Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14281/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä häiritsee vieläkin; mitä jos hän olisikin ollut sopiva, mutta ajoitus väärä?

Vai ei vain ollut sopiva, ei pitänyt minusta sillä tavalla tms.?

Pääsisipä toisen ihmisen päähän katselemaan vähän juttuja.

Vierailija
14282/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on käynyt selväksi ettei häntä kiinnosta, joten parasta keskittyä vain siihen.

Sitäeikiinnostasitäeikiinnostasitäeikiinnostasitäeikiinnosta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14283/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmit alkavat jäädä taakse yksi kerrallaan. Mutta mitä sitten tylsyyteen? Mulla on sua tolkuton ikävä, tietenkin. Faktat faktoina, eli nyt pitää vaan kestää pitkän aikaa. Sun mulkoilusi, hymysi, reippautesi, ideasi, vartalosi. Pelkään, että repsahdan. Mä tuun sinne.

Olen nähnyt sinut kiukkusena, väsyneenä.. Toivon että voisit myös hyvin ja olisit onnellinen. Myös sinä sitä tarvitset. Ehkä olet se joka pitää langat käsissä ja kannat harteilla vaikka jaatte arjen. Epäilen että olet unohtanut myös itsesi siihen arkeen.

Vierailija
14284/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka kaipaat naista. Millainen kaipaamasi nainen on?

Hän on positiivinen ihminen jonka ilo tarttuu myös kanssaihmisiin. Ruskeat silmät ja räiskyvä nauru. Ihana ääni. Millainen sun kaivattu on?

Eiks oo ihanaa olla kiihottunut? Sydän, vinkkisilmä, suudelma.

Onhan se. Ketäs sä kaipaat?

Harmaasilmäistä coolia blondia.

Vierailija
14285/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka kaipaat naista. Millainen kaipaamasi nainen on?

Kaipaamallani naisella on mustat hiukset ja tummat silmät. Hän vaikuttaa melko ujolta ja rauhalliselta, mutta en tunne häntä paremmin. Kaivattuni on lempeän ja ihanan oloinen.

En ole tuo joka kysyi, mutta koska mulla on mustat hiukset, tummat silmät ja olen ujo, rauhallinen ja kiltti, niin on pakko kysyä sinun tuntomerkkejä?

Luonteeltani olen aika samanlainen, mutta hiusten väri on vaalea.

Vaaleat hiukset sopisi erääseen, mutta hän ei ole kyllä luonteeltaan tippakaan ujo ainakaan, ihan päinvastoin.

Vierailija
14286/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmit alkavat jäädä taakse yksi kerrallaan. Mutta mitä sitten tylsyyteen? Mulla on sua tolkuton ikävä, tietenkin. Faktat faktoina, eli nyt pitää vaan kestää pitkän aikaa. Sun mulkoilusi, hymysi, reippautesi, ideasi, vartalosi. Pelkään, että repsahdan. Mä tuun sinne.

Olen nähnyt sinut kiukkusena, väsyneenä.. Toivon että voisit myös hyvin ja olisit onnellinen. Myös sinä sitä tarvitset. Ehkä olet se joka pitää langat käsissä ja kannat harteilla vaikka jaatte arjen. Epäilen että olet unohtanut myös itsesi siihen arkeen.

Et ole nähnyt minua. Arki ei ole mulle ongelma, vaan juhlan puute. Mä en ajattele noin yksinkertaisesti, mutta kiitos kuitenkin.

Vierailija
14287/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan suudelmaasi, haluan lähellesi. Haluan sinut.

Vierailija
14288/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran mies. Susta kiihottumiseen riittää puoli sanaa tai yks viaton kuva tai ihan vain nopea ajatus susta. Ja aina se tie vie. Ketään muuta en ole juuri ajatellutkaan tällä tavalla vuosikausiin. Jännä juttu, miten paljon sun ajattelu vaikuttaakin...lopputulokseen. Miten voimakas se voi olla verrattuna.

Joskus haluaisin, että ylittäisit rajan ja kysyisit, mitä mä susta just sillä hetkellä ajattelen. Koska kyllä sä tiedät, että ajattelen sua. Usein ne ajatukset ei ole todellakaan vain helliä ja ystävällisiä. Tänään mua houkutti, kuten niin usein, ihan tosi tavalliset jutut. Esimerkiksi se tapa, jolla pitäisit ja hyväilisit itseäsi ja se kuinka ehkä katsoisit minuun odottaen. Jos sydämessä tuntuu kaipaus, niin kyllä se fyysisen puute kipristelee tuolla muuallakin. Eikä vain kenen tahansa puute, vaan just sun.

Vierailija
14289/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan suudelmaasi, haluan lähellesi. Haluan sinut.

Niin minäkin.

Vierailija
14290/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se höpönassu-tyyppi kirjoittaa jotain söpöä?

Mä haluaisin olla yhden höpönassu😙

Vierailija
14291/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Vierailija
14292/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäiväsi on tulossa. Mieleni tekisi onnitella vaikka se ehkä tuntuisikin hassulta tässä vaiheessa. 

Vierailija
14293/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpäiväsi on tulossa. Mieleni tekisi onnitella vaikka se ehkä tuntuisikin hassulta tässä vaiheessa. 

Haluan että onnittelet.

Vierailija
14294/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittele sitä! Asiat edistyvät. Laita vaikka joku sydänpusukortti ja vaaleanpunainen karkkiboksi.

Vierailija
14295/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä sydänpusukorttia, jos ette ole niin pitkällä, mutta aina voi onnitella syntymäpäivistä. Siitä tulee hyvä mieli eikä tarvitse pelätä olevansa liian rohkea, kun muutkin varmaan onnittelevat. (paitsi kerran seiskaluokalla onnittelin tyttöä josta tykkäsin, ja jouduin katumaan sitä myöhemmin)

Vierailija
14296/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaistoni osa jolla on ruusunpunaiset lasit silmillä koittaa nyt väittää mulle, että sä haluaisit törmätä minuun sattumalta kävelylenkillä. Järkeni matemaattisin osa laskee kuitenkin todennäköisyyksiä ja sanoo että vaikka menisimmekin samoja reittejä, niin emme takuulla ikinä samaan kellonaikaan.

Vierailija
14297/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan että onnittelet.

Lupaan onnitella jos annat jonkun vihjeen jonka vain minä tiedän. 

Vierailija
14298/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sua tummatukkaa <3

Vierailija
14299/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella täällä on seuraavan kolmen-neljän viikon sisällä syntymäpäivä?

Nuoli ylös ne joilla on.

Vierailija
14300/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka kunpa saisin pitää sut aina tolla paikalla 💜

Ketju on lukittu.