Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13801/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu pakkomielle päässäni. Ajattelen sinua koko ajan teenpä sitten mitä tahansa, ei tässä mikään auta. Yötä päivää. Unohdan syödä, ei ole nälkä eikä oikein janokaan, olo välillä kuin pilvissä ja välillä iskee epätoivo. Sydän on tänään kirittänyt laukkaansa. Joskus välillä unohdan jopa hengittää... Ei nyt kuitenkaan mennä liian pitkälle vielä tässä vaiheessa eikä näin julkisesti, jookos? Ole varovainen sen telepatian kanssa, valepukuisia löytyy myös. Jonkun kerran mietin voiko joku imeä tunteita toisesta ruudun ja tekstin välityksellä. Järjetön ajatus?

Julkisesti anonyymisti... 🤔

Anonyymi ei synonyymi salaiselle.

Vierailija
13802/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista teistä rakastaa kaksi.

Toista teistä ei rakasta yksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13803/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hullua! Miten ihmeessä selviän tämän ikävän kanssa?! Enkä voi tehdä asialle mitään! Miksi mulle kävi näin? Miksi mun piti mies rakastua suhun ku tiedän että en voi koskaan sua saada omakseni! En kestä tätä enää..

Vierailija
13804/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä ei rakasta kukaan.

Vierailija
13805/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään sitä, että jos me tapaisimme jotta voisimme keskustella tunteistamme. Mitenköhän se päättyisi jos molemmat tunnemme vahvasti toisiamme kohtaan emmekä pystyisi olemaan toisistamme erossa? Onko siis tapaaminen sittenkään hyvä idea? Mitä mieltä olet?

Mielestäni pahinta on epätietoisuus toistemme tunteista. Jos jätämme tunteemme puhumatta, niin sitä saatamme katua lopun ikäämme. Tälläkin palstalla on paljon niitä, jotka eivät aikanaan keskustelleet tunteistaan ja kaipaavat edelleen, mutta eivät enää kehtaa ottaa yhteyttä. Silloin jää epätietoisuus ja asiat voivat jäädä vaivaamaan. Siksi olen ehdottomasti tapaamisen ja keskustelun kannalla.

Miten sen tapaamisen sitten saisi sovittua kun oikeassa elämässä yhteydenottoa ei pysty tekemään ja tällä palstalla ei tiedä kenen kanssa tässäkin keskustelee. Mistä voisit päätellä että olen se, jota kaipaat?

Miksi oikeassa elämässä ei pysty ottamaan yhteyttä? Pelkkä etunimi tiedossa ja numero hukattu, ei yhteisiä tuttuja?

Kaikki yhteystiedot tiedossa. Ei voi ottaa yhteyttä kun emme tunne laillisesti toisiamme eikä meillä ole yhteisiä tuttuja. Sivusta eli "ohis".

Vierailija
13806/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa lähettää terveiset itselleni lapsena. Kieltää tekemästä sitä, tätä ja tuota virhettä. Tai voisinpa lähettää terveiset ja neuvot edes muutaman vuoden takaiselle itselleni. En osaa tehdä ikinä mitään oikein, teen vain vääriä valintoja koko ajan.

Vierailija
13807/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olet ollut ajatuksissa kokoajan. Ikävöin, janoan ja haluan sinua. Hyvää yötä naiselle. Toivottavasti ei tarvitse sanoa anonyymisti lähitulevaisuudessa.

Minäkin olen miettinyt erästä miestä taas viimeaikoina.. luulin, että pääsin jo yli tästä.. mutta ei. Aivan kuin vaistoaisin että hänkin miettii minua, niin kuin silloin alussa..

Vierailija
13808/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle, jota ikävöin. Sinne jonnekin kauas. Tai lähelle. 

Joskus tuntuu vaikealta purkaa kaipaustaan sanoiksi.

Lempeitä unia ja helliä halauksia. 

Vierailija
13809/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä ei rakasta kukaan.

Tai siis kahta.

Muotoilu oli tarkoituksella noin.

Vierailija
13810/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä ilmestyit yllättäen elämääni, olin varma se olleen merkki uudesta vaiheesta elämässäni. Pian olin valmis ihan kaikkeen vuoksesi. Aika vain loppui kesken ja lähdit, enkä saanut varmuutta tunteistasi. Mitä minun olisi pitänyt tehdä?

Jos olisit hän niin tietäisit. Tuskin jäi epäselväksi.

Vierailija
13811/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Menneeseen emme voi vaikuttaa, vain tulevaisuuteen. Toivon vieläkin, että meillä olisi yhteinen tulevaisuus, aikaa lähellä toisiamme. Rakastan sinua ja haluaisin hemmotella sinua kaikin tavoin. Eniten haluaisin kokea sen tajunnan räjäyttävän suudelmamme. Nuku hyvin.

Vierailija
13812/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa valinnut viisaammin. Olisinpa malttanut vielä odottaa, josko löytäisin sellaisen kuin sinä. Mun ainutkertaisen elämän ei pitänyt mennä näin. Ikävää, etten voi kertoa sulle enää tästäkään.

Samat sanat! 🖤

Vierailija
13813/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle: Olet saanut viisaan vastauksen. Olen varma, että jarrut toimivat hyvin tarpeen vaatiessa, tieltä suistumista ei tarvitse pelätä. Vaikeinta voi olla pakollisten eron hetkien tullessa.

Vierailija
13814/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä ei rakasta kukaan.

Jokaista rakastaa joku, yksi ei rakasta ketään.

Vierailija
13815/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Menneeseen emme voi vaikuttaa, vain tulevaisuuteen. Toivon vieläkin, että meillä olisi yhteinen tulevaisuus, aikaa lähellä toisiamme. Rakastan sinua ja haluaisin hemmotella sinua kaikin tavoin. Eniten haluaisin kokea sen tajunnan räjäyttävän suudelmamme. Nuku hyvin.

Kiitos

Vierailija
13816/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimepäivinä ollut täysikuu. Milloin katsomme sitä yhessä?

Kävin tänään korttelissa.

Hyvää yötä, suukko & hali hurmaavalle kaunottarelle 30km ja kahen kuntarajan takaa mieheltä. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Kotikatujemme nimet alkavat samalla kerakkeella. Hyvää yötä rakas!

Vierailija
13817/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut sulaa vahaa käsissäsi, olisin ollut intohimo ja rakkaus lähelläsi, olisin ollut ymmärrys ja luottamus ympärilläsi, olisin ollut ilo ja nauru hyvinä aikoina sekä tuki ja turvallisuus myös huonoina päivinä. Joku toinen kuitenkin ehti jo ennen minua.

Vierailija
13818/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja levollisia unia sinulle. Kaikki järjestyy vielä, suuntaan tai toiseen.

Vierailija
13819/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jospa tietäisit, nainen, kuinka ikävissäni ajattelen sinua toivoen, että saisin viimein näyttää miltä minusta tuntuu, kun katsot minua, tai kun vain puhut jollekulle ihan muulle. Tulisitko luokseni jos kertoisin vai kävelisitkö pois?

Tulisin. Kietoisin käteni ympärillesi ja jäisin siihen.

Vierailija
13820/16650 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus susta auttaa jaksamaan läpi pahan olon.

Ketju on lukittu.