Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14001/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olit ihmeellisintä ja merkittävintä mitä mun elämässä on tapahtunut. Olit ensimmäinen nainen joka on koskaan läpäissyt mun suojakuoren ja koskettanut sydäntäni. En edes tiennyt että niin voisi käydä, mutta niin siinä kävi.

Onko miehelle?

Vierailija
14002/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olit ihmeellisintä ja merkittävintä mitä mun elämässä on tapahtunut. Olit ensimmäinen nainen joka on koskaan läpäissyt mun suojakuoren ja koskettanut sydäntäni. En edes tiennyt että niin voisi käydä, mutta niin siinä kävi.

Onko miehelle?

Kyselijä taas paikalla. Tekstissä selvästi lukee olit ensimmäinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14003/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelle?

Naisesta puhuu?

Vierailija
14004/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa tuntuu että on päästettävä irti sinusta. Jotain selittämätöntä on sammunut sydämestäni. Olit parasta mitä olen kohdannut. Elämä ei ole enää entisellään. Saisit mut syttymään tähän elämään. Vaikka mitä mietin, niin toivon vain että jotain tapahtuu ja tämä päättyy onnellisesti. Kaipaan sua, mun on vaan jotenkin selvittävä tästä eteenpäin. Rakastuin sinuun. Siksi tämä tuntuu niin vaikealta.

Älä päästä minusta irti vaan pidä minut mukana edes ajatuksissasi. Tiedän, että se on vaikeaa, mutta ehkä kaikki järjestyy vielä joskus. Minäkin rakastuin sinuun.

Vierailija
14005/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen rakkauden kohtaa vain kerran elämässään. Miksi se tuli juuri meidän kohdalle?

Miksi ei?

Vierailija
14006/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä oot ollut tähän naiseen oikeesti yhteydessä?

Vierailija
14007/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomaa tietenkin koska välttelet joinain päivinä minua todella silmiinpistävällä tavalla ja muutamaa päivää myöhemmin naurat onnellisena vierelläni ja sitten taas välttelet todella kömpelösti ja sitten ja sitten.

et ole samanlainen muiden miesten seurassa.

Tykkäätkö sinä minusta?

Vierailija
14008/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisit sää jotain tunnisteita?

Vierailija
14009/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa tuntuu että on päästettävä irti sinusta. Jotain selittämätöntä on sammunut sydämestäni. Olit parasta mitä olen kohdannut. Elämä ei ole enää entisellään. Saisit mut syttymään tähän elämään. Vaikka mitä mietin, niin toivon vain että jotain tapahtuu ja tämä päättyy onnellisesti. Kaipaan sua, mun on vaan jotenkin selvittävä tästä eteenpäin. Rakastuin sinuun. Siksi tämä tuntuu niin vaikealta.

Älä päästä minusta irti vaan pidä minut mukana edes ajatuksissasi. Tiedän, että se on vaikeaa, mutta ehkä kaikki järjestyy vielä joskus. Minäkin rakastuin sinuun.

Toisen ajatuksissa pitäminen on niin turhaa, jos tietää että mitään ei tapahdu koskaan, ei edes nähdä, vaihdetaan ehkä kerran puolessa vuodessa yksi moi. Se lopulta masentaa enemmän kuin ilahduttaa.

Vierailija
14010/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehelle kirjoitti:

Miten monta upeaa täysikuuta vielä missataan, ennen kuin olemme yhdessä sitä ihailemassa?

Vielä kaksi. Joulun aikaan olemme jo yhdessä.

: ) Ok.

Vierailija
14011/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä oot ollut tähän naiseen oikeesti yhteydessä?

Totta kai.

Vierailija
14012/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen ajatuksissa pitäminen on niin turhaa, jos tietää että mitään ei tapahdu koskaan, ei edes nähdä, vaihdetaan ehkä kerran puolessa vuodessa yksi moi. Se lopulta masentaa enemmän kuin ilahduttaa.

Viestisi oli kai omalle kaivatullesi. Ajatuksissani on kyseinen mies ollut näihin päiviin saakka, joten unohtaminen on mahdotonta. T. ap

Vierailija
14013/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle kirjoitti:

Miten monta upeaa täysikuuta vielä missataan, ennen kuin olemme yhdessä sitä ihailemassa?

Toivottavasti ei montakaan enää. Kaipaan siua nainen.

Vierailija
14014/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali kalleimmalle, kaivatulle kaunottarellein, ihmeelliselle naiselle mieheltä matkan ja kuntarajain takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja tuli taas kiire. Nuku hyvin rakas!

Vierailija
14015/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin, mutta olenko enää? Mitä tunnet minua kohtaan nyt?

Vierailija
14016/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en laittanut anonyymiä hyvänyöntoivotusta eilen illalla se ei todellakaan tarkoita ettenkö olisi ajatellut sinua tai ettenkö olisi ajatellut samaa. Tuntuu vaan vaaralliselta tehdä siitä koko ajan jatkuvasti ja tarkasti toistuvaa tapaa. Etten tuottaisi pettymystä, jos joskus syystä tai toisesta en sitten joku ilta voisikaan tehdä samoin. Tiedän kyllä, että järjellä ymmärtäisit asian erinomaisesti, sitä vain pelkään että joskus sydän saattaa tulkita liikaa. Toivottavasti voit hyvin.

Vierailija
14017/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en laittanut anonyymiä hyvänyöntoivotusta eilen illalla se ei todellakaan tarkoita ettenkö olisi ajatellut sinua tai ettenkö olisi ajatellut samaa. Tuntuu vaan vaaralliselta tehdä siitä koko ajan jatkuvasti ja tarkasti toistuvaa tapaa. Etten tuottaisi pettymystä, jos joskus syystä tai toisesta en sitten joku ilta voisikaan tehdä samoin. Tiedän kyllä, että järjellä ymmärtäisit asian erinomaisesti, sitä vain pelkään että joskus sydän saattaa tulkita liikaa. Toivottavasti voit hyvin.

Odottaako täällä joku viestiä joka ilta? Luuleeko että se on itselle?

Itsensä pettämistä.

Vierailija
14018/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottaako täällä joku viestiä joka ilta? Luuleeko että se on itselle?

Itsensä pettämistä.

Ehkäpä sekin on jonkinlaista itsensä pettämistä että ylipäätään kirjoittelee kaivatulleen täällä...

Vierailija
14019/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yhden anonyymin hyvänyönviestin puuttumisen huomasi: ei kukaan.

Vierailija
14020/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaaminen,

hetket yhdessä,

tunteet kahden,

elettyä elämää.

Oletko minua vahvempi,

vai osaatko vain vaientaa,

äänen sisälläsi.

Minä en siihen pysty,