Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12861/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen kaivattusi on? Miksi ihastuit tai rakastuit juuri häneen? Miksi kaipaat häntä?

Ihastuin muutamaan maagiseen hymyyn. Näitä välähdyksiä on näkynyt aika harvoin, mutta aina ne ovat meinanneet laittaa polvilleen. Myöhemmin tosin olen huomannut, että hänellä on aikamoisia mielialanvaihteluja. Se tietenkin mietityttää aika ajoin, sillä jotenkin hänen huono päivänsä tuppaa tarttumaan ja sitten oma työpäivä tuntuu aivan kamalalta.

Fyysisesti hän on kauhean pieni ja uskomattoman söpö, mutta en uskalla ajatella näitä juttuja liian tarkkaan. Hänellä on joka tapauksessa ihanat silmät ja kaunis suu. Tykkään tosi paljon siitä, että hänessä on aika ajoin havaittavissa rämäpäistä luonnonlapsen käytöstä. Tämän vastapainona hän on todella tunnollinen ja rauhallinen työntekijä ja ilmeisen hyvä äiti lapsilleen.

Meillä on elämässä jossain määrin samanlaiset lähtökohdat ja ikäeromme on kohtuullinen, joten meillä on suurin piirtein samanlaisia sukupolvikokemuksia menneiltä vuosikymmeniltä. Se tosin mietityttää, onko meillä liian erilainen maku musiikin, kirjallisuuden ja elokuvien suhteen. Tai siis että kokeeko hän sen ongelmana. Olen nimittäin (toisinaan) aika intohimoinen näissä asioissa. Tyypillinen mies.

Minun ei kannattaisi haikailla hänen peräänsä, sillä nimenomaan hän tekee minut sekä iloiseksi että surulliseksi. Näin on kuitenkin päässyt tapahtumaan. Hän on ihana. CC

Jos voi kysyä niin mistä noi kirjaimet CC kommenttisi lopussa tulevat? Onko jokin tunniste?

Vierailija
12862/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluaisitte tehdä kaivattunne kanssa nyt?

Rakastella, silitellä ja jutella.

Muuta ei tarvitakkaan.

Ei tarvitse ei, tuotahan sitä vastakkaisesta sukupuolesta haetaan ja halutaan.

Ja tietysti vähän muuta päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12863/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadun eniten elämässäni sitä, että en osannut käsitellä tunteitani oikein, aiheutin sinulle paljon pahaa oloa ja ajoin itselleni tärkeimmän ihmisen pois. Tekisin mitä tahansa, että voisin korjata kaiken. Minulla ei kuitenkaan ole muuta vaihtoehtoa kuin yrittää oppia elämään sen asian kanssa. Tulen silti aina välittämään sinusta eri tavalla kuin kenestäkään muusta, vaikka se tapahtuukin hiljaa oman pääni sisällä.

Oletko varma, että olet tehnyt kaiken mahdollisen korjataksesi tilanteen (oikeassa elämässä)?

En voi korjata tilannetta, koska se edellyttäisi sitä, että kertoisin tunteistani. Sekään ei todennäköisesti auttaisi mitään, koska olen myös varma, ettei häntä kiinnosta kuulla niistä. Toivon hänelle elämässä pelkkää hyvää, vaikka en voikaan olla osa sitä millään tavalla.

Ymmärrän tunteesi ja otan osaa, mutta valitettavasti tämä ei kyllä yhtään kuulosta siltä, että olisit kaikkesi tehnyt. Onko niin, että todella haluat edelleen jatkaa katumista, itsesäälissä rypemistä ja asian märehtimistä? Rohkeinta on kertoa tunteista, vaikkei edes odottaisi vastakaikua. Kerro vähän ja pienesti. Miksi olet niin varma, ettei häntä kiinnosta kuulla? Oletko edes pyytänyt häneltä anteeksi sitä, että aiheutit pahaa oloa?

Vierailija
12864/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin hänessä hymyyn, katseeseen, kiltteyteen, fiksuuteen, uteliaisuuteen. Siihen, että hän on mies, joka pärjää ja osaa. Ei valita turhasta, eikä puhu pahaa muista. Suoraan sanottuna hän muistuttaa hiukan isääni, mutten tiedä, onko se hyvä asia.

Vierailija
12865/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen kaivattusi on? Miksi ihastuit tai rakastuit juuri häneen? Miksi kaipaat häntä?

Kaivattuni on ihana ihminen. Hänen seurassaan tunnen itseni onnelliseksi. Hänen hymynsä saa minutkin hymyilemään. Pidän hänen huumorintajustaan ja syvällisyydestään. Yhteys ja luottamuksen tunne oli välillämme heti ensi hetkistä alkaen. Kemia ja rakkaus välillämme on niin vahvaa, että uskoisin rakastelumme olevan todella intohimoista ja kaunista. En ole ennen kokenut niin vahvasti, että haluaisin tehdä jonkun naisen onnelliseksi ja tehdä sen eteen kaiken, mitä se vaatii.

Oletko itse nainen vai mies?

Mies.

Vierailija
12866/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni on ihana ihminen. Hänen seurassaan tunnen itseni onnelliseksi. Hänen hymynsä saa minutkin hymyilemään. Pidän hänen huumorintajustaan ja syvällisyydestään. Yhteys ja luottamuksen tunne oli välillämme heti ensi hetkistä alkaen. Kemia ja rakkaus välillämme on niin vahvaa, että uskoisin rakastelumme olevan todella intohimoista ja kaunista. En ole ennen kokenut niin vahvasti, että haluaisin tehdä jonkun naisen onnelliseksi ja tehdä sen eteen kaiken, mitä se vaatii.

Mies.

Jos kerta olet valmis tekemään kaikkesi hänen eteensä, niin miksi kirjoittelen tänne etkä ota yhteyttä?

Vierailija
12867/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies.

Onko tuo nainen Annie?

Vierailija
12868/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies.

Onko tuo nainen Annie?

Ei.

Vierailija
12869/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun silloin sait kirjeeni, jossa paljastin tunteeni sinua kohtaan. Mitä silloin ajattelit?

Vierailija
12870/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua mies. Mutta tämä rakkaus tuhoaa minut.

Vierailija
12871/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaivannut sinua nainen jo niin pitkään. En voi sinua koskaan unohtaa.

Vierailija
12872/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies.

Onko tuo nainen Annie?

Ei.

Vietätkö usein aikaa hänen seurassaan? Kuinka usein näet häntä?

Vierailija
12873/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies.

Onko tuo nainen Annie?

Ei.

Antaisitko vähän tunnisteita hänestä.

Vierailija
12874/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kisumisu kirjoitti:

Jos voi kysyä niin mistä noi kirjaimet CC kommenttisi lopussa tulevat? Onko jokin tunniste?

Juteltiin hänen kanssaan kerran siitä, millaisia hieman ei-toivottuja rooleja meillä molemmilla oli ollut lapsuuden leikeissä. Ja minä siis kerroin, että minun oli täytynyt suostua toisen/toisten vaatimaan C-rooliin tai vaihtoehtoisesti lentää kauas pois...

Vierailija
12875/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin huomasit että ihastuminen oli muuttunut rakastumiseksi? Mitä tapahtui?

Vierailija
12876/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi sinulle olisi mieluisampi tieto kuulla: se, että olen suhteessani erittäin onnellinen, enkä aio koskaan erota? Vai että olen hyvin onneton suhteessani ja tulen eroamaan vuoden sisällä?

Kumpi vain, jos lopputuloksena on sun onni. Jos oot onnelinen nyt, niin hyvä. Ja jos se vaatii eron ja voit sen takia olla onnellinen tulevaisuudessa, niin hyvä.

Jos hän eroaisi, haluaisitko olla hänen kanssaan?

Totta kai haluaisin, jos olisit hän En ketään ole halunnut elämässäni näin paljon.

Vierailija
12877/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi sanoa mitään yhtä syytä tai hetkeä. Tunteet syventyivät vähitellen. Tajusin, että haluaisin jakaa elämäni hänen kanssaan. Hän oli koko ajan mielessäni. Niitä tunteita ei vain ole mahdollista paeta, koska ne ovat niin syvällä minussa. Hänen onnellisuutensa on minulle tärkeintä.

Vierailija
12878/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siinä vaiheessa, kun olin jo ollut pitkään ihastunut häneen ja aloin myös huomata hänen huonoja puoliaan. Ne eivät kuitenkaan lopettaneet ihastumista, vaan jotenkin tekivät hänestä kokonaisen silmissäni. Silloin tajusin rakastavani tuota miestä, eikä se tunne ole menossa pois. Ehkä ikinä.

Vierailija
12879/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on nyt hieman päälle kolmisen vuotta. Alkoi tulla sellaisia hurjia tunneroihuja, suojelunhalua (vaikka olenkin nainen) ja kuten ylempänä, se oma ego alkoi vähän antaa tietä sille, että saattoi päällimmäisenä ajatella: "Haluan vaan et hän on onnellinen vaikkei se onni koskaan olisi minun kanssani". Tietysti ne "Kunpa hänkin pitäsi minusta"-ajatukset edelleen ovat olemassa, mutta peittyvät muun alle vahvemmin kuin vain voimakaastikin ihastuneena.

Vierailija
12880/16650 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kirjoitti:

Varmaan siinä vaiheessa, kun olin jo ollut pitkään ihastunut häneen ja aloin myös huomata hänen huonoja puoliaan. Ne eivät kuitenkaan lopettaneet ihastumista, vaan jotenkin tekivät hänestä kokonaisen silmissäni. Silloin tajusin rakastavani tuota miestä, eikä se tunne ole menossa pois. Ehkä ikinä.

Olipa muuten todella hienosti kiteytetty. Näinhän se meni minullakin erään naisen suhteen. Onnea matkaan.

Ketju on lukittu.