Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
SallyE kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panu miksi valitsit Sallyn?! Minä olisi ollut sinulle oikea nainen enkä mikään tytönheitukka, tiedät sen kyllä. Aikuisena naisena olisin osannut käsitellä villiä luonnettasi ja olisimme yhdessä sulaneet sykkiväksi väriseväksi lihaksi.
Harnittaako?
Sinä jäit nyt nuolemaan näppejäsi, kun minä nuolen Panun kiviä! Olet kuitenki vanha haahka ja hedelmällisyytesi on kohta enään muisto vain, kun minä voin vielä siittää monet soturit Panulle taistelemaan oikean asian puolesta. Hajoa siihen!En tiennyt että miehen voi siittää.
Ei mikään ruudinkeksijä kyseessä todellakaan -》harnittaako -》nuolee kiviä -》siittää naisena miehen
Rakastan sinua. Olen joskus vaan huono näyttämään sitä. Joskus taas erittäin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Olen joskus vaan huono näyttämään sitä. Joskus taas erittäin hyvä.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä? Miten näytät miehelle miten rakastat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä? Miten näytät miehelle miten rakastat?
Kohtelen häntä niin hellästi ja rakastaen kuin on mahdollista ilman, että koskettaa toista fyysisesti.
Ei varmaan paljoa tarvittaisi, jotta saisit minussa "vanhat" tunteet pintaan. Muutama tuttu katse voisi riittää....
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan paljoa tarvittaisi, jotta saisit minussa "vanhat" tunteet pintaan. Muutama tuttu katse voisi riittää....
Vähän kyllä tuntuu nyt että ohi on ainakin meidän osalta :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä tuntuu nyt että ohi on ainakin meidän osalta :-)
Voihan se niinkin olla. Mutta joskus on ihan kiva haaveilla. Sen verran kovasti ihastunut joskus olin. Ja ehkä vieläkin vähän :)
Joskus elämämme vaiheessa taas kohtaamme, sattumalta, mutta olen varma sen tapahtuvan, kaikkien näiden vuosien jälkeen. Oletko miettinyt miten kaikki tapahtuisi.. Odottaisitko minun lähestyvän, vastaisitko mun hymyyn? Halaisimmeko viimeinkin? Erottaisiinko me niin kuin viimeeksi sanomatta hyvästi?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Minä sinua.
Olen vähän pakottautunutkin positiiviseksi, kun on ollut muuten aika rankka jakso elämässä. Nyt kuitenkin alkaa hattaran läpi näkyä.
Jäljelle jäävät ajatukset ja tunteet ovat sellaisia, joita en koskaan kertoisi kenellekään, etenkään sinulle, en edes tänne. En myöskään tunne enää tarvetta selittää.
Olet edelleen ajatuksissani uskomattoman paljon, mutta olet kuin se seniili isoisä keinutuolissa tuvan nurkassa, joka vain on siinä, mukana, mutta ei kuitenkaan.
En enää epäröisi näyttää teoilla ja sanoilla, miten paljon merkitset minulle. Toivon, että saan siihen vielä joskus uuden mahdollisuuden. Todennäköisesti niin ei kuitenkaan tapahdu, mutta sinulla tulee aina olemaan oma paikkasi sydämessäni, halusit tai et.
Vierailija kirjoitti:
En enää epäröisi näyttää teoilla ja sanoilla, miten paljon merkitset minulle. Toivon, että saan siihen vielä joskus uuden mahdollisuuden. Todennäköisesti niin ei kuitenkaan tapahdu, mutta sinulla tulee aina olemaan oma paikkasi sydämessäni, halusit tai et.
Miksi vasta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet, olen siirtynyt elämässä eteenpäin. Ehkä saat uuden mahdollisuuden jonkun toisen kanssa, vaikkapa puolisosi kanssa?
Sinusta ei oo kuulunut taas kohta kahteen viikkoon yhtään mitään. Ootkohan sä kadonnut maan päältä...?
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ei oo kuulunut taas kohta kahteen viikkoon yhtään mitään. Ootkohan sä kadonnut maan päältä...?
Samassa veneessä minäkin. Ootko nainen? Ja ihastunu pelimieheen? 😂
We are just friends
that speak like lovers