Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
SallyE kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panu miksi valitsit Sallyn?! Minä olisi ollut sinulle oikea nainen enkä mikään tytönheitukka, tiedät sen kyllä. Aikuisena naisena olisin osannut käsitellä villiä luonnettasi ja olisimme yhdessä sulaneet sykkiväksi väriseväksi lihaksi.
Harnittaako?
Sinä jäit nyt nuolemaan näppejäsi, kun minä nuolen Panun kiviä! Olet kuitenki vanha haahka ja hedelmällisyytesi on kohta enään muisto vain, kun minä voin vielä siittää monet soturit Panulle taistelemaan oikean asian puolesta. Hajoa siihen!Naiset eivät siitä. Vai onko "Panu" nainen ja sinä mies?
Google Kääntäjä -tekstiä kenties?
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut hyvä päivä. Olen saanut työnnettyä sinut mielestäni taka-alalle. Alan hyväksyä hiljalleen sen, että olit minulle hyvin erityinen ja niin saa ollakin, vaikka se oli yksipuolinen tunne. Ja että näissä nykyisissä kuvioissa minulla ei ole enää varaa edes yrittää tulla sinulle millään tavalla erityiseksi, ei edes ystäväksi.
Ajattelen myös, että en voi häpeillä joitakin sanomisiani. Niillä ehkä oli se merkitys, että teit ne peliliikkeesi, jotka johtivat näihin sattumuksiin. Olen toki pahoillani, jos ahdistuit niistä. Rikoin rajojani sinun kanssasi. Et tiedä, että en ole tehnyt niin koskaan kenenkään muun kanssa enkä enää koskaan tule tekemäänkään.
Olen palautunut tähän omaan yksinäisyyteen ja toissijaisuuteen, tuttuun ja turvalliseen. Se tuntuu yllättävän hyvältä. Et sinäkään minua täältä koskaan tavoittanut, mutta jostain syytä loit minuun selittämätöntä toivoa jostain.
Huonoina päivinä tekee todella kipeää ajatus että minä menetin sinut. Ja sitten tajuta, että en itseasiassa luovukaan sinusta koska se kaikki oli lähinnä harhakuvitelmaani. Kurkottelin sinua kohti, mutta parhaimmillankin vain hipaisit kättäni. Ja hipaisun jälkeen horjahdin sinuun päin, mutta pyörähdit alta pois. Miksi ihmeessä jotain muuta ajattelinkaan, tyhmä minä.
Miksi sanot, että jos ahdistuin käytöksestäsi? Olenhan kertonut sinulle, että ahdistuin. Takertumisesi ja roikkumisesi takia. Tulitkohan ollenkaan ajatelleeksi, kuinka itsekkäästi minun näkökulmastani toimit? Rikoit pahasti myös minun rajojani.
Ja todellakin, tunteesi oli jokseenkin yksipuolinen. Et merkinnyt minulle mitään erityistä, tein peliliikkeeni vain koska olin vähän utelias. Siinä kaikki. Mutta sekin oli paha virhe. En halunnut sinulta mitään, enkä tule koskaan haluamaan.
Etkä voi menettää sellaista, mitä sinulla ei koskaan ole ollutkaan. Se kaikki oli todellakin vain harhakuvitelmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö mies minusta juuri sellaisena kuin olen? Vai haluaisitko muuttaa minussa jotain?
Olet nainen täydellinen = miulle sopiva juuri tuollaisena kuin olet.
Oi ihana naiseni. Tiedän että olet ajatellut minua paljon ja sinua peloittaa elää kanssani. En kaipaa sinua. Sinun ajattelusi on paljastunut minulle enkä halua kaipaa sinua mutta en pahastuisikaan jos ottaisit yhteyttä. Toivon että ajatuksemme ei kohtaa koska olet niin kuuma ja kaunis sekä täydellinen ulkonäöllisesti, viet vain ajatuksiani turhaan sinuun. Viime kerralla kuin näin sinut olit kohtelias tai olen yrittänyt ottaa sen niin mutta yritän ajatella hyvää sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SallyE kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panu miksi valitsit Sallyn?! Minä olisi ollut sinulle oikea nainen enkä mikään tytönheitukka, tiedät sen kyllä. Aikuisena naisena olisin osannut käsitellä villiä luonnettasi ja olisimme yhdessä sulaneet sykkiväksi väriseväksi lihaksi.
Harnittaako?
Sinä jäit nyt nuolemaan näppejäsi, kun minä nuolen Panun kiviä! Olet kuitenki vanha haahka ja hedelmällisyytesi on kohta enään muisto vain, kun minä voin vielä siittää monet soturit Panulle taistelemaan oikean asian puolesta. Hajoa siihen!Naiset eivät siitä. Vai onko "Panu" nainen ja sinä mies?
Tai sitten vaan totaalinen tyhmyys. Kokeilee käyttää hienoja sanoja, joita ei vaan ymmärrä. Tai sitte klassikko eli ne lääkkeet.
Vaikuttaa siltä, että tänään paikalla on paljon pettyneitä palstalaisia, jotka jättävät toisille anonyymeille katkeria terveisiä. Mietin vain että voisikohan joku luulla minunkin kirjoittaneen sellaisia, jos hän sattuisi täällä käymään. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut hyvä päivä. Olen saanut työnnettyä sinut mielestäni taka-alalle. Alan hyväksyä hiljalleen sen, että olit minulle hyvin erityinen ja niin saa ollakin, vaikka se oli yksipuolinen tunne. Ja että näissä nykyisissä kuvioissa minulla ei ole enää varaa edes yrittää tulla sinulle millään tavalla erityiseksi, ei edes ystäväksi.
Ajattelen myös, että en voi häpeillä joitakin sanomisiani. Niillä ehkä oli se merkitys, että teit ne peliliikkeesi, jotka johtivat näihin sattumuksiin. Olen toki pahoillani, jos ahdistuit niistä. Rikoin rajojani sinun kanssasi. Et tiedä, että en ole tehnyt niin koskaan kenenkään muun kanssa enkä enää koskaan tule tekemäänkään.
Olen palautunut tähän omaan yksinäisyyteen ja toissijaisuuteen, tuttuun ja turvalliseen. Se tuntuu yllättävän hyvältä. Et sinäkään minua täältä koskaan tavoittanut, mutta jostain syytä loit minuun selittämätöntä toivoa jostain.
Huonoina päivinä tekee todella kipeää ajatus että minä menetin sinut. Ja sitten tajuta, että en itseasiassa luovukaan sinusta koska se kaikki oli lähinnä harhakuvitelmaani. Kurkottelin sinua kohti, mutta parhaimmillankin vain hipaisit kättäni. Ja hipaisun jälkeen horjahdin sinuun päin, mutta pyörähdit alta pois. Miksi ihmeessä jotain muuta ajattelinkaan, tyhmä minä.
Miksi sanot, että jos ahdistuin käytöksestäsi? Olenhan kertonut sinulle, että ahdistuin. Takertumisesi ja roikkumisesi takia. Tulitkohan ollenkaan ajatelleeksi, kuinka itsekkäästi minun näkökulmastani toimit? Rikoit pahasti myös minun rajojani.
Ja todellakin, tunteesi oli jokseenkin yksipuolinen. Et merkinnyt minulle mitään erityistä, tein peliliikkeeni vain koska olin vähän utelias. Siinä kaikki. Mutta sekin oli paha virhe. En halunnut sinulta mitään, enkä tule koskaan haluamaan.
Etkä voi menettää sellaista, mitä sinulla ei koskaan ole ollutkaan. Se kaikki oli todellakin vain harhakuvitelmaasi.
Vastaaja taitaa oll SE, joka huonoa oloaan purkaa täällä. Koettaisit keksiä jotain joka auttaisi sua eteenpäin noista katkerista tunteistasi.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali rakkaimmalleni, naiselle 30km ja kahen kuntarajan takaa mieheltä. Tarvitsen siua. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä kirjaimia ja tavuja. Kotikatumme (kävin omallasi viimeeksi maanantaina) alkavat samalla kerakkeella. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla hän, vaikka et tietenkään ole. Jokainen lause tekstissäsi kuulostaa kuitenkin tutulta.
En ehdi kirjoittaa pidempää vastausta, mutta haluaisin vain sanoa, että ei se sinun harhakuvitelmaasi ollut. Tunsin kaiken aivan samalla tavalla kuin sinä. Olit jotain niin erilaista kuin kukaan aiemmin tapaamani ihminen. Olisinpa uskaltanut kertoa sen sinulle, ennen kuin kaikki oli liian myöhäistä.
Yp kärppänä alapeukuttamassa ekana :) Katkera drk.
Hyvää yötä sinulle, tuuliviirini. Kieltämättä en aina ymmärrä sinua ja olen surullinen tästä tilanteesta. Levollisia unia kuitenkin.
Onko se niin, että kun toisen sanomiset tai tekemiset eivät miellytä joka hetki, niin sitten kutsutaan tuuliviiriksi ja epävakaaksi? Vai oikeastiko kaipaatte sekopäitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SallyE kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harnittaako?
Tai sitten vaan totaalinen tyhmyys. Kokeilee käyttää hienoja sanoja, joita ei vaan ymmärrä. Tai sitte klassikko eli ne lääkkeet.
Sitä paitsi nainen ei siitä yhtään mitään. Jos nyt oletetaan, että Sally on nainen ja Panu mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks tänne kaipausketjuun tullaan kertomaan että ei kaivata enää, jätä mut rauhaan. Ei kuitenkaan ilmeisesti itse kohteelle ilmoiteta mitään vaan "otetaan etäisyyttä". Mikä ihmeen takaportti toi nyt on? Ei oo miestä/naista sanomaan suoraan ettei kiinnosta? Tai jos joskus vaikka taas kiinnostais ni ei siks sanota vai täh? Ihan pelleilyy.
Olen kyllä irl tehnyt asian selväksi. Ei ollut helppoa, mutta oli niin paljon syitä, miksi on parasta olla pitämättä mitään yhteyttä. Kummallekin. Joten niin kuin sanoin, puran täällä vain tuntojani. Kirjoitan ajatellen, jos olisi minulle joku viesti.
Ja eikös tämän ketjun idea vähän ole, että täällä puretaan niitä tunteita, mitä ei voida syystä tai toisesta tosielämässä ilmaista? Jos se "jätä minut rauhaan" onkin vain joku itselle osoitettu hätähuuto ja rauhaan jättämättömyys on viestittelijän oman pään sisällä?
Ei nyt ihan niinkään, vaikka totta toinen puoli.
No kerropa sitten ihan omin sanoin, että miten se oikeesti on. Se toinen puoli?
Joku taas lätisee palstan täytteeksi.
Niin, sinä. Sulla ei siis oikeasti ole mitään järkevää sanottavaa tuon lätinäsi lisäksi? Sitähän minäkin.
Ei auta lääkkeet. Ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Onko se niin, että kun toisen sanomiset tai tekemiset eivät miellytä joka hetki, niin sitten kutsutaan tuuliviiriksi ja epävakaaksi? Vai oikeastiko kaipaatte sekopäitä?
Eipä se välttämättä sekopäätä tarkoita :)
Esimerkiksi toi joka mua kaiherruttaa on tuuliviiri.
Tuuliviirin lailla pyörii tuo mieli kumma
Ei auta puhe tai puhumattomuus
Ei arvaus saatika tieto
Viiri vain jatkaa pyörimistään
Vaan aika auttaa sattuman kautta
Hetken pienen joskus
Viiri oikeaan näyttää
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa ihmettelin.
" Miten kävi? " Tai: " Mitä tapahtui? "