Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin luulette, että kaivattunne kyllästyisi/hermostuisi teissä, jos olisitte yhdessä?
Siisteysintoiluun. Siihen miten paljon nukun. Siihen miten paljon tarvitsen yksinoloa. Liialliseen hellimiseen, pussailuun ja hyväilyyn. Siihen, miten paljon häntä kehuisin koko ajan (koska en voisi olla kehumattakaan, kun hän on niin ihana ja fiksu mies).
Tai sitten se ärsyyntyisi sellaiseen piirteeseen, kun itsensä kääntäen kehuskelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin luulette, että kaivattunne kyllästyisi/hermostuisi teissä, jos olisitte yhdessä?
Huonoon itsetuntooni ja turhista märisemiseen ja ahdistustaipumukseen. Eniten pelkään suhteen lopahtavan, kun kerron minulla diagnosoidusta sairaudesta.
Monilla ihmisillä on sairauksia ja niitä voi tulla koska tahansa. Täysin terve voi joutua onnettomuuteen ja loppuiäkseen vuodepotilaaksi. Mielisairaus voisi olla sieltä hankalimmasta päästä, mutta tekstisi ei vaikuta siltä. Toivottavasti et kärsi kovasti ja saat hyvää hoitoa. Tuli muuten mieleen elokuvan Koskemattomat rakkaustarina, kenties tilanteesi on kuitenkin parempi kuin siinä? Voimia ja rohkeutta!
Kiitos sinulle. Eihän sitä tosiaan tiedä, mitä voi kenellekin tulla eteen ja mitä sairauksia itse kullakin on. Niitä ei usein näe päällepäin. Olen nähnyt tuon elokuvan ja tilanteeni ei ole onneksi niin paha kuin siinä. Pärjään tämän kanssa eikä ole mitään kipuja, mutta tulevaisuus huolestuttaa. Kiitos sinulle sanoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua J-mies. Teki todella pahaa lähteä paikasta jossa näimme. Siitä on nyt yli kaksi vuotta kun viimeksi näimme. Pala sydämestäni jäi sinulle.
Tämä viesti muistuttaa minua L-naisesta, joka lähti tuolloin ja jätti jälkeensä kaipauksen. Hän on sydämeni valittu.
Vierailija kirjoitti:
Hajamielisyyteen/sähläämiseen ja toisaalta lähes neuroottisuuteen tietyissä asioissa. Veikkaisin.
Mun täytyy saada kirjoittaa tämä; rakastan sinua! Rakastan nyt ja tulen aina rakastamaan. Olen iloinen että kerroin sen sinulle. Tiedät ainakin olevasi rakastettava mies.
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy saada kirjoittaa tämä; rakastan sinua! Rakastan nyt ja tulen aina rakastamaan. Olen iloinen että kerroin sen sinulle. Tiedät ainakin olevasi rakastettava mies.
ei viesti tavoita miestä ellet ole hänelle irl kertonut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei viesti tavoita miestä ellet ole hänelle irl kertonut...
En voi sitä kertoa nyt hänelle, siksi tuuletin tunteeni tänne.
Halusitko mies viestin multa? Millaisen? Ikävä sua. :)
Panu olisin ollu sinulle niin paljon parempi (ja seksikkäämpi nainen) en ymmärrä miten valitsit Sallyn!
Minun olisi varmaankin pitänyt sanoa pomolle 'kiitos kaikesta ja hyvästi' silloin, kun olit pitkällä lomalla, nainen. Mutta kuten tiedät, sanoin sen kummemmin empimättä 'kyllä kiitos'. En tietenkään pelkästään siksi, että minulla oli ikävä sinua... mutta sinuahan minä ajattelin joka ainoa päivä, kun olimme erossa. Ja tässä sitä sitten ollaan...
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua enää vain vähän. Pian en ehkä ollenkaan. Tulemme vielä ehkä kohtamaan ohimennen ja vaihdamme kuulumisia. Meidän tarinamme ei koskaan saanut alkua ja hyvä niin. Toivon sinulle kuitenkin pelkää hyvää.
Kenelle? Miehelle vai naiselle?
Joskus surettaa, miten mitättömän jäljen jätän elämääsi mies. Vaikka välittäisit minusta kuinka paljon, kukaan ei sitä tiedä, kukaan ei siitä kuule. Hymy kasvoillasi on muiden silmiin toisen aikaansaamaa. Jos olet onnellinen, en minä ole siihen osallisena, muuten kuin hiljaa taustalla.
Elämäsi ja kaikki mitä siitä näkyy ulospäin, on toisen kanssa. Vaikka sydämesi olisi minun ja vaikka ajattelisit minua kuinka, edes minä en tiedä sitä. Jos kuolisin, et olisi edes hautajaisissani. Ehkä joskus muistaisit minua mielessäsi, mutta ei kukaan tietäisi, että olen merkinnyt sinulle joskus jotain. Miten kaikki voi olla niin toivotonta ja surkeaa. Itkettää.
Hyvää yötä, rakas. Kauniita unia ja helliä halauksia.
Mietin että kaipaatko minua aidosti mies. Tarkoitan että haluaisitko oikeasti olla kanssani vai haluatko vain haaveilla ajatuksesta meistä. Jos aidosti tahtoisit niin tämä ei olisi tällläistä.
Mietin, et uskaltisinko lähettää sulle joulukortin, jonka "unohtaisin" allekirjoittaa... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mietin että kaipaatko minua aidosti mies. Tarkoitan että haluaisitko oikeasti olla kanssani vai haluatko vain haaveilla ajatuksesta meistä. Jos aidosti tahtoisit niin tämä ei olisi tällläistä.
Haluan yhteistä elämää ja tulevaisuutta kanssasi E-nainen, yritän tehä kaikkeni ollaksein esittelykelpoinen.
T. E-mies
Hyvää yötä sinne Jyväskylään täältä Härmästä ❤️
Oot niin lähellä, mut kuitenkin liian kaukana.