Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten voi olla näin kova ikävä.
En minäkään. Voi kun näkisin häntä edes vähän, ohimennen vaikka. Mutta kun ei. Jossain varmaan halutaan että me kaksi emme enää ikinä tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan eroon riippuvuudesta. Riippuvuudesta suhun. Tunnen, kuinka elämäni valuu vain hukkaan tämän riippuvuuden takia. Kaikesta eniten haluaisin sinut itselleni, mutta koska sinä et halua minua, niin mun on pakko päästä tästä riippuvuudesta eroon.
Niinpä. En halua sua. Enkä halua ihmistä, jolla on taipumuksia kaikenlaisiin riippuvuuksiin. Epävakaa. Oli sussa muutakin vikaa.
Sivusta kysyn. Mitenköhän olet eksynyt vauvapalstalle kaipausketjuun vastaamaan tuntemattoman viestiin kun et kaipaa häntä. Mahdotonta saada toinen mielestä. Muutama vuosi mennyt ja kaipaus ei lopu.
Sulle ikuiselle sivustahuutelijalle; mitäpä se sulle kuuluu, mutta kerrottakoon että kaipaan täällä erästä toista ja tiedän, että eräs tympiö tyyppi jonka jätin heti tapailun alussa jo, huutelee täällä edelleen perääni katkerana. Seurailee irl kun ei osaa ottaa pakkeja vastaan. Tyydyttikö vastaukseni, vai vieläkö kaivelee joku?
EI HELVETTI. yp kirjoittaa jo ITSE itselleen näitä viestejä, pääasia on, että JOKU edes täällä vaivautuisi JOTAIN tuntemaan.
Terv. Se ketä EI kaipaa yp:tä mutta tietää hyvin kuka hän on ja kohta tietää koko vauvapalsta hopeakettusen pallokkaan naaman!
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan eroon riippuvuudesta. Riippuvuudesta suhun. Tunnen, kuinka elämäni valuu vain hukkaan tämän riippuvuuden takia. Kaikesta eniten haluaisin sinut itselleni, mutta koska sinä et halua minua, niin mun on pakko päästä tästä riippuvuudesta eroon.
Niinpä. En halua sua. Enkä halua ihmistä, jolla on taipumuksia kaikenlaisiin riippuvuuksiin. Epävakaa. Oli sussa muutakin vikaa.
Sivusta kysyn. Mitenköhän olet eksynyt vauvapalstalle kaipausketjuun vastaamaan tuntemattoman viestiin kun et kaipaa häntä. Mahdotonta saada toinen mielestä. Muutama vuosi mennyt ja kaipaus ei lopu.
Sulle ikuiselle sivustahuutelijalle; mitäpä se sulle kuuluu, mutta kerrottakoon että kaipaan täällä erästä toista ja tiedän, että eräs tympiö tyyppi jonka jätin heti tapailun alussa jo, huutelee täällä edelleen perääni katkerana. Seurailee irl kun ei osaa ottaa pakkeja vastaan. Tyydyttikö vastaukseni, vai vieläkö kaivelee joku?
Tää taas heräs:) Täähän on pakko olla mulle kun noinkin tarkasti yksilöitiin ja kuvailtiin eli tympiö. Tosin tuohon seurailuun ja katkeruuteen en kyllä oikein yhdy???
Mutta tänään muistuit mieleen kun koirani jostain riemastui ja tuli häntäänsä luokseni heiluttamaan. Minä niin muistan sen kun taannoin myöhään luoksesi saavuin, koirasi, ne apaattisuuden perikuvat, tulivat luokseni tervehtimään ja minä tietenkin kyykistyin pikaisen rapsutuksen antamaan. Sinä kiirehdit huoneen poikki ja hätistit koirasi pois jotta pääset halaamaan, suutelemaan.
Se tuntui minusta niin hassulta ja hyvältä kun et edes koirillesi suonut minun aikaani <3
Monellako rekisteröidyllä nimimerkillä sä oikein kirjoitat? Hae. Hoitoon. Hullu.
Protoni, HEL-NYC, onko zinkkumies ja k.mies rekkautuneet, kihis, tintti, Sana, kristallikissa...
Vierailija kirjoitti:
Monellako rekisteröidyllä nimimerkillä sä oikein kirjoitat? Hae. Hoitoon. Hullu.
XD Ihan oon kuule periaatepäätösen tehnyt että vain ja ainoastaan laittelen viestejä tään nickin kautta. Suosittelen myös sinulle jotain vastaavaa :) Mut kovin katkeraa kalkkia taas syämmelläs on neitokainen?
"Hae.Hoitoon.Hullu" kohta taas kellojani heläjää, aiemminkin kuultua? Voi ei, sähän oot taas se mun exsä, menneisyyteni äänekäs äänitorvi! Johan sinun pitäs tietää etten saa kicksejä kiivastumisesta? Niin ja ei, ei meistä enää mitään tuu, ei edes vaikka menisit vihanhallintakursseille. Sun vaan pitää hyväksyä se :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten voi olla näin kova ikävä.
En minäkään. Voi kun näkisin häntä edes vähän, ohimennen vaikka. Mutta kun ei. Jossain varmaan halutaan että me kaksi emme enää ikinä tapaa.
Niin, meinaa tulla paniikki että näkeekö enää. :(
Rakastan sua ja sun komeita kasvoja, vekkulia hymyä ja tuikkivia vihreitä silmiä <3 Oot hyvää ja parasta. Et tiedäkään millainen lämpö, hellyys ja kuumuus mussa herää aina, kun aattelen sua. Ei olla enää nähty, mutta siltikin sun näkeminen saa mut aina iloiseks. Sai ja saa varmasti vastakin, kun vielä joskus nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt voisit tulla, työntää seinää vasten ja suudella? Haluaisitko?
toki. jos se olisi minusta kiinni, niin ottaisin sinut sitä seinää vasten. joskus asiat menee niinkuin ne menee. se on kovin ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nykyään yhä enemmän jutustelua ja häviävän pieni osa runollisia, kauniita, tuskaisiakin kaipausviestejä.
Onkohan muillakin käynyt niin, että on vähän jumahtanut tänne vaikka tunteet ovatkin laimenneet, vai onko täällä vaihtunut porukka esim. vuoden takaisesta?
Mulla ei ainakaan enää ole sellaisia mielen matkoille laittavia tunteita häntä kohtaan, mutta täällä käyn vieläkin.Olisipa omatkin tunteet laimenneet. Vaan vahvenevat koko ajan, mitä paremmin häntä tunnen :/. Olisipa se varmuus, että mitään ei voisi olla. Vaan ei, tiedän, että voisi. En vain halua olla se ihminen, joka tekee niin.
Sen yhden tunteen kun voisin leikata pois niin kaikki olisi helppoa.
Niin no silloin se tietysti olisikin vaikeampaa, jos näkisi toista ja olisi ”materiaalia” tunteiden ylläpitoon ja syventymiseen.:)
Kiintymiseen.Itse pääsin lopulta ajan (ja näkemättömyyden) myötä henkisesti etäämmäs hänestä ja rakastumisestani.
Sen myötä kaikki meni palasiksi ja sirpaleiden keskeltä sukelsin sellaiseen rauhaan ja ymmärrykseen, ettei tunnu enää oikein missään.
Edelleen toki rakastan ja välitän hänestä paljon, mutta en hingu yhteyteen tai koe esim. mustasukkaisuutta (omistushalua) ollenkaan, eikä hänellä ole enää voimaa satuttaa minua.
Nykyisin näen, ettei hän ole ehkä ollenkaan sitoutuvaa tyyppiä ja jos onkin, niin minä en ole sitä tyyppiä joka hänelle sopii ja jakaa esim. samanlaisen maailmankuvan ja tavan elää.Toivon vain, että hän saa elää rauhassa - mitä se sitten hänelle tarkoittaakaan.
Vaikuttaa että olet enempi välinpitämätön ja turta kuin ymmärryksen ja rauhan tilassa....
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD Ihan oon kuule periaatepäätösen tehnyt että vain ja ainoastaan laittelen viestejä tään nickin kautta. Suosittelen myös sinulle jotain vastaavaa :) Mut kovin katkeraa kalkkia taas syämmelläs on neitokainen?
"Hae.Hoitoon.Hullu" kohta taas kellojani heläjää, aiemminkin kuultua? Voi ei, sähän oot taas se mun exsä, menneisyyteni äänekäs äänitorvi! Johan sinun pitäs tietää etten saa kicksejä kiivastumisesta? Niin ja ei, ei meistä enää mitään tuu, ei edes vaikka menisit vihanhallintakursseille. Sun vaan pitää hyväksyä se :)
Huh huh. Mahtoi olla vähän tosin tarina, ihan ton ällön nimimerkin perusteella tai sit joku lähiöbaarin ruusu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää taas heräs:) Täähän on pakko olla mulle kun noinkin tarkasti yksilöitiin ja kuvailtiin eli tympiö. Tosin tuohon seurailuun ja katkeruuteen en kyllä oikein yhdy???
Mutta tänään muistuit mieleen kun koirani jostain riemastui ja tuli häntäänsä luokseni heiluttamaan. Minä niin muistan sen kun taannoin myöhään luoksesi saavuin, koirasi, ne apaattisuuden perikuvat, tulivat luokseni tervehtimään ja minä tietenkin kyykistyin pikaisen rapsutuksen antamaan. Sinä kiirehdit huoneen poikki ja hätistit koirasi pois jotta pääset halaamaan, suutelemaan.
Se tuntui minusta niin hassulta ja hyvältä kun et edes koirillesi suonut minun aikaani <3
Protoni, HEL-NYC, onko zinkkumies ja k.mies rekkautuneet, kihis, tintti, Sana, kristallikissa...
Luultavasti pitäs olla otettu, sikälimikäli minulle tämä tarkoitettu. Näin kuitenkaan ei ole. Edelleenkin vain tämä nickki minulla ja ei muita. Ekan viestinkin kirjoitin tälle foorumille alle kk sitten :)
Ymmärrettäväähän noi sekaannukset ovat ku te muut huuteletta pääasiallisesti ihan puskista, siis nicknamea. Kumma linjaus tämän foorumin toimitsija kun sallii ylipäätänsä täysin anonyymin viestittelyn? Foorumi olisi paljon siistimpi paikka jos jokaisella ois nickname ja trollauskin huomattavasti hankaloituisi. Tiedä sitten onko syynä raha? Joillain foorumeillahan toimitsija saa tuloja sivuklikkausmäärien perusteella ja tää tämmönen systeemi mikä tällä foorumilla on nyt käytössä maksimoi kyllä sivukäynnit.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Miksi epäilet mies tunteitani?
Vierailija kirjoitti:
Pääsin johonkin sivulle 130 ja lannistuin.
Ei, kukaan ei kaipaa T-naista.
Heippa. Menen itkemään itseni tainnoksiin.
E naisten ei tarvitse itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa nyt mies ihan itse vaan!
Ajattelin kotimatkalla hakea kanervia ja ehkä syklaamejakin parvekkeelle, tykkäisitkö niistä? Ne näyttävät kauniilta lyhtyjen kanssa näin syksyllä. Keittäisitkö kahvia minulle valmiiksi? Oli pitkä ja rankka työpäivä ja en millään jaksaisi itse kahveja keitellä. Haluaisin ajatella, että olet kotona odottamassa minua, mutta eihän se tietenkään niin ole, koska eihän sinua ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet mitään ajatustenlukijoita ole?
Vierailija kirjoitti:
Pääsin johonkin sivulle 130 ja lannistuin.
Ei, kukaan ei kaipaa T-naista.
Heippa. Menen itkemään itseni tainnoksiin.
En vielä äsken kaivannut, mutta viestisi lukiessasi tuli mieleeni menneisyydestä eräs T-nainen, jota huomasin kaipaavani. Mitähän hänelle kuuluu? Ehkä se olet juuri sinä.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole se tympiö jota yritän karistaa kannoiltani irl. Sinä vaikutat mukavalle, hopeakettu. ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nykyään yhä enemmän jutustelua ja häviävän pieni osa runollisia, kauniita, tuskaisiakin kaipausviestejä.
Onkohan muillakin käynyt niin, että on vähän jumahtanut tänne vaikka tunteet ovatkin laimenneet, vai onko täällä vaihtunut porukka esim. vuoden takaisesta?
Mulla ei ainakaan enää ole sellaisia mielen matkoille laittavia tunteita häntä kohtaan, mutta täällä käyn vieläkin.Olisipa omatkin tunteet laimenneet. Vaan vahvenevat koko ajan, mitä paremmin häntä tunnen :/. Olisipa se varmuus, että mitään ei voisi olla. Vaan ei, tiedän, että voisi. En vain halua olla se ihminen, joka tekee niin.
Sen yhden tunteen kun voisin leikata pois niin kaikki olisi helppoa.
Niin no silloin se tietysti olisikin vaikeampaa, jos näkisi toista ja olisi ”materiaalia” tunteiden ylläpitoon ja syventymiseen.:)
Kiintymiseen.Itse pääsin lopulta ajan (ja näkemättömyyden) myötä henkisesti etäämmäs hänestä ja rakastumisestani.
Sen myötä kaikki meni palasiksi ja sirpaleiden keskeltä sukelsin sellaiseen rauhaan ja ymmärrykseen, ettei tunnu enää oikein missään.
Edelleen toki rakastan ja välitän hänestä paljon, mutta en hingu yhteyteen tai koe esim. mustasukkaisuutta (omistushalua) ollenkaan, eikä hänellä ole enää voimaa satuttaa minua.
Nykyisin näen, ettei hän ole ehkä ollenkaan sitoutuvaa tyyppiä ja jos onkin, niin minä en ole sitä tyyppiä joka hänelle sopii ja jakaa esim. samanlaisen maailmankuvan ja tavan elää.Toivon vain, että hän saa elää rauhassa - mitä se sitten hänelle tarkoittaakaan.
Vaikuttaa että olet enempi välinpitämätön ja turta kuin ymmärryksen ja rauhan tilassa....
Miksi siltä vaikuttaa?
En kyllä ole ollenkaan turta tai välinpitämätön, tai ehkä jollekin se on sellaista kun jatkuvasti huomaa ajatelleensa ei-mitään ja hymyilyttää myös se sama ”ei mikään”.
On vaan ja kaikki näyttää tosi kauniilta.
Tuntuu kuin olisi pieni jokelteleva vauva tms., mielessä siis.
Itse koen sen rauhana, mutta tavallaan ymmärrän jos se näyttäytyy jollekin turtumisena.
Alkuperäisestä viestistä täytyy korjata tuo turhan dramaattinen ”hän ei voi satuttaa minua enää” (:D), sillä ei hän nyt mitenkään satuttamatta satuttanut.
Tuon lauseen siis pitäisi olla ennemminkin joku ”hänen tekemisensä, olemisensa ja tekemättä jättämiset eivät mene enää tunteisiin”.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole se tympiö jota yritän karistaa kannoiltani irl. Sinä vaikutat mukavalle, hopeakettu. ☺
Joo, setämies joka kuolaa kassanaisia kuvitellen, että ne on kiinnostuneita ja änkeää uimarannalla tiiraamaan nuoria naisia ihan kylkeen.
Oliko kihis tää se sun mies?