Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13981/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runomiehelle olisi monta ottajaa tässä ketjussa, mutta lasikenkä sopii vain yhden naisen jalkaan. Kuka tuo nainen on?

Ajatteletteko te ottajat, että tämä runomies olisi juuri se teidän kaivattunne vai olisitteko siis valmiit heivaamaan kaivattunne (jos sellainen on), jos saisitte runomiehen matkaanne?

Vierailija
13982/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta upeaa täysikuuta vielä missataan, ennen kuin olemme yhdessä sitä ihailemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13983/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aivan kuin meidän kuuluisi olla yhdessä", just niin!

Vierailija
13984/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runomiehelle olisi monta ottajaa tässä ketjussa, mutta lasikenkä sopii vain yhden naisen jalkaan. Kuka tuo nainen on?

Ajatteletteko te ottajat, että tämä runomies olisi juuri se teidän kaivattunne vai olisitteko siis valmiit heivaamaan kaivattunne (jos sellainen on), jos saisitte runomiehen matkaanne?

No mä ainakin ajattelen että olipa ihanaa jos mun kaivattu kirjoittaisi mulle noin. En luule että hän olisi kaivattuni enkä myöskään olisi valmis heivaamaan kaivattuani tosta noin vaan! :D

Vierailija
13985/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle kirjoitti:

Miten monta upeaa täysikuuta vielä missataan, ennen kuin olemme yhdessä sitä ihailemassa?

Vielä kaksi. Joulun aikaan olemme jo yhdessä.

Vierailija
13986/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin fiksu ja empaattinen mies ja olet usein lukenut tilanteita ja ihmisiä hyvin tarkkanäköisesti. Tiedän sen, sillä olet joskus kertonut ajatuksiasi minulle ja silloin olen miettinyt, että ymmärsitpä asian pienien vihjeiden perusteella. Olisi siis suorastaan järjenvastaista, ettet olisi huomannut myös kiinnostustani ja rakastumistani sinuun. Toisaalta voi olla, ettet halua huomata sitä, jos et itse tunne samoin minua kohtaan.

.

Oikein. En halua loukata.

Kaipaatko tässä ketjussa jotain toista henkilöä?

Pitää paikkansa, mutta se on ollutta ja mennyttä. Huomaan vain, että toisinaan joku henkilö on saattanut ihastua minuun tai jopa tehdä asian ihan selväksi. Silloin vain pyrin kohteliaasti ohittamaan asian ja jättää asian huomioimatta, jotta en loukkaisi. Ajatukset kun ovat ihan muualla, enkä taida enää koskaan tuntea vastaavaa mitä tämän yhden kaivatun kanssa.

Se ollut ja mennyt rakkautesi sai sellaiset tunteet sinussa aikaan, joita et taida enään koskaan tuntea? Näinkö menee?

Juuri tätä tarkoitan.

Onko tuo tunteiden palo A- kirjaimella alkava nainen?

Kyllä on.

Mikä hänessä oli erityistä ja kiehtovaa? Kerro jotain.

Mietin miksi viitsisin, kun ei sillä oikeastaan ole enää mitään väliä. Sanotaan nyt sitten niin, että jossain vaiheessa ajattelin hänellä olevan harvinaisen kaunis ja hyvä sydän. Vaikka jännitin näkemistä, niin lopulta aina rauhoituin hänen lähellään. Hänen läsnäolonsa tuntui vain todella hyvälle ja niin luontevalta. Kuin olisin kotona hänen kanssaan. Aivan kuin meidän kuuluisi olla yhdessä ja kummatkin tietäisimme sen. Jotenkin noin.

Montako kirjainta hänen ja sinun etu- ja sukunimissä on yhteensä? (jos sen verran tunnistetta)

Vierailija
13987/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin fiksu ja empaattinen mies ja olet usein lukenut tilanteita ja ihmisiä hyvin tarkkanäköisesti. Tiedän sen, sillä olet joskus kertonut ajatuksiasi minulle ja silloin olen miettinyt, että ymmärsitpä asian pienien vihjeiden perusteella. Olisi siis suorastaan järjenvastaista, ettet olisi huomannut myös kiinnostustani ja rakastumistani sinuun. Toisaalta voi olla, ettet halua huomata sitä, jos et itse tunne samoin minua kohtaan.

.

Pitää paikkansa, mutta se on ollutta ja mennyttä. Huomaan vain, että toisinaan joku henkilö on saattanut ihastua minuun tai jopa tehdä asian ihan selväksi. Silloin vain pyrin kohteliaasti ohittamaan asian ja jättää asian huomioimatta, jotta en loukkaisi. Ajatukset kun ovat ihan muualla, enkä taida enää koskaan tuntea vastaavaa mitä tämän yhden kaivatun kanssa.

Se ollut ja mennyt rakkautesi sai sellaiset tunteet sinussa aikaan, joita et taida enään koskaan tuntea? Näinkö menee?

Juuri tätä tarkoitan.

Kyllä on.

Mietin miksi viitsisin, kun ei sillä oikeastaan ole enää mitään väliä. Sanotaan nyt sitten niin, että jossain vaiheessa ajattelin hänellä olevan harvinaisen kaunis ja hyvä sydän. Vaikka jännitin näkemistä, niin lopulta aina rauhoituin hänen lähellään. Hänen läsnäolonsa tuntui vain todella hyvälle ja niin luontevalta. Kuin olisin kotona hänen kanssaan. Aivan kuin meidän kuuluisi olla yhdessä ja kummatkin tietäisimme sen. Jotenkin noin.

No kyllä tuo kuulostaa siltä, että sillä todellakin on vielä merkitystä. Miksi haluaisit päästää käsistäsi tällaisen jos tunnet häntä kohtaan noin?

Vierailija
13988/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Juuri tätä tarkoitan.

Kyllä on.

Anna jokin tunniste, mistä vain hän tunnistaisi sinut.

Vierailija
13989/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen rakkauden kohtaa vain kerran elämässään. Miksi se tuli juuri meidän kohdalle?

Vierailija
13990/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako muut sen, että me rakastetaan toisiamme? Mitä mieltä olet mies?

Vierailija
13991/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa tietenkin koska välttelet joinain päivinä minua todella silmiinpistävällä tavalla ja muutamaa päivää myöhemmin naurat onnellisena vierelläni ja sitten taas välttelet todella kömpelösti ja sitten ja sitten.

et ole samanlainen muiden miesten seurassa.

Vierailija
13992/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit ihmeellisintä ja merkittävintä mitä mun elämässä on tapahtunut. Olit ensimmäinen nainen joka on koskaan läpäissyt mun suojakuoren ja koskettanut sydäntäni. En edes tiennyt että niin voisi käydä, mutta niin siinä kävi.

Vierailija
13993/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen rakkauden kohtaa vain kerran elämässään. Miksi se tuli juuri meidän kohdalle?

Koska sen piti tapahtua, mutta miksi, en osaa sanoa. Ehkä se joskus selviää.

Vierailija
13994/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomaa tietenkin koska välttelet joinain päivinä minua todella silmiinpistävällä tavalla ja muutamaa päivää myöhemmin naurat onnellisena vierelläni ja sitten taas välttelet todella kömpelösti ja sitten ja sitten.

et ole samanlainen muiden miesten seurassa.

Oletko itse mielestäsi ihan cool hänen seurassaan? Eli näkyvätkö tunteet vain naisesta?

Vierailija
13995/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa tuntuu että on päästettävä irti sinusta. Jotain selittämätöntä on sammunut sydämestäni. Olit parasta mitä olen kohdannut. Elämä ei ole enää entisellään. Saisit mut syttymään tähän elämään. Vaikka mitä mietin, niin toivon vain että jotain tapahtuu ja tämä päättyy onnellisesti. Kaipaan sua, mun on vaan jotenkin selvittävä tästä eteenpäin. Rakastuin sinuun. Siksi tämä tuntuu niin vaikealta.

Vierailija
13996/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan oikeasti rakastat mua, niin tulet huomenna käymään! Jooko, onko sovittu?

Vierailija
13997/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona myrskyää, mutta vieressäsi olisi lämmintä ja turvallista olla. Ikävä sinua.

Kauniita unia ja paljon halauksia.

Vierailija
13998/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö että kolme vuotta sitten olin tosi onnellinen. Voispa ajassa palata takaisin siihen kolmen vuoden takaiseen edes. Monet asiat ois paljon paremmin. Silloin olin vielä ihastunut sinuunkin. Kaikki muutkin asiat oli aika hyvin. Tuntui että elämässä oli vielä paljon toivoa ja odotettavaa. Nyt monia asioita ei voi enää korjata ja kaikki menee aina vain huonompaan suuntaan.

Vierailija
13999/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kova ikävä sinua, E*****.

Vierailija
14000/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Mietin tänään, että miten tässä kävi näin, mistä se edes alkoi? Nyt kun huomaa olevansa ihan täysissä järjissään, mutta ikävä vaan ei hellitä niin mietin tosiaan, että jos nyt voisin käväistä kertomassa vuoden takaiselle minälle muutama asiaa niin mitenköhän se reagoisi? Esimerkiksi, että ihastut tuosta noin vaan hakematta mitään kuin taikaiskusta, ja kirjoitat vauvafoorumille joskus muutakin kuin vastailet hassutellen joihinkin "kenen muumin kanssa harrastaisit seksiä"-galluppeihin... En usko, että uskoisi. :O

Ketju on lukittu.