Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13821/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus susta auttaa jaksamaan läpi pahan olon.

Olisipa noin.

Minulle ajatus hänestä lähinnä tuottaa sitä pahaa oloa.

Vierailija
13822/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua. Olisitpa tässä niin halaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13823/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä!

Vierailija
13824/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miltä suudelmasi maistuisi? Olisiko se hellä vai kiihkeä? Tummalle miehelle

Vierailija
13825/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kylmä aamu tänään. Mikä olisi ihanampaa kuin käpertyä viereesi lämpimän peiton alle. Mukavaa päivää sinulle. Lämpimiä halauksia.

Vierailija
13826/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, voisitko laittaa sen viestin niin voisimme sopia tapaamisesta?

Vierailija
13827/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin fiksu ja empaattinen mies ja olet usein lukenut tilanteita ja ihmisiä hyvin tarkkanäköisesti. Tiedän sen, sillä olet joskus kertonut ajatuksiasi minulle ja silloin olen miettinyt, että ymmärsitpä asian pienien vihjeiden perusteella. Olisi siis suorastaan järjenvastaista, ettet olisi huomannut myös kiinnostustani ja rakastumistani sinuun. Toisaalta voi olla, ettet halua huomata sitä, jos et itse tunne samoin minua kohtaan.

.

Oikein. En halua loukata.

Kaipaatko tässä ketjussa jotain toista henkilöä?

Pitää paikkansa, mutta se on ollutta ja mennyttä. Huomaan vain, että toisinaan joku henkilö on saattanut ihastua minuun tai jopa tehdä asian ihan selväksi. Silloin vain pyrin kohteliaasti ohittamaan asian ja jättää asian huomioimatta, jotta en loukkaisi. Ajatukset kun ovat ihan muualla, enkä taida enää koskaan tuntea vastaavaa mitä tämän yhden kaivatun kanssa.

Vierailija
13828/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa valinnut viisaammin. Olisinpa malttanut vielä odottaa, josko löytäisin sellaisen kuin sinä. Mun ainutkertaisen elämän ei pitänyt mennä näin. Ikävää, etten voi kertoa sulle enää tästäkään.

Miksi et voisi kertoa hänelle? Koskaan ei ole liian myöhäistä.

Vierailija
13829/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin fiksu ja empaattinen mies ja olet usein lukenut tilanteita ja ihmisiä hyvin tarkkanäköisesti. Tiedän sen, sillä olet joskus kertonut ajatuksiasi minulle ja silloin olen miettinyt, että ymmärsitpä asian pienien vihjeiden perusteella. Olisi siis suorastaan järjenvastaista, ettet olisi huomannut myös kiinnostustani ja rakastumistani sinuun. Toisaalta voi olla, ettet halua huomata sitä, jos et itse tunne samoin minua kohtaan.

.

Pitää paikkansa, mutta se on ollutta ja mennyttä. Huomaan vain, että toisinaan joku henkilö on saattanut ihastua minuun tai jopa tehdä asian ihan selväksi. Silloin vain pyrin kohteliaasti ohittamaan asian ja jättää asian huomioimatta, jotta en loukkaisi. Ajatukset kun ovat ihan muualla, enkä taida enää koskaan tuntea vastaavaa mitä tämän yhden kaivatun kanssa.

Jos olisit itse ollut joskus vahvasti ihastunut niin et vastaisi jonkun viestiin kolmella sanalla missä kertoo rakastavansa. Luulen, että kaikki keneen tuollainen viesti voisi liittyä ohittavat sen automaattisesti oli tunteita tai ei.

Myös älytön ehdotus, että jos joku huomaa toisen olevan "rakastunut" niin pitäisi kertoa ettei itsellä ole tunteita tai ei ole kiinnostunut. Jos toinen ottaa puheeksi niin sitten. Vaikka olisitkin oikeassa ja empaattisena ihmisenä haluat auttaa eteenpäin niin 9/10 ihmisestä kääntää sen lopulta niin, että "luuli minun olevan ihastunut" ja saat lueskella jostain vauvafoorumin aiheesta myöhemmin kuinka luulit toisen olevan kiinnostunut. Ihan turha sysätä syyllisyyttä ja vastuuta tästäkin toiselle ihmiselle jos ei itse uskalla lähestyä/kertoa tunteistaan. :/

Vierailija
13830/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Se ollut ja mennyt rakkautesi sai sellaiset tunteet sinussa aikaan, joita et taida enään koskaan tuntea? Näinkö menee?

Vierailija
13831/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Tuolla tekniikalla saatat jättää naisia odottamaan epävarmoina ja haikailemaan perääsi. Epäreilua, vaikka perustelisit hienotunteisuudella. Flirttiin ja eleisiin voi hyvin vastata jättämällä huomioimatta, mutta suoraan lähestyvä odottaa vastausta. Kohtelias ja yksiselitteinen vastaus on paras, ettei jää tulkinnanvaraa.

Vierailija
13832/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Tuolla tekniikalla saatat jättää naisia odottamaan epävarmoina ja haikailemaan perääsi. Epäreilua, vaikka perustelisit hienotunteisuudella. Flirttiin ja eleisiin voi hyvin vastata jättämällä huomioimatta, mutta suoraan lähestyvä odottaa vastausta. Kohtelias ja yksiselitteinen vastaus on paras, ettei jää tulkinnanvaraa.

Huomaa, että takerrut taas tuohon vastaukseen ja jankutat saadaksesi taas jankutusketjun aikaiseksi. Ketä muuta kiinnostaa anonyymin viestin sisältö noin helkutin paljon, kuin sua tyhjänpäiväistä jankuttajaa.

Vierailija
13833/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
13834/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
13835/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jospa tietäisit, nainen, kuinka ikävissäni ajattelen sinua toivoen, että saisin viimein näyttää miltä minusta tuntuu, kun katsot minua, tai kun vain puhut jollekulle ihan muulle. Tulisitko luokseni jos kertoisin vai kävelisitkö pois?

Tulisin. Kietoisin käteni ympärillesi ja jäisin siihen.

Kiitos ❤️. Koko päivän on ollut hyvä mieli viestistäsi. Haluan uskoa, että näin vielä käy.

Vierailija
13836/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä edes tulit elämääni ja miksi sä yhen äkin katosit?

Vierailija
13837/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus susta auttaa jaksamaan läpi arkea.

Vierailija
13838/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jospa tietäisit, nainen, kuinka ikävissäni ajattelen sinua toivoen, että saisin viimein näyttää miltä minusta tuntuu, kun katsot minua, tai kun vain puhut jollekulle ihan muulle. Tulisitko luokseni jos kertoisin vai kävelisitkö pois?

Tulisin. Kietoisin käteni ympärillesi ja jäisin siihen.

Kiitos ❤️. Koko päivän on ollut hyvä mieli viestistäsi. Haluan uskoa, että näin vielä käy.

Hyvä mieli on tarttuvaa. Nyt minulle tuli hyvä mieli myös☺

Kun hymyilee, saa hymyn takaisin😚

Vierailija
13839/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ajattelit ja mitä sä ajattelet nyt?

Vierailija
13840/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyväeieksy kirjoitti:

Mitä sä ajattelit ja mitä sä ajattelet nyt?

Ajattelin tosi typeriä ja nyt ajattelen sitä kuinka typeriä ajattelinkaan!!

Ketju on lukittu.