Miksi naisena jahtaat parisuhteeseen vain hyvätuloisia dilpomi-insinöörejä eikä tavallinen suomalainen perusmies kelpaa sinulle?
Statusko näissä miesten miehissä kiinnostaa vai mikä
Kommentit (78)
Tää incel diplomi-insinöörin pitäisi käydä terapiassa näiden aloitusten perusteella. Käy enemmän ulkona ja tutustu naisiin, tai ihmisiin ylipäätänsä. Se avaa silmiäsi mukavasti.
Miksi haluisin perusmiehen, kun parempaakin on tarjolla? Fyi, dippainssi on juurikin perusmies.
Diplomi-insinöörin palkka ei ole paljon ensihoitajaa kummempi. Naiset ovat tyhmiä, mutta ahneita.
Olen naimisissa mittakirvesmiehen kanssa. Naispuolisten kavereideni puolisot voat viilaaja, hitsaaja, linja-auton kuljettaja, taksiyrittäjä, rakenusmestari, peruskoulunopettaja jne. Yksi naiskaverini on diplomi-insinööri ja hän on töissä kierätysteollisuudessa.
EI kannata olla kateellinen, dippi insinööri maksaa paljon veroja, ahkeria veronmaksajia kaivataan. Velkaakin saattaa olla paljonkin ja autokin pankin nimissä, on se hienoa.
Mä olen naimisissa metallimiehen kanssa ja ystävien miehet on myös ihan perusduunareita.
Eipä ole tarvinnut jahdata inssejä sen kummemmin kuin muitakaan, otin vaan parhaan päältä.
No niin, aika pyytää, että äiti tulee sammuttamaan tietokoneen ja auttaa iltapesussa.
Tää on niin nähty trolli.
Vapaita dippainssimiehiä on vaikka kuinka paljon, eikä ne kelpaa sen kummemmin.
Joka perheen pojasta ei tulekaan dilpomi-insinööriä
Eikö ne oo juuri niitä tavistakin taviksempia tyyppejä?
Ovat riittävän yksinkertaisia järjen juoksultaan, eivät ymmärrä arkisia asioita niin helppo vedättää.
Iso palkka vähintään viisi tonnia kuussa!
Koska olen itsekin diplomi-insinööri enkä alempaan tasoon tyydy.
Onhan ne sellaisia miesten miehiä!
Mä olen parisuhteessa tavallisen miehen kanssa.
Se on varmaan sattumaa, että mikä naisille osuu kohdalle. Pihi, juhliva ja pettävä dippa-inssi olisi aika paha, ellei ole kunnollinen.
Diplomi-insinööri on ihan perusmies.