Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12581/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvuuttaja kirjoitti:

Nainen, oletko hyvä arvoituksissa? Pyydän sua treffeille jos osaat ratkaista tämän.

Mikä eläin kävelee aamulla neljällä jalalla, kahdella päivällä ja kolmella illalla?

Ihminen. Vauvana nelinkontin, vanhempana kahdella jalalla ja vanhuksena kaksi + kävelykeppi.

Vierailija
12582/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän mies reagoisit jos kertoisin että olen joutunut lapsena seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi? Mietin että näkisitkö minut liian rikkinäisenä, likaisena tms. vai reagoisitko välinpitämättömästi. 

Miksi sä tällaista halusit kaipausketjussa kertoa?

Täytyy myöntää, että alkuperäistä kysymystä lukiessa ensin itsekin vähän hätkähdin. Näistä ei vieläkään paljoa puhuta ja on surullista, että uhri joutuu vielä häpeilemäänkin kaiken muun lisäksi. En vastannut siihen kun en ole kysymyksen kohderyhmää, mutta tässä samalla voimia ja lisää rohkeutta ap:lle!

Tämä vastakysymys mietityttää, tuntui vähän kylmältä. Ehkä se oli vain hätäisesti kirjoitettu ensireaktio? Tämähän on hyvä paikka harjoitella kertomista ja testata anonyymisti muiden reaktioita, selvästikin hän haluaisi kertoa asian miehelle. Minusta on ihan terveellistä välillä pohtia pusipusiviestien lomassa vakavampiakin suhteeseen vaikuttavia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12583/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttaja kirjoitti:

Nainen, oletko hyvä arvoituksissa? Pyydän sua treffeille jos osaat ratkaista tämän.

Mikä eläin kävelee aamulla neljällä jalalla, kahdella päivällä ja kolmella illalla?

Ihminen

:O

Googlellahan toi Sphinxin arvoitus näköjään löytyy helposti, olis pitäny kirjoittaa vaikka stadin slangilla.

On niin vanha arvoitus, että kaikkihan tuon on kuulleet jo kertaalleen. Eipä olis siis itekään tarvinut googlettaa, jos olisin ehtinyt vastaamaan.

Vierailija
12584/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho! Olet ihana ja rakastettava mies.

Vierailija
12585/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaanko tänään telkkaria vai mennäänkö pitkälle lenkille? Ruoka oli taas vähän outoa, mutta tiedäthän etten osaa kokata. Jos minä saan päättää niin mennään lenkille, kun aurinkokin paistaa niin kauniisti. Minä voisin kertoa sinulle omasta päivästäni ja sinä voisit kertoa omastasi. Hymyilisitkö minulle?(mielikuvitus-miehelle)

Voitaisiin mennä lenkille. Tietäisin aivan täydellisen reitin rannan tuntumassa, vanhojen tammien reunustama tietä pitkin. Minä laittaisin meille mukaan tekemäni kala-salaatin, jonka nauttisimme rantakalliolla, nauttien toistemme seurasta.

Voisin taputtaa sinua selkään, ottaisin kädestä kiinni ja kävelisimme yhdessä katsomaan auringonlaskua. Sitten huomaisimme ruokailuvälineiden tyystin unohtuneen ja pakkaisimme salaatin takaisin laukkuun.

Vierailija
12586/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on kyl ihana ja ihan vertaansa vailla, välillä harhailee jossain sivuraiteilla. Tänään toi arvoitus :D

12587/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän mies reagoisit jos kertoisin että olen joutunut lapsena seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi? Mietin että näkisitkö minut liian rikkinäisenä, likaisena tms. vai reagoisitko välinpitämättömästi. 

No,varmaan siksi, että pervopena hopeakettu miettii tällaisia...

Jos vaikka joku onneton alkais sen kanssa puhua tosissaan, pervopena on myös psykiatri ja todella kiltti, joten...

Ei sattunut oikein kohdilleen sinulla Hopeaketun miettimiset. Kun tuota kommenttiasi miettii niin suruinen olen kyllä puolestasi ja jotenkin tunnen että taitaa minulla sittenkin olla pääkopassani asiat hyvin. Kiitokset siitä vaikka se ehkäpä ei ollut alkuperäinen tarkotuksesi ☺️

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
12588/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että alkuperäistä kysymystä lukiessa ensin itsekin vähän hätkähdin. Näistä ei vieläkään paljoa puhuta ja on surullista, että uhri joutuu vielä häpeilemäänkin kaiken muun lisäksi. En vastannut siihen kun en ole kysymyksen kohderyhmää, mutta tässä samalla voimia ja lisää rohkeutta ap:lle!

Tämä vastakysymys mietityttää, tuntui vähän kylmältä. Ehkä se oli vain hätäisesti kirjoitettu ensireaktio? Tämähän on hyvä paikka harjoitella kertomista ja testata anonyymisti muiden reaktioita, selvästikin hän haluaisi kertoa asian miehelle. Minusta on ihan terveellistä välillä pohtia pusipusiviestien lomassa vakavampiakin suhteeseen vaikuttavia asioita.

Kiitos ymmärryksestäsi ja tsempistä. Lähinnä kiinnostikin miten erityisesti miehet reagoisivat jos kuulisivat tämänkaltaisen asian heidän kaivattunsa menneisyydestä. Haluaisin, ja kertoisin kyllä miehelle asiasta jonain oikeaksi kokemassa hetkessä. En ole aikaisemmin kertonut asiaa miehelle josta välitän ja sen takia kiinnosti yleisesti miten siihen reagoitaisiin, erityisesti silloin kun tunteita pelissä toista kohtaan. 

Tiedän myös että en ole "likainen" tms. ja että asiaa ei kuuluisi hävetä tai syyttää itseään tapahtuneista. Silti häpeä tapahtuneesta on jotenkin niin syvällä. 

Vierailija
12589/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron. Mä kerron. Mä kerroin jo. Kerroin meidän suhteesta. En voinut, enkä voi olla kertomatta. En enää jaksa.

Mistä sä sen suhteen oikein kehittelit? Pikku satunnaista tapailua ei suhteeksi lasketa, ja sekin loppui ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan. Siinähän kerroit, marinoidu omissa keitoksissasi.

Vierailija
12590/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat ehkä, että olen ottanut etäisyyttä. Toivon vaan, että pysyt kaukana minusta.

Vierailija
12591/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, ettei koko vauva tunnista pakkomielteistä suhtautumistasi raiskauksiin? Ja erityisesti, pitkäpiimäistä lätinää kirjoituksissas?

Aika törkeetä tunnistelua vakavista aiheista. Ketäköhän sä nyt tolla edes tarkoitat?

12592/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka joku onneton alkais sen kanssa puhua tosissaan, pervopena on myös psykiatri ja todella kiltti, joten...

Ei sattunut oikein kohdilleen sinulla Hopeaketun miettimiset. Kun tuota kommenttiasi miettii niin suruinen olen kyllä puolestasi ja jotenkin tunnen että taitaa minulla sittenkin olla pääkopassani asiat hyvin. Kiitokset siitä vaikka se ehkäpä ei ollut alkuperäinen tarkotuksesi ☺️

Tyyppi kirjoittaa itsensä ISOLLA! En kehuis paljon päällä.

Tavallaan pitäisi kait olla otettu kun terveiset/ikävä-säikeessä ekana naapurin Pena kaipailee, sitten exsä ja nyt sinä jakamattoman huomion minulle kohdistat😆

Mut ei vaan löydy sitä simpsakkaa simpukkaa?

Niin jos nickkini on Hopeakettu niin sehän tavallaan on erisnimi joten on luontevaa isolla kirjoittaa.

Sitten ihan vaan elämänneuvona annan että kun omaa nimeäsi johonkin raapustat niin kirjoita isolla. Se on aikamoinen itsetunnon vajaustila jos ei itseään sen vertaa arvosta että isolla kirjaimella kirjoittaa 👍

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
12593/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaat ehkä, että olen ottanut etäisyyttä. Toivon vaan, että pysyt kaukana minusta.

Miten tämä viesti tähän ketjuun kuuluu? Tarkoitus oli lähettää kaipaamallesi henkilölle viesti.

Vierailija
12594/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jengi on täällä näin sekaisin? Sano sille suoraan jos on edes oikea ihminen. Jokainen joka ei ole nähnyt kaipaamaansa henkilöä hetkeen voi saada tuosta hetkellisen ahdistuksen joten lienee ihan tarkoitettu yleisen mielipahan jakoon.

Oli syy mikä tahansa niin eiköhän paha saa lopulta palkkansa.

Vierailija
12595/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Universumin lahja T se siin taas niin marttyyrina. Kuule en ole huomannu, kun ei sun olemiset, tekemiset tai olematta olemiset kiinnosta mua vaan erään toisen kiinnostaa.

Aika harhaista että olet tunnistavinasi jonkun täysin yleispätevästä viestistä? Ehkä sinua kiinnostaa se T kun kerta olet näkevinäsi hänen viestejä kaikkialla. :--D

Vierailija
12596/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Universumin lahja T se siin taas niin marttyyrina. Kuule en ole huomannu, kun ei sun olemiset, tekemiset tai olematta olemiset kiinnosta mua vaan erään toisen kiinnostaa.

Voin allekirjoittaa! T varmaan piakkoin saa paljastaa kasvot tuhansien nikkiensä takaa!

Halusi tai ei, sepäs se, ellei kaadu huomenna, mikä mahdollista.

Vierailija
12597/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti.... Aika sairasta porukkaa täälläkin liikkuu. Ollaan tunnistettavinaan ihmisiä tunnisteettomista, anonyymeistä viesteitä..... :DD

Vierailija
12598/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan sitten kannattaisi laittaa nicknameksi palstan virallisen perverssin nimeä!

Vierailija
12599/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tulit tämän tänne kirjoittamaan terveiset kaipaamallesi henkilölle? XD Ei kait siinä. Joku syy sullakin on.

Vierailija
12600/16650 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, ettei koko vauva tunnista pakkomielteistä suhtautumistasi raiskauksiin? Ja erityisesti, pitkäpiimäistä lätinää kirjoituksissas?

Aika törkeetä tunnistelua vakavista aiheista. Ketäköhän sä nyt tolla edes tarkoitat?

Vaikka sitä, joka poisti, ettei tämä julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Yp leikkii raiskattua naista! Mahtavaa!

En ole kirjoittanut tänne kertaakaan naisena tai millään toisella roolihahmolla foorumin tapaan (tai no sillä Lee Marvin fantasiahahmolla todistaakseni kuinka sekaisin ihmiset täällä on). Oikeasti olen surullinen sunkin mielenterveytesi puolesta. Onhan sillä vähän samanlainen kirjoitustyyli, mutta oikeasti... Olen kyllä kipeänä, mutta luuletko että tämä foorumi on minun elämäni? Se, että sinun elämäsi pyörii tällä vauvapalstalla kun ei ole muuta ei tarkoita että muilla olisi asiat yhtä huonosti.

Ketju on lukittu.