Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Annien etsijä, sinulla näyttäisi olevan parikin tarjolla just nyt. Pystytkö kertomaan jotain uutta sellaista, joita vain te kaksi voitte tietää tai kerro itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vain sinua kaipaan.
Miestä vai naista?
Onko tämä ollut mies sinullekin vaikeaa vai olenko yksin näiden ristiriitaisten ajatusten kanssa? Elämäni on ollut jo pitkään ihan sekaisin näiden tunteiden takia. Mitä sinä tunnet minua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Annien etsijä, sinulla näyttäisi olevan parikin tarjolla just nyt. Pystytkö kertomaan jotain uutta sellaista, joita vain te kaksi voitte tietää tai kerro itsestäsi?
Se oikea tietää jo ihan riittävästi, jos on oikeasti käynyt täällä. No, kerrataan sen verran, että olemme tutustuneet vasta tänä vuonna ja työpaikan kautta. Näimme viimeksi eilen ja juttelimme viimeksi tiistaina. Muistaakseni. Toivottavasti muutama Annie pääsi nyt piinasta. Onnea matkaan itse kullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oikea tietää jo ihan riittävästi, jos on oikeasti käynyt täällä. No, kerrataan sen verran, että olemme tutustuneet vasta tänä vuonna ja työpaikan kautta. Näimme viimeksi eilen ja juttelimme viimeksi tiistaina. Muistaakseni. Toivottavasti muutama Annie pääsi nyt piinasta. Onnea matkaan itse kullekin.
Oletko kertonut täällä rakastavasi häntä?
mulla on ikävä sun juttuja sait mun tuntemaan oloni erityiseksi ja ois niin kiva jos meidän välillä olis taas jotain
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ollut mies sinullekin vaikeaa vai olenko yksin näiden ristiriitaisten ajatusten kanssa? Elämäni on ollut jo pitkään ihan sekaisin näiden tunteiden takia. Mitä sinä tunnet minua kohtaan?
Minunkin elämäni ja ajatukseni ovat olleet jo pitkään aivan sekaisin. En tiedä, helpottaako tämä koskaan. Välitän sinusta niin paljon, etten osaa edes selittää sitä.
Voitteko laittaa viestinne perään kenelle se on? Annielle, E-naiselle jne. Niin tietää sitten hypätä yli jos viesti ei kosketa itseä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtinut paljon tunteitani. On ollut pakko myöntää, että rakastan sinua enemmän kuin ketään muuta koskaan. Tiedän, että haluaisin sinut, mutta en tiedä haluaisitko sinä minut. Epätietoisuus tästä on kaikkein vaikeinta. Tunnen rakkauteni olevan pysyvää ja vahvaa laatua. Niin vahvaa, etten sellaisesta edes tiennyt ennen sinua. Rakastan sinua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtinut paljon tunteitani. On ollut pakko myöntää, että rakastan sinua enemmän kuin ketään muuta koskaan. Tiedän, että haluaisin sinut, mutta en tiedä haluaisitko sinä minut. Epätietoisuus tästä on kaikkein vaikeinta. Tunnen rakkauteni olevan pysyvää ja vahvaa laatua. Niin vahvaa, etten sellaisesta edes tiennyt ennen sinua. Rakastan sinua niin paljon.
Annatko vähän tunnisteita kaivatustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin elämäni ja ajatukseni ovat olleet jo pitkään aivan sekaisin. En tiedä, helpottaako tämä koskaan. Välitän sinusta niin paljon, etten osaa edes selittää sitä.
Vaikutat aina niin tyyneltä ulospäin.
Kävin saunassa yksin, kuten aina. Lauteilla maatessani mietin mitä kaikkea saunassa voisi tehdä, jos sinä olisit mukanani. (mielikuvitusmiehelle)
Mitä romanttista olette tehneet kaivatullenne? Voi olla jokin pienikin ele.
Vierailija kirjoitti:
Mitä romanttista olette tehneet kaivatullenne? Voi olla jokin pienikin ele.
Ihan perusjuttuja: pitänyt ovea auki, kehunut uutta vaatetta, ollut avulias jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutan tyyneltä, koska en halua näyttää omaa haavoittuvaisuuttani. Olen aina ollut herkkä ja kokenut tunteet hyvin voimakkaina, vaikka osaankin piilottaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutan tyyneltä, koska en halua näyttää omaa haavoittuvaisuuttani. Olen aina ollut herkkä ja kokenut tunteet hyvin voimakkaina, vaikka osaankin piilottaa sen.
Minä en valitettavasti pysty piilottamaan tunteitani yhtä hyvin. Kärsin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esto poistettu, vau.
Mikä esto?
Yllä*ito blokkasi ulos palstalta! Häiriköin hyvää trollausta ja alkaa maa poltella.
Pahasti. Lupasin kivan ketjun, jossa tähän kivaan tyyppiin voi tutustua ihan IRL.
No, kiinnostaako ketään? Se on palstapersu nolouden huippu, jos ei edes kiinnosta, tämäkään.
En tule pääsemään sinusta koskaan yli niin se vain on. Kaipaan sitä elämää, minkä olisimme voineet elää yhdessä, vaikka tiedänkin että se on menneisyydessä, ei tulevaisuudessa.
Tämä olisi ihanaa. Nyt jään odottamaan tätä kirjettä sinulta rakas.