Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13201/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää epäröisi näyttää teoilla ja sanoilla, miten paljon merkitset minulle. Toivon, että saan siihen vielä joskus uuden mahdollisuuden. Todennäköisesti niin ei kuitenkaan tapahdu, mutta sinulla tulee aina olemaan oma paikkasi sydämessäni, halusit tai et.

Oikeassa olet, olen siirtynyt elämässä eteenpäin. Ehkä saat uuden mahdollisuuden jonkun toisen kanssa, vaikkapa puolisosi kanssa?

Taas näitä elämässä eteenpäin siirtyneitä jotka tykkää käydä täällä huvin vuoksi. Eikai kukaan oikeasti tuolla tavalla ajatteleva jaksaisi kirjoitella tänne yhtään mitään

Vierailija
13202/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää epäröisi näyttää teoilla ja sanoilla, miten paljon merkitset minulle. Toivon, että saan siihen vielä joskus uuden mahdollisuuden. Todennäköisesti niin ei kuitenkaan tapahdu, mutta sinulla tulee aina olemaan oma paikkasi sydämessäni, halusit tai et.

Oikeassa olet, olen siirtynyt elämässä eteenpäin. Ehkä saat uuden mahdollisuuden jonkun toisen kanssa, vaikkapa puolisosi kanssa?

Taas näitä elämässä eteenpäin siirtyneitä jotka tykkää käydä täällä huvin vuoksi. Eikai kukaan oikeasti tuolla tavalla ajatteleva jaksaisi kirjoitella tänne yhtään mitään

Käythän sinäkin täällä huvin vuoksi, kun et oikeassa elämässä saa aikaiseksi mitään kaivattusi suhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13203/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin muualta AV:lta kirjoitustyylistä ja tutuista haukkumasanoista yhden karsean tyypin, enkä pääse nyt mielikuvasta että hän kirjoittaa myös tähän ketjuun. Höh, niin höh :(

Vierailija
13204/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kauhea ikävä ja ahdistaa. Haluaisin vain viereesi ja tuntea läheisyytesi. En tiedä, mitä sanoa.

Hyvää yötä. Kauniita unia ja paljon halauksia. Olet ihana. 

Sinäkin olet ihana. Toivottavasti kaivattusi on jo tänä yönä tai ainakin pian luonasi. Jos ei, haluaisin vähän yrittää helpottaa oloasi. Tai voihan tämä olla tuttuakin jo? Kun menet nukkumaan, rentoudu ja haukottele monta kertaa syvään, ihan tekohaukotuksia vaikka. Haukotellessa tunnet, kuinka hengitys yltää alavatsaan asti. Jatka sitä hengitystä, rentouta hartiat ja kireät paikat. Hengitä hitaasti ja rauhallisesti pitkiä syviä hengityksiä ja puhalla ilmaa ulos kauan, vähän kuin huokaisisit raskaan työn päätyttyä. Rentouta kaikki lihakset päästä varpaisiin, tunne rentous lihas kerrallaan. Anna ajatusten levätä ja kuuntele hengitystäsi. Ehkäpä tunnet kaivattusi läsnäolon unessa. Kauniita unia.

Vierailija
13205/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käythän sinäkin täällä huvin vuoksi, kun et oikeassa elämässä saa aikaiseksi mitään kaivattusi suhteen. 

Voit perustaa oman ketjun, jossa lähetät terveisiä vihaamallesi henkilölle. Sinulla on selvästi paha olla. Ehkä pääset vielä yli katkeruudestasi.

Vierailija
13206/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En epäröisi yhtään minäkään. Samat sanat. Miehelle.

Vierailija
13207/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit perustaa oman ketjun, jossa lähetät terveisiä vihaamallesi henkilölle. Sinulla on selvästi paha olla. Ehkä pääset vielä yli katkeruudestasi.

En vihaa ketään. Sinulla sen sijaan meni vähän tunteisiin kun joku random vauvapalstalainen sanoi siirtyneensä elämässään eteenpäin. Keskity sinä siihen puolisoosi ja hoida elämäsi kuntoon.

Vierailija
13208/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SallyE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panu miksi valitsit Sallyn?! Minä olisi ollut sinulle oikea nainen enkä mikään tytönheitukka, tiedät sen kyllä. Aikuisena naisena olisin osannut käsitellä villiä luonnettasi ja olisimme yhdessä sulaneet sykkiväksi väriseväksi lihaksi.

Harnittaako?

Sinä jäit nyt nuolemaan näppejäsi, kun minä nuolen Panun kiviä! Olet kuitenki vanha haahka ja hedelmällisyytesi on kohta enään muisto vain, kun minä voin vielä siittää monet soturit Panulle taistelemaan oikean asian puolesta. Hajoa siihen!

En tiennyt että miehen voi siittää.

Ei mikään ruudinkeksijä kyseessä todellakaan -》harnittaako -》nuolee kiviä -》siittää naisena miehen

Ks. Savoy teatteri 12.9. Ensi-ilta, siinä yp=trollika

Vierailija
13209/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut hyvä päivä. Olen saanut työnnettyä sinut mielestäni taka-alalle. Alan hyväksyä hiljalleen sen, että olit minulle hyvin erityinen ja niin saa ollakin, vaikka se oli yksipuolinen tunne. Ja että näissä nykyisissä kuvioissa minulla ei ole enää varaa edes yrittää tulla sinulle millään tavalla erityiseksi, ei edes ystäväksi.

Ajattelen myös, että en voi häpeillä joitakin sanomisiani. Niillä ehkä oli se merkitys, että teit ne peliliikkeesi, jotka johtivat näihin sattumuksiin. Olen toki pahoillani, jos ahdistuit niistä. Rikoin rajojani sinun kanssasi. Et tiedä, että en ole tehnyt niin koskaan kenenkään muun kanssa enkä enää koskaan tule tekemäänkään.

Olen palautunut tähän omaan yksinäisyyteen ja toissijaisuuteen, tuttuun ja turvalliseen. Se tuntuu yllättävän hyvältä. Et sinäkään minua täältä koskaan tavoittanut, mutta jostain syytä loit minuun selittämätöntä toivoa jostain.

Huonoina päivinä tekee todella kipeää ajatus että minä menetin sinut. Ja sitten tajuta, että en itseasiassa luovukaan sinusta koska se kaikki oli lähinnä harhakuvitelmaani. Kurkottelin sinua kohti, mutta parhaimmillankin vain hipaisit kättäni. Ja hipaisun jälkeen horjahdin sinuun päin, mutta pyörähdit alta pois. Miksi ihmeessä jotain muuta ajattelinkaan, tyhmä minä.

Vierailija
13210/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko persoonallisuutesi epävakaa?

Vierailija
13211/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen?

Vierailija
13212/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ollut hyvä päivä. Olen saanut työnnettyä sinut mielestäni taka-alalle. Alan hyväksyä hiljalleen sen, että olit minulle hyvin erityinen ja niin saa ollakin, vaikka se oli yksipuolinen tunne. Ja että näissä nykyisissä kuvioissa minulla ei ole enää varaa edes yrittää tulla sinulle millään tavalla erityiseksi, ei edes ystäväksi.

Ajattelen myös, että en voi häpeillä joitakin sanomisiani. Niillä ehkä oli se merkitys, että teit ne peliliikkeesi, jotka johtivat näihin sattumuksiin. Olen toki pahoillani, jos ahdistuit niistä. Rikoin rajojani sinun kanssasi. Et tiedä, että en ole tehnyt niin koskaan kenenkään muun kanssa enkä enää koskaan tule tekemäänkään.

Olen palautunut tähän omaan yksinäisyyteen ja toissijaisuuteen, tuttuun ja turvalliseen. Se tuntuu yllättävän hyvältä. Et sinäkään minua täältä koskaan tavoittanut, mutta jostain syytä loit minuun selittämätöntä toivoa jostain.

Huonoina päivinä tekee todella kipeää ajatus että minä menetin sinut. Ja sitten tajuta, että en itseasiassa luovukaan sinusta koska se kaikki oli lähinnä harhakuvitelmaani. Kurkottelin sinua kohti, mutta parhaimmillankin vain hipaisit kättäni. Ja hipaisun jälkeen horjahdin sinuun päin, mutta pyörähdit alta pois. Miksi ihmeessä jotain muuta ajattelinkaan, tyhmä minä.

Aika parantaa haavat ja uusia ihmisiä tulee elämääsi. Kyllä se siitä.

Vierailija
13213/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sopivasti:)! Olen täynnä tunteita ja se on ihanaa!

Vierailija
13214/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain rakastuessani mahdottomaan.

Vierailija
13215/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät varmasti mua tosi yksinäisenä ihmisenä ja ajattelet että minussa täytyy olla jotain tosi pahasti vialla siksi. Ehkä pidät jopa outona. Oikeasti kuitenkin tykkään olla yksin ja valikoin kaikki ystävänikin hyvin tarkkaan. Liian moni joka haluaa ystävystyä osoittautuu vain epäluotettavaksi, ihan eri aaltopituudella olevaksi, energiasyöpöksi, pitää mua vain terapeuttina tai käyttää vain muuten hyödyksi jne. Sitten en vaan jaksa ja lakkaan pitämästä yhteyttä. Välillä tuntuu jopa etten jaksa ihmissuhteita, joissa ei ole edes mitään kemiaa alunperinkään. Taidan olla epätyypillinen nainen. Yleensä kai kaikilla on kymmenittäin kavereita ja sadoittain tuttuja. Mun seuraajamäärä somessakin näyttää ihmisistä varmasti lähes säälittävältä, mutta ihan sama, ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
13216/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö mies minusta juuri sellaisena kuin olen? Vai haluaisitko muuttaa minussa jotain?

Vierailija
13217/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kauhea ikävä ja ahdistaa. Haluaisin vain viereesi ja tuntea läheisyytesi. En tiedä, mitä sanoa.

Hyvää yötä. Kauniita unia ja paljon halauksia. Olet ihana. 

Sinäkin olet ihana. Toivottavasti kaivattusi on jo tänä yönä tai ainakin pian luonasi. Jos ei, haluaisin vähän yrittää helpottaa oloasi. Tai voihan tämä olla tuttuakin jo? Kun menet nukkumaan, rentoudu ja haukottele monta kertaa syvään, ihan tekohaukotuksia vaikka. Haukotellessa tunnet, kuinka hengitys yltää alavatsaan asti. Jatka sitä hengitystä, rentouta hartiat ja kireät paikat. Hengitä hitaasti ja rauhallisesti pitkiä syviä hengityksiä ja puhalla ilmaa ulos kauan, vähän kuin huokaisisit raskaan työn päätyttyä. Rentouta kaikki lihakset päästä varpaisiin, tunne rentous lihas kerrallaan. Anna ajatusten levätä ja kuuntele hengitystäsi. Ehkäpä tunnet kaivattusi läsnäolon unessa. Kauniita unia.

Kiitos sinulle kauniista viestistäsi. Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että on sama ikävä ja sama ahdistus ja sama toive kaivattuni läheisyydestä kuin eilen. Menen kohta nukkumaan ja aion kokeilla neuvoasi. Ehkä se auttaa. Hyvää yötä ja kauniita unia sinullekin. 

Vierailija
13218/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on ollut näin erityinen, miksi haluat päästä hänestä eroon?

Vierailija
13219/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et usko, että saisit Hänen suhteensa koskaan uutta mahdollisuutta? Mitä kävi sen aiemman mahdollisuuden kanssa?

Vierailija
13220/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SallyE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panu miksi valitsit Sallyn?! Minä olisi ollut sinulle oikea nainen enkä mikään tytönheitukka, tiedät sen kyllä. Aikuisena naisena olisin osannut käsitellä villiä luonnettasi ja olisimme yhdessä sulaneet sykkiväksi väriseväksi lihaksi.

Harnittaako?

Sinä jäit nyt nuolemaan näppejäsi, kun minä nuolen Panun kiviä! Olet kuitenki vanha haahka ja hedelmällisyytesi on kohta enään muisto vain, kun minä voin vielä siittää monet soturit Panulle taistelemaan oikean asian puolesta. Hajoa siihen!

Naiset eivät siitä. Vai onko "Panu" nainen ja sinä mies?

Ketju on lukittu.