Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12401/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä sä taas oot koko ajan aktiivisena facessa, mutta viestiä ei saa laittaa. On niin ikävä :( Päivittäisit sitä facee edes joskus, ni tietäis vähän, et mitä sulle kuuluu. <3

Epäilen että meillä jäi vielä jotain puhumatta? Sellaisia asioita joita et halua sanoa kuin kahden kesken?

Tänäänkin voidaan tavata jos haluat kertoa minulle vielä jotain, vaikka onkin tietenkin suuri todennäköisyys että tämä viesti ei ole minulle... (ja lisätunnisteena pistin päivityksen facebookkiinkin).

Vierailija
12402/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan eroon riippuvuudesta. Riippuvuudesta suhun. Tunnen, kuinka elämäni valuu vain hukkaan tämän riippuvuuden takia. Kaikesta eniten haluaisin sinut itselleni, mutta koska sinä et halua minua, niin mun on pakko päästä tästä riippuvuudesta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12403/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, sinä ihana ja rakas. Vain sinä saat minut hymyilemään. Näin polttavaa rakkautta en ole kokenut. Sinä olet hän, jota rakastan ja haluan. Minä vain tiedän sen, koska sydämeni sanoo niin. Rakastava suudelma sinulle. Nuku hyvin.

Vain yksi kysymys: polttava rakkaus, jatkunut sun puolelta jo niin pitkään. Miksi et voi ottaa häneen yhteyttä? Miksi?

Vierailija
12404/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan eroon riippuvuudesta. Riippuvuudesta suhun. Tunnen, kuinka elämäni valuu vain hukkaan tämän riippuvuuden takia. Kaikesta eniten haluaisin sinut itselleni, mutta koska sinä et halua minua, niin mun on pakko päästä tästä riippuvuudesta eroon.

Niinpä. En halua sua. Enkä halua ihmistä, jolla on taipumuksia kaikenlaisiin riippuvuuksiin. Epävakaa.  Oli sussa muutakin vikaa.

Vierailija
12405/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. En halua sua. Enkä halua ihmistä, jolla on taipumuksia kaikenlaisiin riippuvuuksiin. Epävakaa.  Oli sussa muutakin vikaa.

Sivusta kysyn. Mitenköhän olet eksynyt vauvapalstalle kaipausketjuun vastaamaan tuntemattoman viestiin kun et kaipaa häntä. Mahdotonta saada toinen mielestä. Muutama vuosi mennyt ja kaipaus ei lopu.

Vierailija
12406/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sä taas oot koko ajan aktiivisena facessa, mutta viestiä ei saa laittaa. On niin ikävä :( Päivittäisit sitä facee edes joskus, ni tietäis vähän, et mitä sulle kuuluu. <3

Miksei saa laittaa viestiä?

Koska ennen laitoin, mutta sitten ne alkoi jäädä yhä useammin vastausta vaille/lukematta. Sen takia kysyin ku vimpan kerran nähtiin, et onko viestit vielä ok. Vastaus oli, et ehkä ne vähä häirittee. Siksi. En halua häiritä toista ihanaa.

Vierailija
12407/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J:lä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että meillä jäi vielä jotain puhumatta? Sellaisia asioita joita et halua sanoa kuin kahden kesken?

Tänäänkin voidaan tavata jos haluat kertoa minulle vielä jotain, vaikka onkin tietenkin suuri todennäköisyys että tämä viesti ei ole minulle... (ja lisätunnisteena pistin päivityksen facebookkiinkin).

Ei harmi kyllä näy päivitystä hänen seinällään...

Vierailija
12408/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo pari päivää, kun näimme viimeksi. Mulla on ikävä sinua, sun hymyäsi ja sitä, miten sä katsot minua, kun luulet, etten huomaa. Sä olet niin ihana.

Vierailija
12409/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin niin riippuvainen ja epätoivoinen että toivon että tämä viesti olisi minulle osoitettu. Ei se kuitenkaan sitä ole. Itse olen tehnyt tahtoni miehelle alusta alkaen selväksi, joskin tullut kaikenmoista mutkaa matkaan. 

Voimia sinulle riippuvaisuudesta yli pääsemiseen. Toivon että pääsen yli myös omastani.

Vierailija
12410/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kysyn. Mitenköhän olet eksynyt vauvapalstalle kaipausketjuun vastaamaan tuntemattoman viestiin kun et kaipaa häntä. Mahdotonta saada toinen mielestä. Muutama vuosi mennyt ja kaipaus ei lopu.

Haluaa vain satuttaa muita. Saada häpeämään kun ei itse osaa. Se on se säälittävä.

Vierailija
12411/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vain satuttaa muita. Saada häpeämään kun ei itse osaa. Se on se säälittävä.

Harhaisessa mielessään yrittää keksiä syitä, että olisi oma valinta ettei hänestä ja toisesta tullut mitään.

"Jane you ignorant slut"

Vierailija
12412/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt voisit tulla, työntää seinää vasten ja suudella? Haluaisitko?

Vierailija
12413/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätköhän mies sinäkin pohtimaan meidän kohtaamisia?

Vierailija
12414/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt voisit tulla, työntää seinää vasten ja suudella? Haluaisitko?

Jos minä olisin kaivattusi ja sinä minun, niin todellakin haluaisin :D

Mutta jos tekisin sen omalleni, hän todennäköisesti joko pelästyisi tai purskahtaisi nauruun. Varmaan pelästyisi eikä enää ikinä haluaisi olla lähelläni. Mutta toivottavasti omasi toteuttaa toiveesi ;)

Vierailija
12415/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle ikuiselle sivustahuutelijalle; mitäpä se sulle kuuluu, mutta kerrottakoon että kaipaan täällä erästä toista ja tiedän, että eräs tympiö tyyppi jonka jätin heti tapailun alussa jo, huutelee täällä edelleen perääni katkerana. Seurailee irl kun ei osaa ottaa pakkeja vastaan. Tyydyttikö vastaukseni, vai vieläkö kaivelee joku?

Vierailija
12416/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten voi olla näin kova ikävä.

Vierailija
12417/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin johonkin sivulle 130 ja lannistuin.

Ei, kukaan ei kaipaa T-naista.

Heippa. Menen itkemään itseni tainnoksiin.

Vierailija
12418/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nykyään yhä enemmän jutustelua ja häviävän pieni osa runollisia, kauniita, tuskaisiakin kaipausviestejä.

Onkohan muillakin käynyt niin, että on vähän jumahtanut tänne vaikka tunteet ovatkin laimenneet, vai onko täällä vaihtunut porukka esim. vuoden takaisesta?

Mulla ei ainakaan enää ole sellaisia mielen matkoille laittavia tunteita häntä kohtaan, mutta täällä käyn vieläkin.

Olisipa omatkin tunteet laimenneet. Vaan vahvenevat koko ajan, mitä paremmin häntä tunnen :/. Olisipa se varmuus, että mitään ei voisi olla. Vaan ei, tiedän, että voisi. En vain halua olla se ihminen, joka tekee niin.

Sen yhden tunteen kun voisin leikata pois niin kaikki olisi helppoa.

Niin no silloin se tietysti olisikin vaikeampaa, jos näkisi toista ja olisi ”materiaalia” tunteiden ylläpitoon ja syventymiseen.:)

Kiintymiseen.

Itse pääsin lopulta ajan (ja näkemättömyyden) myötä henkisesti etäämmäs hänestä ja rakastumisestani.

Sen myötä kaikki meni palasiksi ja sirpaleiden keskeltä sukelsin sellaiseen rauhaan ja ymmärrykseen, ettei tunnu enää oikein missään.

Edelleen toki rakastan ja välitän hänestä paljon, mutta en hingu yhteyteen tai koe esim. mustasukkaisuutta (omistushalua) ollenkaan, eikä hänellä ole enää voimaa satuttaa minua.

Nykyisin näen, ettei hän ole ehkä ollenkaan sitoutuvaa tyyppiä ja jos onkin, niin minä en ole sitä tyyppiä joka hänelle sopii ja jakaa esim. samanlaisen maailmankuvan ja tavan elää.

Toivon vain, että hän saa elää rauhassa - mitä se sitten hänelle tarkoittaakaan.

Vierailija
12419/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle ikuiselle sivustahuutelijalle; mitäpä se sulle kuuluu, mutta kerrottakoon että kaipaan täällä erästä toista ja tiedän, että eräs tympiö tyyppi jonka jätin heti tapailun alussa jo, huutelee täällä edelleen perääni katkerana. Seurailee irl kun ei osaa ottaa pakkeja vastaan. Tyydyttikö vastaukseni, vai vieläkö kaivelee joku?

Onnea rakkauden metsästykseen. :) arvauksesi meni tässäkin asiassa pieleen. (Kuten ehkä olettamuksesi alkuperäisestä kaipaajasta) Tämä oli eka kerta kun sivusta kommentoin.

12420/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää taas heräs:) Täähän on pakko olla mulle kun noinkin tarkasti yksilöitiin ja kuvailtiin eli tympiö. Tosin tuohon seurailuun ja katkeruuteen en kyllä oikein yhdy???

Mutta tänään muistuit mieleen kun koirani jostain riemastui ja tuli häntäänsä luokseni heiluttamaan. Minä niin muistan sen kun taannoin myöhään luoksesi saavuin, koirasi, ne apaattisuuden perikuvat, tulivat luokseni tervehtimään ja minä tietenkin kyykistyin pikaisen rapsutuksen antamaan. Sinä kiirehdit huoneen poikki ja hätistit koirasi pois jotta pääset halaamaan, suutelemaan.

Se tuntui minusta niin hassulta ja hyvältä kun et edes koirillesi suonut minun aikaani

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Ketju on lukittu.