Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Mietin, et uskaltisinko lähettää sulle joulukortin, jonka "unohtaisin" allekirjoittaa... 🤔
Viel on aikaa miettiä 🙂
Hyvän yön toivotus, suukko & hali kaipaamallein naiselle 30km ja kahen kuntarajan takaa mieheltä. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Nykyisten kotikatuimmme nimetkin alkavat samalla kirjaimella, tosin kerakkeella. Entiset kotikaupunkimme sijaitsevat noin 120km päässä toisistaan. Hyvää yötä rakas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, et uskaltisinko lähettää sulle joulukortin, jonka "unohtaisin" allekirjoittaa... 🤔
Viel on aikaa miettiä 🙂
Niin onneksi on 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi vaikuttaa hyvältä vaimolta ja varmasti tekee paljon kotitöitä ja tarjoaa sinulle mukavan ja viihtyisän kodin, laittaa ruoan ja hoitaa lapset, ja saat harrastaa ja toteuttaa itseäsi töiden jälkeen. Vaikka ei intohimoa niin paljon olisikaan, niin sinulla on asiat kuitenkin aika hyvin. Minä en välttämättä olisi yhtä hyvä kumppani.
Niinhän sä vaimo kuvittelet. ;)
Mun keho huutaa sua mies,inhottavaa haluta jotain sellaista mitä ei saa.
Hyvää yötä ja kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viel on aikaa miettiä 🙂
Niin onneksi on 🙂
Ite tykkäisin, joku ois ajatellut mua. Ehkä voisit kuitenkin laittaa siihen korttiin jonkin vihjeen keneltä se on. Oispa suloista.
Hyvää yötä. Rakastan sinua. Ajattelen, että meidän pitäisi puhua pian kaikki asiat lävitse. Olisi niin paljon sanottavaa sinulle rakas, ihan kasvotusten. Nuku hyvin.
Olet minulle nainen suurinta mitä elämässäni on tapahtunut. Harmi etten koskaan saanut tunteistasi selvyyttä. Minun tunteeni tiedät, ne ovat ennallaan.
Toivottavasti et luule että kaipaan sua. Jos olet aistinut käytöksestäni välinpitämättömyyttä niin olet tulkinnut oikein. En ole yhtäkään viestiä sulle laittanut. Olit erhe jota kadun.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et luule että kaipaan sua. Jos olet aistinut käytöksestäni välinpitämättömyyttä niin olet tulkinnut oikein. En ole yhtäkään viestiä sulle laittanut. Olit erhe jota kadun.
Miksi kadut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viel on aikaa miettiä 🙂
Niin onneksi on 🙂
Ite tykkäisin, joku ois ajatellut mua. Ehkä voisit kuitenkin laittaa siihen korttiin jonkin vihjeen keneltä se on. Oispa suloista.
No jos löytäisin kortin, jonka aiheesta ehkä voisi arvata lähettäjän. En kirjoita mitään.
Huomenta, olet elämäni nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olet vastannut viesteihini.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin ilmeisesti toivot että kyseinen ihminen kaipaisi sua vai miksi olet tällä palstalla? Ainakin hän on näköjään mielessä.
Mutta anna nyt ihmeessä tunnisteita niin lopettaa sitten kaipailun jos itsensä tunnistaa täältä. Miehelle? Naiselle? Tai vielä parempi ois ihan vaikka poistaa sit fb, insta, sc ym seuraajista niin tulis oikeeseen osoitteeseen.
Ite en ainakaan haluaisin kaivata ihmistä joka ei sitä halua, mutta aina ei osaa tulkita oikein jos toinen ei riittävän suoraan sitä ilmaise.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, olet elämäni nainen.
Voisitko myös näyttää sen irl? :) Nyt ois hyvä hetki tulla viereen makoileen.
Olin jo lakannut ajattelemasta sua, mutta sitten näin hymysi ja silmäsi somessa...Vieläkin vaikutat muhun näin voimakkaasti, enkä voi olla miettimättä, mitä silloin kolme vuotta sitten olisi tapahtunut, jos en olisi joutunut katoamaan.
Sinä saatat ehkä tietää paremmin koska on nähty ensimmäisen kerran? Minun ensimmäinen varma muistikuvani sinusta on, kun kävelin pihan poikki kohti joukkoa, jossa seisoit. Vähän niin kuin salama olisi iskenyt sinusta, askeleeni sekosivat ja yritin koota itseni mahdollisimman nopeasti. Liikaa katsojia, hälytystila, v a a r a l l i n e n tapaus minulle. Ainakin yksi henkilö huomasi reaktioni selvästi, hän alkoi hymyillä leveämmin ja tarkkailla kenestä se voisi johtua.
Joskus ennenkin on kohti tullut vastaavia leiskauksia, mutta oma reaktioni oli poikkeuksellinen. Ajatukset pyörivät, voi apua voisin tykätä tuosta miehestä, mutta kun minä en ole vapaa... miksi ihmeessä minä vieläkin yritän tässä ihan kivasta välttäväksi muuttuneessa parisuhteessa? Mitä oikein kuvittelet, kunhan itseksesi reagoit vaan? Miksi muka luulet että se olisi kiinnostunut? Näissä kamppeissa? Älä nyt pelleile. Rauhoitu nyt - en pysty en pysty!
Välttelin katsomasta sinuun, hiukan varovasti vilkaisin jonkun kerran. Täysi torjuntatila päällä, surua siitä että nyt menee jotain hukkaan, mutta en voi enkä halua tehdä mitään kun on olen sidottu. Paniikki jatkui koko loppupäivän. Taisit tulla lähistöllekin välillä ja muistaakseni vähän puhuttiinkin jotain. Laitoin päässä estoja päälle minkä kerkisin ja ajatukset kiersivät kehää, jännitystä, vatsassa lenteli hassu perhonen ja sydän hakkasi. Estoja laitoin päälle pitkään myöhemminkin ja sain eristettyä sinut pois tajunnastani. Toissakesään asti. Silloin olin täysin vapaa. Jossain vaiheessa luulin, että me on vasta silloin nähty ensimmäisen kerran. Aika hyvin torjuttu, siihen asti.