Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisitte tehdä kaivattunne kanssa nyt?
Rakastella, silitellä ja jutella.
Muuta ei tarvitakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen kaivattusi on? Miksi ihastuit tai rakastuit juuri häneen? Miksi kaipaat häntä?
Kokonaisuuteen. Kaikkeen hänessä. Hänessä vain on joku, joka vetää puoleensa magneetin lailla. Siksi kaipaan ja rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen kaivattusi on? Miksi ihastuit tai rakastuit juuri häneen? Miksi kaipaat häntä?
Ihastuin hymyyn ja hieman semmoiseen nallemaiseen ja toisaalta miehekkääseen olemukseen. Kaipaan keskusteluja ja ehkä omia mielikuvia ja toiveita hänestä kun paljon jäi auki.
Nykyään ehkä muistelen enemmän sellaisella positiivisella kaiholla.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin söpö. Sopivasti muodokas. Fiksu. Mutta hampaat... en voi edes kuvitella suutelevani tuota naista.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin hänen positiivisuuteensa ja jonkinlaiseen samankaltaisuuteen, jota en ole muissa tavannut. Hän ei koskaan puhunut pahaa kenestäkään toisesta. Kaipaan häntä, koska hän toi paljon iloa päiviini ja hänen kanssaan oli miellyttävää keskustella mistä tahansa asiasta. Muistan vieläkin, miten paljon aina odotin hänen näkemistään, vaikka olisimme nähneet juuri edellisenä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin muutamaan maagiseen hymyyn. Näitä välähdyksiä on näkynyt aika harvoin, mutta aina ne ovat meinanneet laittaa polvilleen. Myöhemmin tosin olen huomannut, että hänellä on aikamoisia mielialanvaihteluja. Se tietenkin mietityttää aika ajoin, sillä jotenkin hänen huono päivänsä tuppaa tarttumaan ja sitten oma työpäivä tuntuu aivan kamalalta.
Fyysisesti hän on kauhean pieni ja uskomattoman söpö, mutta en uskalla ajatella näitä juttuja liian tarkkaan. Hänellä on joka tapauksessa ihanat silmät ja kaunis suu. Tykkään tosi paljon siitä, että hänessä on aika ajoin havaittavissa rämäpäistä luonnonlapsen käytöstä. Tämän vastapainona hän on todella tunnollinen ja rauhallinen työntekijä ja ilmeisen hyvä äiti lapsilleen.
Meillä on elämässä jossain määrin samanlaiset lähtökohdat ja ikäeromme on kohtuullinen, joten meillä on suurin piirtein samanlaisia sukupolvikokemuksia menneiltä vuosikymmeniltä. Se tosin mietityttää, onko meillä liian erilainen maku musiikin, kirjallisuuden ja elokuvien suhteen. Tai siis että kokeeko hän sen ongelmana. Olen nimittäin (toisinaan) aika intohimoinen näissä asioissa. Tyypillinen mies.
Minun ei kannattaisi haikailla hänen peräänsä, sillä nimenomaan hän tekee minut sekä iloiseksi että surulliseksi. Näin on kuitenkin päässyt tapahtumaan. Hän on ihana. CC
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin söpö. Sopivasti muodokas. Fiksu. Mutta hampaat... en voi edes kuvitella suutelevani tuota naista.
Mikä hampaissa on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Hänessä on paljon samaa kuin minussa. En ole ikinä tavannut yhtä samankaltaista miestä kuin minä. On meissä tosin myös eroavaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin muutamaan maagiseen hymyyn. Näitä välähdyksiä on näkynyt aika harvoin, mutta aina ne ovat meinanneet laittaa polvilleen. Myöhemmin tosin olen huomannut, että hänellä on aikamoisia mielialanvaihteluja. Se tietenkin mietityttää aika ajoin, sillä jotenkin hänen huono päivänsä tuppaa tarttumaan ja sitten oma työpäivä tuntuu aivan kamalalta.
Fyysisesti hän on kauhean pieni ja uskomattoman söpö, mutta en uskalla ajatella näitä juttuja liian tarkkaan. Hänellä on joka tapauksessa ihanat silmät ja kaunis suu. Tykkään tosi paljon siitä, että hänessä on aika ajoin havaittavissa rämäpäistä luonnonlapsen käytöstä. Tämän vastapainona hän on todella tunnollinen ja rauhallinen työntekijä ja ilmeisen hyvä äiti lapsilleen.
Meillä on elämässä jossain määrin samanlaiset lähtökohdat ja ikäeromme on kohtuullinen, joten meillä on suurin piirtein samanlaisia sukupolvikokemuksia menneiltä vuosikymmeniltä. Se tosin mietityttää, onko meillä liian erilainen maku musiikin, kirjallisuuden ja elokuvien suhteen. Tai siis että kokeeko hän sen ongelmana. Olen nimittäin (toisinaan) aika intohimoinen näissä asioissa. Tyypillinen mies.
Minun ei kannattaisi haikailla hänen peräänsä, sillä nimenomaan hän tekee minut sekä iloiseksi että surulliseksi. Näin on kuitenkin päässyt tapahtumaan. Hän on ihana. CC
Oletteko samassa työpaikassa? Oletko itse jotenkin suurikokoinen, jos hänen pienuutensa mietityttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänessä on paljon samaa kuin minussa. En ole ikinä tavannut yhtä samankaltaista miestä kuin minä. On meissä tosin myös eroavaisuuksia.
Millaisia samankaltaisuuksia ja eroavaisuuksia teissä on?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on ihana ihminen. Hänen seurassaan tunnen itseni onnelliseksi. Hänen hymynsä saa minutkin hymyilemään. Pidän hänen huumorintajustaan ja syvällisyydestään. Yhteys ja luottamuksen tunne oli välillämme heti ensi hetkistä alkaen. Kemia ja rakkaus välillämme on niin vahvaa, että uskoisin rakastelumme olevan todella intohimoista ja kaunista. En ole ennen kokenut niin vahvasti, että haluaisin tehdä jonkun naisen onnelliseksi ja tehdä sen eteen kaiken, mitä se vaatii.
Mistä sen tietää onko voimakas sähkö kahden ihmisen välillä molemminpuolista vai vain omaa kuvitelmaa? Jo ensimmäistä kertää kun katseet naisen kanssa kohtasivat tunsin erittäin voimakasta latausta välillämme.
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena puhuttiin, että joku oli ihan “mun ihminen”. Se tarkoitti sellaista välitöntä selityksiä kaipaamatonta yhteyttä toiseen ihmiseen. Hän tuntui tällaiselta “mun ihmiseltä”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on ihana ihminen. Hänen seurassaan tunnen itseni onnelliseksi. Hänen hymynsä saa minutkin hymyilemään. Pidän hänen huumorintajustaan ja syvällisyydestään. Yhteys ja luottamuksen tunne oli välillämme heti ensi hetkistä alkaen. Kemia ja rakkaus välillämme on niin vahvaa, että uskoisin rakastelumme olevan todella intohimoista ja kaunista. En ole ennen kokenut niin vahvasti, että haluaisin tehdä jonkun naisen onnelliseksi ja tehdä sen eteen kaiken, mitä se vaatii.
Millaista tuo hänen huumorintajunsa on?
Kovin kaunista tämä kotoinen kielemme on :) Tässä monenmoista tekemistä on, niinpä Areenalta pistin taustameluksi/kuvaksi Mokoman akustisen konsertin. Kappaleessa punamulta oli jotain tuttu, kovin tuttua ja ehkäpä se tiivistää tuntemuksiani:
"Tunnen ettet huomaa
En saa selkoa tuulistasi
Sinä puhallat toiseen suuntaan
Ja vaikka kylmä on povesi pinta
Aion maatua sinun huomaan"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää onko voimakas sähkö kahden ihmisen välillä molemminpuolista vai vain omaa kuvitelmaa? Jo ensimmäistä kertää kun katseet naisen kanssa kohtasivat tunsin erittäin voimakasta latausta välillämme.
Samassa tilanteessa. Mä menen jo katseesta ihan sekaisin ja mietin vain että tunteeko hänkin sen mielettömän energian mikä meidän välillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa tilanteessa. Mä menen jo katseesta ihan sekaisin ja mietin vain että tunteeko hänkin sen mielettömän energian mikä meidän välillä on.
Tuntomerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse nainen vai mies?
Ootko sä nainen joka ihastunut naiseen? Tuntomerkkejä?
Ihan hullua, että sitä voi aikuisiällä vielä kokea tällaisen, lähes mielenterveyden raiteiltaan suistavan, rakastumisen.
Ollaan mies toisillemme kilttejä ja kunnioittavia, vaikka tästä ei mitään tulisikaan, ettei tarvitse kärsiä enempää kuin on pakko.