Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Voi kiesus, tosta yhdestä viestistä tajusin oot täällä taas. Ootko seurannut pitkäänkin, mitä kirjoittelen tänne? 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin fiksu ja empaattinen mies ja olet usein lukenut tilanteita ja ihmisiä hyvin tarkkanäköisesti. Tiedän sen, sillä olet joskus kertonut ajatuksiasi minulle ja silloin olen miettinyt, että ymmärsitpä asian pienien vihjeiden perusteella. Olisi siis suorastaan järjenvastaista, ettet olisi huomannut myös kiinnostustani ja rakastumistani sinuun. Toisaalta voi olla, ettet halua huomata sitä, jos et itse tunne samoin minua kohtaan.
.
Oikein. En halua loukata.
Kaipaatko tässä ketjussa jotain toista henkilöä?
Pitää paikkansa, mutta se on ollutta ja mennyttä. Huomaan vain, että toisinaan joku henkilö on saattanut ihastua minuun tai jopa tehdä asian ihan selväksi. Silloin vain pyrin kohteliaasti ohittamaan asian ja jättää asian huomioimatta, jotta en loukkaisi. Ajatukset kun ovat ihan muualla, enkä taida enää koskaan tuntea vastaavaa mitä tämän yhden kaivatun kanssa.
Tuolla tekniikalla saatat jättää naisia odottamaan epävarmoina ja haikailemaan perääsi. Epäreilua, vaikka perustelisit hienotunteisuudella. Flirttiin ja eleisiin voi hyvin vastata jättämällä huomioimatta, mutta suoraan lähestyvä odottaa vastausta. Kohtelias ja yksiselitteinen vastaus on paras, ettei jää tulkinnanvaraa.
Huomaa, että takerrut taas tuohon vastaukseen ja jankutat saadaksesi taas jankutusketjun aikaiseksi. Ketä muuta kiinnostaa anonyymin viestin sisältö noin helkutin paljon, kuin sua tyhjänpäiväistä jankuttajaa.
Oli jankuttaja tai ei niin miksi pitää omia ahdistusta oikein kunnolla tihkuva viesti missä kutsutaan jotain miestä fiksuksi ja empaattiseksi, vaikka parin kolmen viestin perusteella et ole kumpaakaan?
Muutenkin jos ihminen ei ole ihastunut niin silloin se käyttäytyy mahdollisimman normaalisti, vaikka huomaisi että toisella saattaa olla tunteita ellei toinen vaikuta stalkerilta tai pakkomielteisesti ihastuneelta. Ja lopuksi tosta viestistä tulee mieleen, että henkilöt ovat jollain tapaa läheisiä esim. tiiviisti työskenteleviä työkavereita tjsp jotka viettävät keskenään aikaa kun kerran ovat vaihdelleet ihan kunnolla ajatuksiakin. Samaa mieltä kyllä siitä, että jos ajatukset on jo vallannut joku toinen niin ei sitä kyllä aina huomaa kaikkea mitä tapahtuu vaikka ihan nenän edessä, mutta se kyllä sotii vähän noita muita kommenttejasi vastaan kun olet niin varma, että uskallat kommentoida jollekin noin tylysti.
Sille aloittajalle voisin sanoa sivusta, että kyllä meitäkin on olemassa jotka eivät edes itse aluksi huomaa olevansa ihastuneita. Itselle kävi niin, että tajusin vasta aika myöhään olleeni ihastunut jo jonkun aikaa kun oli kaikkia muita murheitakin elämässä. Jälkikäteen tajunnut kuinka paljon sitä silloinkin saattoi miettiä jotain toisen sanomaa kommenttia, tai kuinka paljon hävetti nähdä sattumalta jos olin vaikka krapulaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiesus, tosta yhdestä viestistä tajusin oot täällä taas. Ootko seurannut pitkäänkin, mitä kirjoittelen tänne? 😱
Ei täällä kukaan pysty 100% tunnistamaan toisia viesteistä, ei sinne päinkään. Parempi kuin ei tunnistele yhtään viestiä itselleen. Pahinta on tunnistella noita rakas viestejä itselleen ja antaa tunteiden kasvaa niin, että oikeassa elämässä jo lamaantuu täysin kun pitäisi pystyä toimimaan.
Itse esim. en lue edes päivittäin, koska olen huomannut että oman ihastukseni nähdessäni vedän niin normaalia roolia kuin osaan enkä enää edes itse tilanteessa tunne sitä kemiaa jonka joskus ainakin kuvittelin tuntevani. Vasta kun pääsen kotiin omaan rauhaan niin ne tunteet pääsevät ulos ja silloin tuntuu jännältä koko kropassa päästä varpaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko hakemaan minut. Mennään johonkin vähäksi aikaa pois tämän kaiken keskeltä, nauttimaan toisistamme. Mitä ajattelisit tällaisesta?
Mennään vaan, olen haaveillut siitä jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko hakemaan minut. Mennään johonkin vähäksi aikaa pois tämän kaiken keskeltä, nauttimaan toisistamme. Mitä ajattelisit tällaisesta?
Kyllä tulisin!
Tänään on ollut niin ihana päivä aurinkoineen ja värikkäine lehtineen. Näetkö sinä miten iloinen olen? Johtuuko tämä siitä, että olet jotenkin lähempänä? Toisinaan kun olen yksin ja peloissani, kuvittelen että olet unohtanut minut tai jossain liian kaukana. Tällaisina päivinä olen varma, että oletkin taas aivan rinnalla vaikka en voi sinua nähdä. Toivon että tämä ilon murunen säilyy vielä illallakin, kun pimenee. Tiedäthän, että pimeät illat ovat minulle vaikeimpia. (mielikuvitusmiehelle)
Minullakin ihastus pääsi yllättämään. En ymmärrä miten se voi olla edes mahdollista kun olen niin tietoinen kaikista muista tunteistani. Kuin se nimenomainen tunne tulisi jotain salaisia reittejä pitkin, radiohiljaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
... Ei täällä kukaan pysty 100% tunnistamaan toisia viesteistä, ei sinne päinkään...
Elä höpötä, sehän on ihan itestä kiinni että haluaako vastapuolen tunnistavan. Itse ainakin olen jälkeni jättänyt, satavarmasti se etikkainen elli minut tunnistaa täältä, jos vain sattuisi palstalle☺️
Tässä on vielä sekin pointti ettei minua kukaan muu ole kaiherruttanut näin, ei siis tarvi yleisluontoisesti kaipailla että johonkin osuis, vaan voin vain sille yhdelle osoittaa, ku eihän tommosia ole kuin yksi😗
Niin ja teille muille joilta menee etikkainen elli ohi niin en viittaa etikalla luonteeseen vaan pyykinpesussa käytettävään huuhteluaineeseen 🙃
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Olen saanut nauttia ihan liian vähän seurastasi viime aikoina mies. Tulen kärttyiseksi, jos en saa jokapäiväistä annostani sinua.
Jestas miten aina vaan olenkin sinuun näin rakastunut. Sitä yrittää jotenkin töniä kaipuuta taka-alalle, mutta tänään se on taas aivan sydämen etualalla ja toivoo niin, että voisi edes halata.
Pitää vielä lisätä sellainen huomio mies, kun en voi näitä sinulle livenä sanoa, että näytät tosi hyvältä, ihanalta, haluttavalta ja halittavalta nykyään. En tiedä oletko käynyt paljon salilla vai mitä, mutta olet jotenkin miehistynyt ja niin minun makuuni.
Tekisi mieli tulla ihan lähellesi, halata, hyväillä sinua, edes jotain.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vielä lisätä sellainen huomio mies, kun en voi näitä sinulle livenä sanoa, että näytät tosi hyvältä, ihanalta, haluttavalta ja halittavalta nykyään. En tiedä oletko käynyt paljon salilla vai mitä, mutta olet jotenkin miehistynyt ja niin minun makuuni.
Miksi et tee mitään noista? Kyllähän nyt toista voi edes halata, jos siltä tuntuu. Tuskin kukaan siitä pahastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tee mitään noista? Kyllähän nyt toista voi edes halata, jos siltä tuntuu. Tuskin kukaan siitä pahastuisi.
Ite en ainakaan haluis et joku mahdollisesti epätoivottu tulis halailemaan ellei oo joku tosi hyvä syy...
Silmäsi, rakas, ovat käsittämätön magneetti. Niihin upotessani aika pysähtyy. Voisinpa sinua katsoessani samalla tunnustella hyväillen ihania kasvojasi... kuljettaa kättäni pitkin miehekkään nenäsi vartta ja silittää hellästi partaasi. Maistella huuliasi omillani.
Tumma nainen
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jätät välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite en ainakaan haluis et joku mahdollisesti epätoivottu tulis halailemaan ellei oo joku tosi hyvä syy...
Voihan sitä kysyä ensin. Että saako sua halata?
Kaipaan ex-miestäni kun se toi aina karkkii kun halusin. Hirvee karkkihimo ja istun yksin kotona eikä voimia lähteä pyörällä kauppaan asti. Elämä on rankkaa. :(