Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Rakastan sinua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ollut mies sinullekin vaikeaa vai olenko yksin näiden ristiriitaisten ajatusten kanssa? Elämäni on ollut jo pitkään ihan sekaisin näiden tunteiden takia. Mitä sinä tunnet minua kohtaan?
Minunkin elämäni ja ajatukseni ovat olleet jo pitkään aivan sekaisin. En tiedä, helpottaako tämä koskaan. Välitän sinusta niin paljon, etten osaa edes selittää sitä.
Vaikutat aina niin tyyneltä ulospäin.
Vaikutan tyyneltä, koska en halua näyttää omaa haavoittuvaisuuttani. Olen aina ollut herkkä ja kokenut tunteet hyvin voimakkaina, vaikka osaankin piilottaa sen.
Minä en valitettavasti pysty piilottamaan tunteitani yhtä hyvin. Kärsin siitä.
Voisinpa jotenkin helpottaa oloasi. Mitä haluaisit minun tekevän?
Itseäni vanhempi vaalea nainen. Tunnetko sähkön meidän välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annien etsijä, sinulla näyttäisi olevan parikin tarjolla just nyt. Pystytkö kertomaan jotain uutta sellaista, joita vain te kaksi voitte tietää tai kerro itsestäsi?
Se oikea tietää jo ihan riittävästi, jos on oikeasti käynyt täällä. No, kerrataan sen verran, että olemme tutustuneet vasta tänä vuonna ja työpaikan kautta. Näimme viimeksi eilen ja juttelimme viimeksi tiistaina. Muistaakseni. Toivottavasti muutama Annie pääsi nyt piinasta. Onnea matkaan itse kullekin.
Oletko kertonut täällä rakastavasi häntä?
Kuka kysyy?
Vastaan joka tapauksessa tähän niin päin, että en ole nähnyt täällä koskaan tunnisteellista 'rakastan sinua' -viestiä, joka olisi antanut syytä olettaa, että viesti olisi a.) Annien lähettämä ja b.) osoitettu minulle. Siksipä tämä onkin alkanut tuntua aika himmeältä puuhastelulta. o_O
Vierailija kirjoitti:
Itseäni vanhempi vaalea nainen. Tunnetko sähkön meidän välillä?
Tunnen. Olen jo pitkään tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ollut mies sinullekin vaikeaa vai olenko yksin näiden ristiriitaisten ajatusten kanssa? Elämäni on ollut jo pitkään ihan sekaisin näiden tunteiden takia. Mitä sinä tunnet minua kohtaan?
Minunkin elämäni ja ajatukseni ovat olleet jo pitkään aivan sekaisin. En tiedä, helpottaako tämä koskaan. Välitän sinusta niin paljon, etten osaa edes selittää sitä.
Vaikutan tyyneltä, koska en halua näyttää omaa haavoittuvaisuuttani. Olen aina ollut herkkä ja kokenut tunteet hyvin voimakkaina, vaikka osaankin piilottaa sen.
Se mitä haluan, on liikaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan sitä, mikä on liikaa. Haluan sinut.
Vierailija kirjoitti:
Kävin saunassa yksin, kuten aina. Lauteilla maatessani mietin mitä kaikkea saunassa voisi tehdä, jos sinä olisit mukanani. (mielikuvitusmiehelle)
Voin kuvitella kaikenlaista, mutta parasta ehkä sittenkin olisi se yhdessäolo itsessään. Katsoisimme toisiamme saunan hämärässä hieman koskettaen, nähden toisistamme miten hyvä on olla lähekkäin, miten paljon välitämme toisistamme. Koskettaisin niin, että tiedät miten paljon arvostan tätä aikaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin saunassa yksin, kuten aina. Lauteilla maatessani mietin mitä kaikkea saunassa voisi tehdä, jos sinä olisit mukanani. (mielikuvitusmiehelle)
Niin, voisit harrastaa kanssani muun muassa hutunkeittoa, mutta silloin kaksi kättä ei vielä riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Susta pitäisi pusuttaa tuo pöljyys pois, mutta en kyllä raaskisi, koska sitten sä olisit vain korrektimus etkä enää korrektimus pöljimys, mikä on ihastuttavaa.
Tule ja pusuta, rakas, olen ja pysyn korrektimussuksena joka tapauksessa. Haaveilen nainen siusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esto poistettu, vau.
Mikä esto?
Oli ilmeisesti joutunut Sanomain pannaan l. saanut "bannin" kuten håånålla soomella sanotakse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä romanttista olette tehneet kaivatullenne? Voi olla jokin pienikin ele.
Tykkäämme sen miehen kanssa samoista karkeista. Kerran minulla oli kova karkkihimo, mutta tyydyin syömään sellaisia karkkeja, joista en niin välitä, koska halusin, että hänelle jäisi hyviä karkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esto poistettu, vau.
Mikä esto?
Oli ilmeisesti joutunut Sanomain pannaan l. saanut "bannin" kuten håånålla soomella sanotakse.
Jep!
Vähänkö vituttaa, että taas iskee polpo.
Vierailija kirjoitti:
Kielisuudellut hänen kanssaan.
Hyvää yötä, rakas. Näin viime yönä tähdenlennon. Toivottavasti toiveeni toteutuu. Kauniita unia ja yhtä monta halausta kuin on tähtiä taivaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielisuudellut hänen kanssaan.
Miltä tuo suudelma tuntui sinusta?
Menettäisittekö jotain jos lähettäisitte kaivattullenne viestin (siis ihan oikeassa elämässä)? Muutakin kuin siis ylpeyden jos ei onnaisikaan.
Lohdullista huomata, että muutkin tunnistelee täällä viestejä itselleen. En siis ole ainoa nolo ja epätoivoinen - vaikka miten järki muistuttaa, että puoli Suomea kirjoittaa tänne, niin silti jotkut viestit nyt vaan osuvat liian tarkkaan ja saavat toivon heräämään.
Toisaalta sekin on lohdullista, että vaikka viesti ei sitten olekaan itselle (koskaan, tietenkään), niin taas kerran tulee muistutus siitä, ettei mikään koskaan ole ainutlaatuista ja jos en saa just tätä kaivattua, tulee aina seuraava, jonka kanssa voi olla ihan samanlaiset tunteet. Koska eihän ne ole ainutlaatuisia juttuja, kun muutkin kerran voi käyttää ihan samanlaisia tunnisteita.
Juuh. Terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan sitä, mikä on liikaa. Haluan sinut.
Miksi on liikaa haluta hänet? (sivusta)
Voih, sitten se en ole ainakaan minä. Olen nähnyt kaivattuani viimeksi viikko sitten ja tutustuimme vuosi sitten. Kirjoitat niin kauniisti Annielle ja vaikutat kiehtovalta. Olisin toivonut, että se olet sinä. Onnea matkaan sinullekin.