Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Mihin luulette, että kaivattunne kyllästyisi/hermostuisi teissä, jos olisitte yhdessä?
Huonoon itsetuntooni ja turhista märisemiseen ja ahdistustaipumukseen. Eniten pelkään suhteen lopahtavan, kun kerron minulla diagnosoidusta sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko elämä on sekaisin. Miten ihmeessä minä olen tähän tilanteeseen joutunut? Taivas antakoon anteeksi. Minullakin on ikävä. Sitä toista asiaa en sano ääneen, varattu mies...
Jotain tunnisteita; esim. millä kirjaimella kaivattusi etunimi alkaa, monta kirjainta sun ja hänen etu- ja sukunimissä yhteensä?
Mieti kenelle olet sanonut, että sinulla on ikävä. Ota yhteyttä suoraan. Puhu puolisosi kanssa kun tämä on vaikea tilanne, ainakin minun mielestäni.
Olen muuten tyytyväinen elämääni,mutta nämä tunteet sinua kohtaan surettavat, ja se että sinullakin niitä on ollut vuosien varrella. Voi miksi emme ole yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko elämä on sekaisin. Miten ihmeessä minä olen tähän tilanteeseen joutunut? Taivas antakoon anteeksi. Minullakin on ikävä. Sitä toista asiaa en sano ääneen, varattu mies...
Jotain tunnisteita; esim. millä kirjaimella kaivattusi etunimi alkaa, monta kirjainta sun ja hänen etu- ja sukunimissä yhteensä?
Kerjäävä yp palaa samoille linjoille kuin ennen!
Mitä me voitaisiin tehdä, että sinulla olisi parempi olo? Miksi sun on pakko trollata kauniita juttuja sisältävä palsta täyteen rumia juttuja? En ole yp enkä töissä täällä.
Vaimosi vaikuttaa hyvältä vaimolta ja varmasti tekee paljon kotitöitä ja tarjoaa sinulle mukavan ja viihtyisän kodin, laittaa ruoan ja hoitaa lapset, ja saat harrastaa ja toteuttaa itseäsi töiden jälkeen. Vaikka ei intohimoa niin paljon olisikaan, niin sinulla on asiat kuitenkin aika hyvin. Minä en välttämättä olisi yhtä hyvä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä me voitaisiin tehdä, että sinulla olisi parempi olo? Miksi sun on pakko trollata kauniita juttuja sisältävä palsta täyteen rumia juttuja? En ole yp enkä töissä täällä.
Ketkä me?
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi vaikuttaa hyvältä vaimolta ja varmasti tekee paljon kotitöitä ja tarjoaa sinulle mukavan ja viihtyisän kodin, laittaa ruoan ja hoitaa lapset, ja saat harrastaa ja toteuttaa itseäsi töiden jälkeen. Vaikka ei intohimoa niin paljon olisikaan, niin sinulla on asiat kuitenkin aika hyvin. Minä en välttämättä olisi yhtä hyvä kumppani.
Juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä me?
Me täällä palstalla kävijät. Usko tai älä, täällä on muitakin kuin sinä ja yp.
Olen mies jo luovuttanut "meidän" suhteen ja hyväksynyt että "meitä" ei tule. Silti olet mielessäni ja rakastan sinua etäältä. Toivon todella että kohtaamme molemmat jonkun jonkan kanssa asiat sujuvat jouhevammin kuin meillä.
Ikävä sinua J-mies. Teki todella pahaa lähteä paikasta jossa näimme. Siitä on nyt yli kaksi vuotta kun viimeksi näimme. Pala sydämestäni jäi sinulle.
Kaipaan sinua enää vain vähän. Pian en ehkä ollenkaan. Tulemme vielä ehkä kohtamaan ohimennen ja vaihdamme kuulumisia. Meidän tarinamme ei koskaan saanut alkua ja hyvä niin. Toivon sinulle kuitenkin pelkää hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin luulette, että kaivattunne kyllästyisi/hermostuisi teissä, jos olisitte yhdessä?
Huonoon itsetuntooni ja turhista märisemiseen ja ahdistustaipumukseen. Eniten pelkään suhteen lopahtavan, kun kerron minulla diagnosoidusta sairaudesta.
Monilla ihmisillä on sairauksia ja niitä voi tulla koska tahansa. Täysin terve voi joutua onnettomuuteen ja loppuiäkseen vuodepotilaaksi. Mielisairaus voisi olla sieltä hankalimmasta päästä, mutta tekstisi ei vaikuta siltä. Toivottavasti et kärsi kovasti ja saat hyvää hoitoa. Tuli muuten mieleen elokuvan Koskemattomat rakkaustarina, kenties tilanteesi on kuitenkin parempi kuin siinä? Voimia ja rohkeutta!
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua J-mies. Teki todella pahaa lähteä paikasta jossa näimme. Siitä on nyt yli kaksi vuotta kun viimeksi näimme. Pala sydämestäni jäi sinulle.
Onko ikävä helpottanut yhtään kahden vuoden aikana, kun ette ole nähneet? Pelkään, että minunkin ikävöinti erästä kohtaan jatkuu vielä vuosien päästä, vaikka nyt on kulunut vasta vähän aikaa.
Mulla ei oo ollu mitenkään raastava ikävä sua vaikka kuvittelin niin. Oikeastaan mua hyväntahtoisesti huvittaa se millaista tää homma sun kanssa on. Ei me päästä toisistemme ajattelusta ja kaipailusta eroon ennen kuin katotaan tää homma kokonaisuudessaan, vaikka se ei sun tapaista oiskaan. Ei meistä siis varmaankaan mitään loppupeleissä tuu, mut tää tilanne ei poistu kyllä muuten kuin kokeilemalla. Ois kiva jo päästä eteenpäin ja yli susta. Älä kiusaa mua enää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ikävä helpottanut yhtään kahden vuoden aikana, kun ette ole nähneet? Pelkään, että minunkin ikävöinti erästä kohtaan jatkuu vielä vuosien päästä, vaikka nyt on kulunut vasta vähän aikaa.
On se huomattavasti. Oli aivan hirveää lähteä ja sydän pirstaleina. Olen kuitenkin tottunut pettymyksiin ja ns. unohtamaan. En kuitenkaan aidosti unohda, onnistun vain työntämään ajatuksen toisesta pois mielestäni.
Hyvää yötä ja levollisia unia, Taika.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo ollu mitenkään raastava ikävä sua vaikka kuvittelin niin. Oikeastaan mua hyväntahtoisesti huvittaa se millaista tää homma sun kanssa on. Ei me päästä toisistemme ajattelusta ja kaipailusta eroon ennen kuin katotaan tää homma kokonaisuudessaan, vaikka se ei sun tapaista oiskaan. Ei meistä siis varmaankaan mitään loppupeleissä tuu, mut tää tilanne ei poistu kyllä muuten kuin kokeilemalla. Ois kiva jo päästä eteenpäin ja yli susta. Älä kiusaa mua enää!
Voisin hyvin kirjoittaa tämän M-miehelle. Huvittavaa että muita samassa tilanteessa, vaikka ei tämä mukavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä me?
Me täällä palstalla kävijät. Usko tai älä, täällä on muitakin kuin sinä ja yp.
Hienoa, osaat jo lyhentää oman nimesi sellaiseksi, joka läpäisee palstan sensuurin.
Pistä ne tilastot kävijöistä taas vaihteeksi. Se aina piristää, kun ihan niinkin vaikutusvaltainen tyyppi tuttu!
Ihqu vastaus, vaimomatskua lie olisit? :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-