ja noin sopivaa ihmistä, ja tän kuukauden aikana olen ajatellut monen monta kertaa, etten ole kokenut IKINÄ mitään tällaista yhdenkään miehen kanssa.
Ja tän myötä standardit hypoteettista kumppania kohtaan nousi taas, ts. näin sen pitäisi mennä miehenkin kanssa.
Ja jotenkin noin on mennyt kaikilla niillä ystävilläkin, jotka ovat onnellisesti pariutuneita.
Tavallaan tosi helpottavaa tajuta, ettei ole edes vielä kohdannut sopivaa ihmistä.
Mutta ihan selkeesti sä olet juuri tavannut sen sopivan ihmisen. Astu kaapista, älä pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin fiksu ja empaattinen mies ja olet usein lukenut tilanteita ja ihmisiä hyvin tarkkanäköisesti. Tiedän sen, sillä olet joskus kertonut ajatuksiasi minulle ja silloin olen miettinyt, että ymmärsitpä asian pienien vihjeiden perusteella. Olisi siis suorastaan järjenvastaista, ettet olisi huomannut myös kiinnostustani ja rakastumistani sinuun. Toisaalta voi olla, ettet halua huomata sitä, jos et itse tunne samoin minua kohtaan.
.
Pitää paikkansa, mutta se on ollutta ja mennyttä. Huomaan vain, että toisinaan joku henkilö on saattanut ihastua minuun tai jopa tehdä asian ihan selväksi. Silloin vain pyrin kohteliaasti ohittamaan asian ja jättää asian huomioimatta, jotta en loukkaisi. Ajatukset kun ovat ihan muualla, enkä taida enää koskaan tuntea vastaavaa mitä tämän yhden kaivatun kanssa.
Se ollut ja mennyt rakkautesi sai sellaiset tunteet sinussa aikaan, joita et taida enään koskaan tuntea? Näinkö menee?
Juuri tätä tarkoitan.
Kyllä on.
Mietin miksi viitsisin, kun ei sillä oikeastaan ole enää mitään väliä. Sanotaan nyt sitten niin, että jossain vaiheessa ajattelin hänellä olevan harvinaisen kaunis ja hyvä sydän. Vaikka jännitin näkemistä, niin lopulta aina rauhoituin hänen lähellään. Hänen läsnäolonsa tuntui vain todella hyvälle ja niin luontevalta. Kuin olisin kotona hänen kanssaan. Aivan kuin meidän kuuluisi olla yhdessä ja kummatkin tietäisimme sen. Jotenkin noin.
Montako kirjainta hänen ja sinun etu- ja sukunimissä on yhteensä? (jos sen verran tunnistetta)
Taitaa olla 24.
Ehkä enemmänkin niin, että olisi pitänyt tapahtua jotain. Elämä on täynnä valintoja ja joskus valitsee huonosti ja sen kanssa on elettävä. Eipä siitä sen enempää. Niin kuin totesin, meni jo. Ei tämä muuksi muutu.
Olisit voinut sanoa ettet ole tämä joka oli eka viestin laittanut. Siis minä.
Ei tässä ole mitään jo "mennyt", en ole missään niin sanonut, sinä ehkä jossain?
Oma kaipaus tähän mieheen on ja olen jättänyt tälle tilaa. Päästänyt jo ajatuksiin, se ei ole "mennyttä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Juuri tätä tarkoitan.
Kyllä on.
Taitaa olla 24.
Olisit voinut sanoa ettet ole tämä joka oli eka viestin laittanut. Siis minä.
Ei tässä ole mitään jo "mennyt", en ole missään niin sanonut, sinä ehkä jossain?Oma kaipaus tähän mieheen on ja olen jättänyt tälle tilaa. Päästänyt jo ajatuksiin, se ei ole "mennyttä".
Tässä kommenttiketjussa jonkun tunteiden palon kohde on A-nainen ja nyt sä tässä samassa kommenttiketjusssa kaipaat jo miestä. Taitaa mennä aika sekaisin jo kuka kirjoittaa mitäkin!
A mies 💕 olipa ihana keskustelu. Vaikka ei koskaan mitään tapahtuisi niin saan ainakin sanoa että olet ystäväni. Äänesi on niin miehekäs, tyylisi siisti ja ajatuksesi älykkään mielenkiintoisia.