Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12961/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdullista huomata, että muutkin tunnistelee täällä viestejä itselleen. En siis ole ainoa nolo ja epätoivoinen - vaikka miten järki muistuttaa, että puoli Suomea kirjoittaa tänne, niin silti jotkut viestit nyt vaan osuvat liian tarkkaan ja saavat toivon heräämään.

Toisaalta sekin on lohdullista, että vaikka viesti ei sitten olekaan itselle (koskaan, tietenkään), niin taas kerran tulee muistutus siitä, ettei mikään koskaan ole ainutlaatuista ja jos en saa just tätä kaivattua, tulee aina seuraava, jonka kanssa voi olla ihan samanlaiset tunteet. Koska eihän ne ole ainutlaatuisia juttuja, kun muutkin kerran voi käyttää ihan samanlaisia tunnisteita.

Juuh. Terveisiä.

Kannattaa etsiä osuvammat tunnisteet, sellaiset jotka vain sinä ja hän tiedätte...

Sellaisia tunnisteitahan minä tässä viestissäni juuri tarkoitin. Olen luullut näitä näkeväni ja ne eivät olekaan olleet minulle, joten tosiasian kohtaaminen: mikään ei ole ainoaa laatuaan.

Oletko itse laittanut tunnisteita, miten tarkkoja? Täällä suurin osa tunnisteista on ihan liian ympäripyöreitä. Pari keksittyä esimerkkiä:

a) Juteltiin puun alla kesäsuunnitelmista. (epätarkka)

b) Juttelimme su 3.6. kahdestaan korkean talon takana olevan koivun alla kesäsuunnitelmista ja nauroimme oravan touhuille. Sinulla oli yksivärinen mekko, minulla shortsit. (tarkempi ja silti vielä anonyymi).

Sitten pitää vielä laittaa useita tarkempia tunnisteita samaan viestiin tai samalla nimimerkillä, jotta ne ovat yhdistettävissä. Tsemppiä!

En tietenkään, enkä aio laittaakaan. Harvoin edes kaipailen itse, kunhan lueskelen muiden kirjoituksia. Kiitos tsempistä kuitenkin!

Viestini pointti oli siis siinä, että rakkaus on melko universaalia ja kokemukset yhteisiä - ne asiat, jotka rakastuneena kaipailijana voisi liittää vain itseen ja omaan tilanteeseen, sopii yllättäen moneen muuhunkin henkilöön ja tilanteeseen. Mua se jotenkin lohduttaa, saan siitä perspektiiviä ja mittasuhteita tunteilleni.

Vierailija
12962/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet minulle nainen suurinta mitä elämässäni on tapahtunut. Harmi etten koskaan saanut tunteistasi selvyyttä. Minun tunteeni tiedät, ne ovat ennallaan.

Saat selville tunteeni jos lähestyt minua jotenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12963/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut pyytää nainen sinua treffeille. Paljonko sinulla olisi aikaa ja kuinka pian? Toiveita? Haluaisin suunnitella asiaa.

Vierailija
12964/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu kirjoitti:

Voi olit ensiihastukseni.. meillä oli kivaa sen minkä kerkesi... ittepä mokasin.. mutta hyvät muistot jäi.. sinun jälkeesi sairastuin psyykkisesti ja alamäessä edelleen ja loppua ei näy.. toivoisim että tapaisin sinut vielä ja saisin halata sinua.. taidan edelleen rakastaa sinua S

Jatkan vielä.. ikävä on välillä niin kova että tuntuu että pää räjähtää.. haluan tuntea vielä kosketuksesi josta sain aina kylmiä väreitä.. sait minut nauramaan ja tunsin oloni hyväksi kanssasi..

Jatkan vieläkin kun en osaa kerralla sanoa kaikkea... olen pahoillani että aiheutin Sinulle varmasti älyttömsti paskaa vain sen takia koska olin jo silloin sairas en vain tieänyt sitä. En osannut valita oikein.. nyt tiedän mitä olisi valinnut.. toivon sydämmessäni että voisit antaa minulle anteeksi.. ja haluasin tietää onko sinulla vielä tunteita I:tä kohtaan.. liian monta hyvää hetkeä jäänyt kokematta olen usein miettinyt minkä lainen meidän elämä olisi ollut yhdessä..

Pystyt sää selvittää asiaa hänen kanssaan irl?

En pysty ottamaan häneen yhteyttä. Ei ole enään yhteystietoja tai muutakaan... enkä kehtaa hänen tutuiltakaan mitään pyytää liian iso kynnys ja häpeä. Toivon että sattumalta törmätään tai että jos hänellä sattuu olemaan mun numero ottaisi yhteyttä joskus.. olisi vain niin ihanaa edes jutella hänen kanssaan. Mut pelkään että hän ei edes halua olla minuun mitenkään yhteydessä

Jos olisit tuntemani nainen. Ei, en halua olla missää tekemisissä kanssasi. En milloinkaan. Yhteyttä en ota ja toivottavasti et sinäkään. Olen niin totaalisen pettynyt sinuun. Täällä enää olen vain tavan vuoksi. Välillä puran tuntojani, niin kuin nyt, kun se lievittää pahaa oloa.

Vierailija
12965/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä saatat ehkä tietää paremmin koska on nähty ensimmäisen kerran? Minun ensimmäinen varma muistikuvani sinusta on, kun kävelin pihan poikki kohti joukkoa, jossa seisoit. Vähän niin kuin salama olisi iskenyt...

Ps. Ne aikaisemmat kohti tulleet leimahdukset: olen yleensä ollut hämmentynyt tai joskus utelias. Useimmiten sivuuttanut saman tien, ei osunut eikä siitä seurannut edes keskustelutilannetta, pakeneminen on helppoa. En tiedä miksi sellaisia ylipäätään näen, ehkä vain kuvittelen. Outoa ja älytöntä. Joka tapauksessa se salama osui heti ja onnistui iskemään täysillä suojausten läpi niin, että jotain todella jäi sisälle. Jotain sellaista, mikä on kasvanut jatkuvasti kaikista torjuntayrityksistä, tunteiden ja muistojen paketoinnista, peloista ja ties mistä huolimatta. Käsittämätöntä. Toivoton taistelu ja minä hävisin.

Vierailija
12966/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut pyytää nainen sinua treffeille. Paljonko sinulla olisi aikaa ja kuinka pian? Toiveita? Haluaisin suunnitella asiaa.

Pari kolme tuntia voi hyvinkin treffata. Riippuu päivästä miten ehtii.

Vierailija
12967/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tarvittaessa aikaa vaikka koko päivä. Eikä ole toiveita, jos saan olla sun kanssa, se riittää.

Vierailija
12968/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu kirjoitti:

Voi olit ensiihastukseni.. meillä oli kivaa sen minkä kerkesi... ittepä mokasin.. mutta hyvät muistot jäi.. sinun jälkeesi sairastuin psyykkisesti ja alamäessä edelleen ja loppua ei näy.. toivoisim että tapaisin sinut vielä ja saisin halata sinua.. taidan edelleen rakastaa sinua S

Jatkan vielä.. ikävä on välillä niin kova että tuntuu että pää räjähtää.. haluan tuntea vielä kosketuksesi josta sain aina kylmiä väreitä.. sait minut nauramaan ja tunsin oloni hyväksi kanssasi..

Jatkan vieläkin kun en osaa kerralla sanoa kaikkea... olen pahoillani että aiheutin Sinulle varmasti älyttömsti paskaa vain sen takia koska olin jo silloin sairas en vain tieänyt sitä. En osannut valita oikein.. nyt tiedän mitä olisi valinnut.. toivon sydämmessäni että voisit antaa minulle anteeksi.. ja haluasin tietää onko sinulla vielä tunteita I:tä kohtaan.. liian monta hyvää hetkeä jäänyt kokematta olen usein miettinyt minkä lainen meidän elämä olisi ollut yhdessä..

Pystyt sää selvittää asiaa hänen kanssaan irl?

En pysty ottamaan häneen yhteyttä. Ei ole enään yhteystietoja tai muutakaan... enkä kehtaa hänen tutuiltakaan mitään pyytää liian iso kynnys ja häpeä. Toivon että sattumalta törmätään tai että jos hänellä sattuu olemaan mun numero ottaisi yhteyttä joskus.. olisi vain niin ihanaa edes jutella hänen kanssaan. Mut pelkään että hän ei edes halua olla minuun mitenkään yhteydessä

Jos olisit tuntemani nainen. Ei, en halua olla missää tekemisissä kanssasi. En milloinkaan. Yhteyttä en ota ja toivottavasti et sinäkään. Olen niin totaalisen pettynyt sinuun. Täällä enää olen vain tavan vuoksi. Välillä puran tuntojani, niin kuin nyt, kun se lievittää pahaa oloa.

Surullista kuulla. Miksi olet pettynyt häneen? Väärinkäsityksiä syntyy helposti ja ne pitäisi selvittää puhumalla, silloinkin kun tietää ettei enää halua jatkaa. Toivottavasti saat jotenkin olosi paremmaksi, voimia sekä sinulle että ap:lle!

Vierailija
12969/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt heti lähtisit, niin kuinka pian olisit täällä?

Vierailija
12970/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 minuutissa.

Vierailija
12971/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et luule että kaipaan sua. Jos olet aistinut käytöksestäni välinpitämättömyyttä niin olet tulkinnut oikein. En ole yhtäkään viestiä sulle laittanut. Olit erhe jota kadun.

En kaipaa. En voi sietää kieroja valehtelijoita ja selän takana pahan puhujia, kuten sinä oot. Kirjoitan eräälle toiselle täällä. Yhdelle tosi söpölle miehelle.

Vierailija
12972/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itse vastauksen.

Vierailija
12973/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin rakastuit/ihastuit minussa mies? Millainen pari me oltaisiin jos olisimme "me"?

Vierailija
12974/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vauhdista. Mulla menis kuitenkin vähemmän kuin sulla mun luokse jos sama tapa siirtyä.

Vierailija
12975/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko mun luo pitämään sadetta?

Vierailija
12976/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itse vastauksen.

Sinäkö et?

Vierailija
12977/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäsitte kaivattunen kaipaavan myös teitä niin mitä tekisitte?

Vierailija
12978/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et luule että kaipaan sua. Jos olet aistinut käytöksestäni välinpitämättömyyttä niin olet tulkinnut oikein. En ole yhtäkään viestiä sulle laittanut. Olit erhe jota kadun.

Kenelle kuvittelit tuonkin aivopierusi täällä viestittäväsi? Niin anonyymi viesti taas kuin olla osaa, ettet yhtään anonyymimpää enää voisi laittaa. ja sitten tyytyväisenä hykertelet, että uskalsitpa "sanoa suoraan".

Vierailija
12979/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäsitte kaivattunen kaipaavan myös teitä niin mitä tekisitte?

Jos tietäisin sen varmasti, niin sitten ehkä uskaltaisin laittaa viestin ja ehdottaa jotain. 

Vierailija
12980/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka paljon ja vaikka heti. Älä liikaa suunnittele, sellainen hiukan ex tempore on aina luontevampi, kuin viimeistä silausta myöten suunniteltu juttu.

Ketju on lukittu.