Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Olen kaivannut sinua nainen jo niin pitkään. En voi sinua koskaan unohtaa.
Miks pitäis unohtaa? Rakkaus on voimavara, joka vie sua eteenpäin, vaikka todellisuudessa ette syystä tai toisesta voi olla yhdessä. En olisi tässä ilman unelmiani ja rakkauttani sinuun, rakkain.
Koko elämä on sekaisin. Miten ihmeessä minä olen tähän tilanteeseen joutunut? Taivas antakoon anteeksi. Minullakin on ikävä. Sitä toista asiaa en sano ääneen, varattu mies...
Naiselle kirjoitti:
Kun silloin sait kirjeeni, jossa paljastin tunteeni sinua kohtaan. Mitä silloin ajattelit?
Ei taida tämä nainen käydä näillä palstoilla.
Mihin luulette, että kaivattunne kyllästyisi/hermostuisi teissä, jos olisitte yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Koko elämä on sekaisin. Miten ihmeessä minä olen tähän tilanteeseen joutunut? Taivas antakoon anteeksi. Minullakin on ikävä. Sitä toista asiaa en sano ääneen, varattu mies...
Helvetti on sulle oikea paikka.
Vierailija kirjoitti:
Missä sä tapasit sun kaivattusi, miten kauan sä olet tuntenut hänet? (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Mihin luulette, että kaivattunne kyllästyisi/hermostuisi teissä, jos olisitte yhdessä?
Hitauteen, laiskuuteen ja introverttiyteen.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo vastata. Minuun XD
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadun eniten elämässäni sitä, että en osannut käsitellä tunteitani oikein, aiheutin sinulle paljon pahaa oloa ja ajoin itselleni tärkeimmän ihmisen pois. Tekisin mitä tahansa, että voisin korjata kaiken. Minulla ei kuitenkaan ole muuta vaihtoehtoa kuin yrittää oppia elämään sen asian kanssa. Tulen silti aina välittämään sinusta eri tavalla kuin kenestäkään muusta, vaikka se tapahtuukin hiljaa oman pääni sisällä.
Oletko varma, että olet tehnyt kaiken mahdollisen korjataksesi tilanteen (oikeassa elämässä)?
En voi korjata tilannetta, koska se edellyttäisi sitä, että kertoisin tunteistani. Sekään ei todennäköisesti auttaisi mitään, koska olen myös varma, ettei häntä kiinnosta kuulla niistä. Toivon hänelle elämässä pelkkää hyvää, vaikka en voikaan olla osa sitä millään tavalla.
Jos olisit hän, sanoisin, että en halua anteeksipyyntöä. Jos jotain aihetta joskus oli, niin kaikki on jo aikaa sitten annettu anteeksi. Mutta helvetti, jos sulla on jotain tunteita mua kohtaan, niin kerrot niistä! Mitään muuta en odota enkä halua enkä toivo niin paljon. Tiedä se. Koska mä vieläkin mietin sua, mutta en pysty sitä sulle kertomaan.
Mä en kerro tunteistani sulle siksi, koska mä en kestä kuulla jos sä oletkin ihastunut johonkin toiseen ja huomaisin että mä vain kuvittelin kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Jotain tunnisteita; esim. millä kirjaimella kaivattusi etunimi alkaa, monta kirjainta sun ja hänen etu- ja sukunimissä yhteensä?
Vierailija kirjoitti:
Siisteysintoiluun. Siihen miten paljon nukun. Siihen miten paljon tarvitsen yksinoloa. Liialliseen hellimiseen, pussailuun ja hyväilyyn. Siihen, miten paljon häntä kehuisin koko ajan (koska en voisi olla kehumattakaan, kun hän on niin ihana ja fiksu mies).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitauteen, laiskuuteen ja introverttiyteen.
Viittaako hitaus hitaaseen järjenjuoksuun?
Vierailija kirjoitti:
Meinasin listata tähän vaikka mitä, mutta jäin miettimään, että miksi kaipaan ihmistä, jonka voin näin helposti kuvitella inhoavan niitä asioita, jotka tekevät minusta minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tunnisteita; esim. millä kirjaimella kaivattusi etunimi alkaa, monta kirjainta sun ja hänen etu- ja sukunimissä yhteensä?
Kerjäävä yp palaa samoille linjoille kuin ennen!
...jos joku hairahtuisi kirjoittelemaan sille!
Vierailija kirjoitti:
Introverttiyteen, surkeaan huumoriin ja hellyydenosoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä tapasit sun kaivattusi, miten kauan sä olet tuntenut hänet? (sivusta)
Palstan rakkaus-amor kyselee ja innoittaa, ihan sivusta.
Kaikki varmaan kaipaa juontajaa tähän chattiin ja arviointeja, ihan sivusta ja reaaliajassa!
Sama täälläkin, ilman muuta haluaisin olla hänen kanssaan. En kuitenkaan halua olla eron syy eikä meillä onneksi ole pettämiskuvioita, paitsi ehkä henkisellä tasolla. Tunteita vastaan tuli taisteltua kauan monista syistä johtuen ja lopulta oli pakko luovuttaa. Tämä on jotain käsittämättömän suurta ja minulle ennenkokematonta. Jos olisin aikaisemmin tiennyt että mies on varattu, olisin ehkä kenties saanut voitettua tunteet. Nyt sekään ei enää auta. Tässä olen enkä muuta voi.