Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka kaipaat naista. Millainen kaipaamasi nainen on?
Kaipaamallani naisella on mustat hiukset ja tummat silmät. Hän vaikuttaa melko ujolta ja rauhalliselta, mutta en tunne häntä paremmin. Kaivattuni on lempeän ja ihanan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamallani naisella on mustat hiukset ja tummat silmät. Hän vaikuttaa melko ujolta ja rauhalliselta, mutta en tunne häntä paremmin. Kaivattuni on lempeän ja ihanan oloinen.
En ole tuo joka kysyi, mutta koska mulla on mustat hiukset, tummat silmät ja olen ujo, rauhallinen ja kiltti, niin on pakko kysyä sinun tuntomerkkejä?
Siinä sinä olet,
rakas,
niin kauniina kuin silloin.
Jätit minuun pysyvän jäljen,
olemuksesi valoisuus,
piirtyi minuun herkin sävyin,
hymysi minut lumosi,
katseesi kohtasi,
eikä minussa ollut enää mitään,
joka ei olisi ollut sinun.
Naiselle kirjoitti:
Siinä sinä olet,
rakas,
olemuksesi valoisuus,
hymysi minut lumosi,
katseesi kohtasi,
Oijjoih. Tuo viesti puhelimeeni niin antaudun oitis : ) sinulle vain.
Taisit säikähtää sinä joka etsi mustahiuksista ujo naista. Älä turhaan. Tuskin se minä olen. Minusta tuskin kukaan oon kiinnostunut. Yksi mies oli keväällä, mutta tuskin sekään enää. Ei ainakaan täällä kirjoittele.
Naiselle kirjoitti:
Siinä sinä olet,
rakas,
olemuksesi valoisuus,
hymysi minut lumosi,
katseesi kohtasi,
Jos minä olisin tämä naisesi ja tietäisin sen varmasti, ottaisin sinuun yhteyttä.
Olen niin onnellinen ihanista ja herkistä sanoistasi, vaikka samalla myös kyyneleet valuvat. Kyyneleet, jotka eivät ole vain pelkkiä onnen pisaroita. Niin paljon on sanoja sanomatta, niin paljon haluaisin kertoa jos vain voisin. Ikävä sinua...
Vierailija kirjoitti:
Olen niin onnellinen ihanista ja herkistä sanoistasi, vaikka samalla myös kyyneleet valuvat. Kyyneleet, jotka eivät ole vain pelkkiä onnen pisaroita. Niin paljon on sanoja sanomatta, niin paljon haluaisin kertoa jos vain voisin. Ikävä sinua...
Aina voi sanoa, vaikka siitä ei syntyisikään mitään. Ne sanat voi silti tehdä sen toisen onnelliseksi, niin kuin hänen sanat teki sinut. Kauniita asioita sanotaan ihan liian vähän tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi sanoa, vaikka siitä ei syntyisikään mitään. Ne sanat voi silti tehdä sen toisen onnelliseksi, niin kuin hänen sanat teki sinut. Kauniita asioita sanotaan ihan liian vähän tässä maailmassa.
Ja valheita niin paljon enemmän. Kohde vain vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo joka kysyi, mutta koska mulla on mustat hiukset, tummat silmät ja olen ujo, rauhallinen ja kiltti, niin on pakko kysyä sinun tuntomerkkejä?
Luonteeltani olen aika samanlainen, mutta hiusten väri on vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä pikku A. Olet minun elämäni rakkain mies.
Tämä pikku A miehesi varmasti tykkää kun kutsut häntä pikkuiseksi.
En tiedä, toivottavasti.
Onpa ihanaa olla lomalla kun en törmää sinuun. Kuva alkaa haalistua mielessä etkä käy ajatuksissakaan läheskään joka päivä. Tämä sais jatkua. Jospa kohta pääsisin muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Olen vakaasti päättänyt päästä sinusta irti, älä siis pilaa tätä jos näet minut joskus jossain. Älä tule lähelle.
Make tuletko kotiin, itkettää niin. Jätä se alkoholistien asuntola. Mitä niillä on sellaista mitä minulla ei? Minulla on viinaakin kaapissa.
T. Rhea
Tänään taas koko päivän haaveillut tapaamisesta kanssasi ja miettinyt mitä kaikkea meidän treffeillä voisikaan tapahtua. Tulisipa tästä unelmasta joskus totta.
Harmit alkavat jäädä taakse yksi kerrallaan. Mutta mitä sitten tylsyyteen? Mulla on sua tolkuton ikävä, tietenkin. Faktat faktoina, eli nyt pitää vaan kestää pitkän aikaa. Sun mulkoilusi, hymysi, reippautesi, ideasi, vartalosi. Pelkään, että repsahdan. Mä tuun sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on positiivinen ihminen jonka ilo tarttuu myös kanssaihmisiin. Ruskeat silmät ja räiskyvä nauru. Ihana ääni. Millainen sun kaivattu on?
Eiks oo ihanaa olla kiihottunut? Sydän, vinkkisilmä, suudelma.
Onhan se. Ketäs sä kaipaat?
Lisäys edelliseen, sitä odotellessa soittolistalle voisi sopia sama lause Scorpionsien kappaleesta Send Me An Angel.