Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14041/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mulle tärkeä ihminen.

Vierailija
14042/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotatko multa yhteydenottoa mies vai etkö vain halua olla tekemisissä?

Haluaisin olla sun kanssa tekemisissä. Itse ymmärsin ettet halunnut olla kanssasi tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14043/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua yhtään häiritse, että olemme niin erilaisia? 

Vierailija
14044/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Miestä, jota en ole nähnyt pitkään aikaan. Miestä, jonka nimi alkaa T:llä.

Vierailija
14045/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me ollaan erilaisia?

Vierailija
14046/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukavaa saada olla kanssasi hetki kahden tänään. Nautin seurastasi. Miehelle menee.

Vierailija
14047/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita löytyy, mutta pitää ajatella myös järjellä. Jotkut haluaa pitää perheensä kasassa ja yrittää puolisonsa kanssa vielä uudelleen. Ei perhettä voi rikkoa hetken mielijohteesta, siltikään vaikka tunteita olisi niin paljon, että sielua revitään kahtia. Tulipa vuodatus :)

Vierailija
14048/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla sun kanssa tekemisissä. Itse ymmärsin ettet halunnut olla kanssasi tekemisissä.

Mistä päättelit näin?

Vierailija
14049/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteita löytyy, mutta pitää ajatella myös järjellä. Jotkut haluaa pitää perheensä kasassa ja yrittää puolisonsa kanssa vielä uudelleen. Ei perhettä voi rikkoa hetken mielijohteesta, siltikään vaikka tunteita olisi niin paljon, että sielua revitään kahtia. Tulipa vuodatus :)

Samaa mieltä. Pitää ajatella järjellä, ei tunteella, etenkin jos on lapsia. Kyllä ne tunteet sitä ihastusta kohtaan sitten laimenevat. Ei puoliso vaihtamalla parane.

Vierailija
14050/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä näin päättelit? Koska olet ollut viimeksi kaivattusi kanssa yhteyksissä?

Vierailija
14051/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Pitää ajatella järjellä, ei tunteella, etenkin jos on lapsia. Kyllä ne tunteet sitä ihastusta kohtaan sitten laimenevat. Ei puoliso vaihtamalla parane.

Miksi alapeukut?

Vierailija
14052/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastus voi laimeta, mutta on monia tilanteita, joissa jonkun toisen kanssa olisi parempi olla. Voi olla, että persoonat ovat alkujaankin niin erilaiset, että elämä tulisi olevaan jatkuvaa taistelua, tai sitten suhde on saattanut ajautua tilaan, jossa rakkaus vain ei ole enää palautettavissa esim. uskottomuuden, alkoholismin tai väkivallan vuoksi.

Vierailija
14053/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastus voi laimeta, mutta on monia tilanteita, joissa jonkun toisen kanssa olisi parempi olla. Voi olla, että persoonat ovat alkujaankin niin erilaiset, että elämä tulisi olevaan jatkuvaa taistelua, tai sitten suhde on saattanut ajautua tilaan, jossa rakkaus vain ei ole enää palautettavissa esim. uskottomuuden, alkoholismin tai väkivallan vuoksi.

Eihän huonossa suhteessa oleminen ole edes lasten etu. Suhteet joihin lasten tai puolison takia jäädään ihastumisesta huolimatta ovat usein ihan hyviä, mutta niistä puuttuu jotain tai on taloudellisesti mahdotonta lähteä. Ihastumisen kohteella saattaa olla usein jokin piirre/ominaisuus jota kaipaa omassa puolisossa ja siksi ihastuu tähän toiseen ja kemiat kohtaa hyvin.

Vierailija
14054/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se joissain tapauksissa vaihtamalla paranisikin, mutta se on vähän oma moka jos menee sitoutumaan johonkin biologisesti epäsopivaan, kädenlämpöiseen maitoon.

Vierailija
14055/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumia suudelmia nainen sinulle. Olisitpa sylissäni.

Vierailija
14056/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että me unohtaisimme toisemme melko nopeasti, jos emme enää näkisi toisiamme. Olen siinä mielessä realistinen luonne, vaikka nyt tunteet tuntuvatkin suurilta.

Vierailija
14057/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, että olemme niin erilaisia, koska olemme niin samanlaisia.

Vierailija
14058/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, että olemme niin erilaisia, koska olemme niin samanlaisia.

Miten me olemme niin samanlaisia? Sano yksikin asia? Mulle ei tule mieleen yhtäkään...

Vierailija
14059/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että me unohtaisimme toisemme melko nopeasti, jos emme enää näkisi toisiamme. Olen siinä mielessä realistinen luonne, vaikka nyt tunteet tuntuvatkin suurilta.

Varmaan sellainen aktiivinen kaipaaminen loppuisikin, mutta ei niitä erityisiä ihmisiä niin montaa elämässä ole ollut, että kokonaan unohtaisi. Miehelle.

Vierailija
14060/16650 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en laittanut anonyymiä hyvänyöntoivotusta eilen illalla se ei todellakaan tarkoita ettenkö olisi ajatellut sinua tai ettenkö olisi ajatellut samaa. Tuntuu vaan vaaralliselta tehdä siitä koko ajan jatkuvasti ja tarkasti toistuvaa tapaa. Etten tuottaisi pettymystä, jos joskus syystä tai toisesta en sitten joku ilta voisikaan tehdä samoin. Tiedän kyllä, että järjellä ymmärtäisit asian erinomaisesti, sitä vain pelkään että joskus sydän saattaa tulkita liikaa. Toivottavasti voit hyvin.

Ymmärrän sen hyvin. Ymmärtäisin myös, jos olisit jo unohtanut minut kokonaan, koska eihän tämä jatkuva ikävöinti mitään elämää ole. Olen itse opetellut elämään sen kanssa ja tällä hetkellä tuntuu hieman paremmalta. En kuitenkaan tarkoita, että välittäisin sinusta yhtään vähempää, päinvastoin. En vain voi ottaa yhteyttä tai mitään muutakaan, mutta ainakin sinä olet olemassa siellä jossain. Minun toinen puoliskoni.

Ketju on lukittu.