Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Odotatko multa yhteydenottoa mies vai etkö vain halua olla tekemisissä?
Haluaisin olla sun kanssa tekemisissä. Itse ymmärsin ettet halunnut olla kanssasi tekemisissä.
Eikö sinua yhtään häiritse, että olemme niin erilaisia?
Ikävä. Miestä, jota en ole nähnyt pitkään aikaan. Miestä, jonka nimi alkaa T:llä.
Oli mukavaa saada olla kanssasi hetki kahden tänään. Nautin seurastasi. Miehelle menee.
Tunteita löytyy, mutta pitää ajatella myös järjellä. Jotkut haluaa pitää perheensä kasassa ja yrittää puolisonsa kanssa vielä uudelleen. Ei perhettä voi rikkoa hetken mielijohteesta, siltikään vaikka tunteita olisi niin paljon, että sielua revitään kahtia. Tulipa vuodatus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla sun kanssa tekemisissä. Itse ymmärsin ettet halunnut olla kanssasi tekemisissä.
Mistä päättelit näin?
Vierailija kirjoitti:
Tunteita löytyy, mutta pitää ajatella myös järjellä. Jotkut haluaa pitää perheensä kasassa ja yrittää puolisonsa kanssa vielä uudelleen. Ei perhettä voi rikkoa hetken mielijohteesta, siltikään vaikka tunteita olisi niin paljon, että sielua revitään kahtia. Tulipa vuodatus :)
Samaa mieltä. Pitää ajatella järjellä, ei tunteella, etenkin jos on lapsia. Kyllä ne tunteet sitä ihastusta kohtaan sitten laimenevat. Ei puoliso vaihtamalla parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä näin päättelit? Koska olet ollut viimeksi kaivattusi kanssa yhteyksissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Pitää ajatella järjellä, ei tunteella, etenkin jos on lapsia. Kyllä ne tunteet sitä ihastusta kohtaan sitten laimenevat. Ei puoliso vaihtamalla parane.
Miksi alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastus voi laimeta, mutta on monia tilanteita, joissa jonkun toisen kanssa olisi parempi olla. Voi olla, että persoonat ovat alkujaankin niin erilaiset, että elämä tulisi olevaan jatkuvaa taistelua, tai sitten suhde on saattanut ajautua tilaan, jossa rakkaus vain ei ole enää palautettavissa esim. uskottomuuden, alkoholismin tai väkivallan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastus voi laimeta, mutta on monia tilanteita, joissa jonkun toisen kanssa olisi parempi olla. Voi olla, että persoonat ovat alkujaankin niin erilaiset, että elämä tulisi olevaan jatkuvaa taistelua, tai sitten suhde on saattanut ajautua tilaan, jossa rakkaus vain ei ole enää palautettavissa esim. uskottomuuden, alkoholismin tai väkivallan vuoksi.
Eihän huonossa suhteessa oleminen ole edes lasten etu. Suhteet joihin lasten tai puolison takia jäädään ihastumisesta huolimatta ovat usein ihan hyviä, mutta niistä puuttuu jotain tai on taloudellisesti mahdotonta lähteä. Ihastumisen kohteella saattaa olla usein jokin piirre/ominaisuus jota kaipaa omassa puolisossa ja siksi ihastuu tähän toiseen ja kemiat kohtaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se joissain tapauksissa vaihtamalla paranisikin, mutta se on vähän oma moka jos menee sitoutumaan johonkin biologisesti epäsopivaan, kädenlämpöiseen maitoon.
Kuumia suudelmia nainen sinulle. Olisitpa sylissäni.
Luulen, että me unohtaisimme toisemme melko nopeasti, jos emme enää näkisi toisiamme. Olen siinä mielessä realistinen luonne, vaikka nyt tunteet tuntuvatkin suurilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, että olemme niin erilaisia, koska olemme niin samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, että olemme niin erilaisia, koska olemme niin samanlaisia.
Miten me olemme niin samanlaisia? Sano yksikin asia? Mulle ei tule mieleen yhtäkään...
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että me unohtaisimme toisemme melko nopeasti, jos emme enää näkisi toisiamme. Olen siinä mielessä realistinen luonne, vaikka nyt tunteet tuntuvatkin suurilta.
Varmaan sellainen aktiivinen kaipaaminen loppuisikin, mutta ei niitä erityisiä ihmisiä niin montaa elämässä ole ollut, että kokonaan unohtaisi. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en laittanut anonyymiä hyvänyöntoivotusta eilen illalla se ei todellakaan tarkoita ettenkö olisi ajatellut sinua tai ettenkö olisi ajatellut samaa. Tuntuu vaan vaaralliselta tehdä siitä koko ajan jatkuvasti ja tarkasti toistuvaa tapaa. Etten tuottaisi pettymystä, jos joskus syystä tai toisesta en sitten joku ilta voisikaan tehdä samoin. Tiedän kyllä, että järjellä ymmärtäisit asian erinomaisesti, sitä vain pelkään että joskus sydän saattaa tulkita liikaa. Toivottavasti voit hyvin.
Ymmärrän sen hyvin. Ymmärtäisin myös, jos olisit jo unohtanut minut kokonaan, koska eihän tämä jatkuva ikävöinti mitään elämää ole. Olen itse opetellut elämään sen kanssa ja tällä hetkellä tuntuu hieman paremmalta. En kuitenkaan tarkoita, että välittäisin sinusta yhtään vähempää, päinvastoin. En vain voi ottaa yhteyttä tai mitään muutakaan, mutta ainakin sinä olet olemassa siellä jossain. Minun toinen puoliskoni.
Olet mulle tärkeä ihminen.