Jatkossa annan ilkiöille takaisin sen mitä itse käytöksellään tarjoavat!
Eli jos käyttäydyt tökerösti, on turha odottaa kaunista kohtelua.
Kommentit (11)
Sinä se sitten jaksat jatkaa säälittävyyden polulla.
No niin pahikset menkää jonoon ja tulkaa sitten sekunnin välein, se on laaki ja Nukku-Matti kutsuu .
Sammaa mieltä! Tästä lähtien puolustan vain hyviä ihmisiä ja lyön pahoja ihmisiä. Pläts! Siitäs saavat.
Vierailija kirjoitti:
No niin pahikset menkää jonoon ja tulkaa sitten sekunnin välein, se on laaki ja Nukku-Matti kutsuu .
Eipähän tarvii vaipoissa vuosia maata.
Itse en vaivaudu koston polulle. Vaikka paskaa on niskaan tullu. Uskon karman lakiin. Lopulta he kompastui omiin juonii. Sillo olen jo itse kaukana.
Hammurabin laki on edelleen oikeudenmukainen lähtökohdiltaan. Silmä silmästä, hammas hampaasta. Kyllä tekijä joutuisi ihan eri tavalla miettimään niitä tekojaan... Nyt tulee päänsilitystä, Hotelli Hiltonia sun muuta...
Yleensä ilkimykset lopulta sotkeentuvat omiin ilkeyksiinsä. Ja saavat maailmankaikkeudelta takaisin korkojen kera.
En ikinä antais kenenkään viedä multa omien arvojeni mukaista käytöstä. Tuntuis häviöltä, jos sen tekis vielä ilkeä ihminen.
Helpompi on,kun ei ole sellaisten 'ilkimysten' kanssa (sen jälkeen kun he sellaisiksi ovat paljastuneet) missään tekemisissä ja väistää heitä aina jatkossa kun naaman vain näkee.
Opettelee erottamaan aina vain aiemmin...
Haista sinä lehmä lettu!