Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13761/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä suunnitellaan jo pikkujouluja. Muistan miten hauskaa meillä joskus oli pikkujouluissa, muistatko sinä? En tiedä haluanko edes mennä koko juhliin. Haluaisitko sinä, että menen? Onko se väärin, jos menen ja olenkin iloinen? (mielikuvitusmiehelle)

Vierailija
13762/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensirakkaus,olit ainoa joka tunnetasolla koskettanut. Kunpa vielä kohdattaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13763/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietyn ihmisen kosketus tekisi ehjäksi muttei mahdollisuutta kosketukseen ole, millä sen voisi korvata?

Kuinka voi sulkea itsekseen ympyrän, joka joskus jonkun kanssa avautui?

Vai olenko ulapalla lopun elämääni?

En usko, nimittäin, että olet ulapalla lopun elämääsi.

Vierailija
13764/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tietyn ihmisen kosketus tekisi ehjäksi muttei mahdollisuutta kosketukseen ole, millä sen voisi korvata?

Kuinka voi sulkea itsekseen ympyrän, joka joskus jonkun kanssa avautui?

Vai olenko ulapalla lopun elämääni?

En usko, nimittäin, että olet ulapalla lopun elämääsi.

Niin.... Ehkä on olemassa joku toinenkin henkilö joka voisi sulkea ympyrän, mutta en vain ole tavannut häntä vielä.

Vierailija
13765/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäikö sinua mies mikään vaivaamaan siinä miten me tutustuimme toisiimme?

Ei minua jäänyt mikään siinä tutustumisessa vaivaamaan. Ensi katseesta asti tiesin, että halusin tutustua sinuun. Se pysäytti minut täysin. En ollut kokenut sellaista koskaan ennen. Ei ollut helppoa tulla juttelemaan sinulle, mutta jokin sisälläni sanoi, että minun täytyi tehdä niin. Keskustelu kanssasi oli alusta asti kuin olisi tullut kotiin. Oli ihana tunne olla kanssasi. Syvän yhteyden ja toistemme ymmärtämisen tunne oli vahvasti läsnä ja se kemia välillämme. Tunnen sen vieläkin yhtä vahvana.

Se minua on vaivannut paljonkin, että tunteemme ovat jääneet selvittämättä todellisessa elämässä.

Jäikö sinua nainen vaivaamaan jokin siinä, miten me tutustuimme tai siinä, että tunteemme ovat selvittämättä/puhumatta lävitse todellisessa elämässä?

Jäihän tuo noin niinku kesken ja silleen.

Vierailija
13766/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-mies kaipaa E-naista mutta kuka muu kaipaa E-naista?

Vierailija
13767/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä päiviä, etten pysty ajattelemaan muuta kuin meitä yhdessä tekemässä sitä ihaninta asiaa. Lähelläsi on niin hyvä olla, vaikka sitten toimistossa vaatteet päällä. En ole varmaan kerään halunnut niin paljon kuin sinua. Harmi, etten voi saada sinua itselleni, edes hetkeksi. Miten sinun päiväsi on mennyt?

Vierailija
13768/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä päiviä, etten pysty ajattelemaan muuta kuin meitä yhdessä tekemässä sitä ihaninta asiaa. Lähelläsi on niin hyvä olla, vaikka sitten toimistossa vaatteet päällä. En ole varmaan kerään halunnut niin paljon kuin sinua. Harmi, etten voi saada sinua itselleni, edes hetkeksi. Miten sinun päiväsi on mennyt?

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
13769/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Miehelle

Vierailija
13770/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niin fiksu ja empaattinen mies ja olet usein lukenut tilanteita ja ihmisiä hyvin tarkkanäköisesti. Tiedän sen, sillä olet joskus kertonut ajatuksiasi minulle ja silloin olen miettinyt, että ymmärsitpä asian pienien vihjeiden perusteella. Olisi siis suorastaan järjenvastaista, ettet olisi huomannut myös kiinnostustani ja rakastumistani sinuun. Toisaalta voi olla, ettet halua huomata sitä, jos et itse tunne samoin minua kohtaan.

.

Oikein. En halua loukata.

Vierailija
13771/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä vielä nainen sitä telepatiaa? Onko sinusta tuntunut, että olen ajatellut sinua rakkaudella juuri tänään? En vain osaa olla ajattelematta, miltä tuntuisi rakastella kanssasi. Sinä saat minut täysin sekaisin. Rakastan sinua.

Vierailija
13772/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle. Asiat järjestyvät tavalla tai toisella, luota siihen.

Lohduttava viesti, kiitos.

Vierailija
13773/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin fiksu ja empaattinen mies ja olet usein lukenut tilanteita ja ihmisiä hyvin tarkkanäköisesti. Tiedän sen, sillä olet joskus kertonut ajatuksiasi minulle ja silloin olen miettinyt, että ymmärsitpä asian pienien vihjeiden perusteella. Olisi siis suorastaan järjenvastaista, ettet olisi huomannut myös kiinnostustani ja rakastumistani sinuun. Toisaalta voi olla, ettet halua huomata sitä, jos et itse tunne samoin minua kohtaan.

.

Oikein. En halua loukata.

Kaipaatko tässä ketjussa jotain toista henkilöä?

Vierailija
13774/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan meillä vielä nainen sitä telepatiaa? Onko sinusta tuntunut, että olen ajatellut sinua rakkaudella juuri tänään? En vain osaa olla ajattelematta, miltä tuntuisi rakastella kanssasi. Sinä saat minut täysin sekaisin. Rakastan sinua.

Kun näen vilauksenkin sinusta mies, mietin miltä tuntuisit, miltä tuoksuisit, miltä tuntuisit sisälläni, ja olisiko eka kertamme nopea riisuutuminen, nopea yhdyntä ja laukeaminen ihan vain siksi että liikaa patoutunutta halua kummallakin. Vai malttaisimmeko hitaasti riisua vaate kerrallaan toisemme, rauhassa katsellen, suudellen ja huokaillen ,kunnes ei rihmankiertämää kummallakaan ja siitä pujahtaa vuoteeseen jatkamaan esileikin kautta loppuun. Tällassii sitä sit miettii, kun tietää kenet haluaa, eikä mitään tietoa saako haluamaansa.

Vierailija
13775/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ajatellut häntä koko päivän, kuten aina. Mutta et varmasti ole hän enkä siis tiedä hänen tunteistaan yhtään. Merkitsenkö hänelle enää yhtään mitään? Se mietityttää minua. Millaista naista sinä ajattelet?

Vierailija
13776/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta on pakko lähteä pois. Tämä kaipaus on nyt ihan liikaa, enkä tarvitse laukkaaville ajatuksilleni enää yhtään lisää vauhtia!

Sun silmät oli tänään yhtä lämpimät kuin aina, oli yhtä hauskaa kuin aina, halusin silittää sua, kuten aina.

Tämä on viimeinen kerta kun sen kirjoitan. Tiedät kyllä jo sanotuista mitä tunnen ja minä, mitä silloin kerroit. Jos elämä tekee meistä totta niin käyköön, jos ei, ystävyys on kuitenkin pysyvää.

Vierailija
13777/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu pakkomielle päässäni. Ajattelen sinua koko ajan teenpä sitten mitä tahansa, ei tässä mikään auta. Yötä päivää. Unohdan syödä, ei ole nälkä eikä oikein janokaan, olo välillä kuin pilvissä ja välillä iskee epätoivo. Sydän on tänään kirittänyt laukkaansa. Joskus välillä unohdan jopa hengittää... Ei nyt kuitenkaan mennä liian pitkälle vielä tässä vaiheessa eikä näin julkisesti, jookos? Ole varovainen sen telepatian kanssa, valepukuisia löytyy myös. Jonkun kerran mietin voiko joku imeä tunteita toisesta ruudun ja tekstin välityksellä. Järjetön ajatus?

Vierailija
13778/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella meidät yhdessä. Meillä on ihanaa.

Vierailija
13779/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu pakkomielle päässäni. Ajattelen sinua koko ajan teenpä sitten mitä tahansa, ei tässä mikään auta. Yötä päivää. Unohdan syödä, ei ole nälkä eikä oikein janokaan, olo välillä kuin pilvissä ja välillä iskee epätoivo. Sydän on tänään kirittänyt laukkaansa. Joskus välillä unohdan jopa hengittää... Ei nyt kuitenkaan mennä liian pitkälle vielä tässä vaiheessa eikä näin julkisesti, jookos? Ole varovainen sen telepatian kanssa, valepukuisia löytyy myös. Jonkun kerran mietin voiko joku imeä tunteita toisesta ruudun ja tekstin välityksellä. Järjetön ajatus?

Julkisesti anonyymisti... 🤔

Vierailija
13780/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään sitä, että jos me tapaisimme jotta voisimme keskustella tunteistamme. Mitenköhän se päättyisi jos molemmat tunnemme vahvasti toisiamme kohtaan emmekä pystyisi olemaan toisistamme erossa? Onko siis tapaaminen sittenkään hyvä idea? Mitä mieltä olet?

Ketju on lukittu.