Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Täällä kirjoittavat mukamas kaivstuilleen lähestymiskieltoa odottelevat.
Huomaatko minusta, että olen sinusta tosi mustasukkainen? En kyllä haluaisi olla, mutta olen päästänyt nämä tunteet vahingossa liian isoiksi. Oletko sinä minusta koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä todella rakastan sua.
Kenelle?
Yhelle miehelle.
Yhrelle miehelle joo, joo. Mihin kymmet sydämet unohtui?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se mahdu tän anti homoseksuaalisuus valistuksen oheen, vähän kuin nenä sopii päähän.
Tää on kato ainoa ketju, mitä ei poisteta, koska muuten yp:n vaikea perustella olevansa ”vilkkaan”palstan ylläpitäjä. Jos et huomannut, että muutenhan täällä hengatessa on jatkuvasti kommenttisi hyväksytään -ei koskaan alueella/ ketju pois.
Kusipää on täällä maksimoinut kusipäisyytensä, ellet havainnut ihmisrakasta ja solidaarista ja humaania palstan kulttuuria. Oli helppo tunnistaa!
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko minusta, että olen sinusta tosi mustasukkainen? En kyllä haluaisi olla, mutta olen päästänyt nämä tunteet vahingossa liian isoiksi. Oletko sinä minusta koskaan?
Ei sitä oikein voi huomata, ellei siitä sano toiselle.
Joku tääl nyt kiukuttelee. Hei kiukuttelija oot iha höpsö <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se mahdu tän anti homoseksuaalisuus valistuksen oheen, vähän kuin nenä sopii päähän.
Tää on kato ainoa ketju, mitä ei poisteta, koska muuten yp:n vaikea perustella olevansa ”vilkkaan”palstan ylläpitäjä. Jos et huomannut, että muutenhan täällä hengatessa on jatkuvasti kommenttisi hyväksytään -ei koskaan alueella/ ketju pois.
Kusipää on täällä maksimoinut kusipäisyytensä, ellet havainnut ihmisrakasta ja solidaarista ja humaania palstan kulttuuria. Oli helppo tunnistaa!
Olen tunnistanut.
Täällä se luulee tekevänsä erinomaista työtä kun höynäyttää yksinkertaisia sieluja.
Täytyisi testata poistetaanko viestit.
Etsin sinua islamistuateisti viherpirtelöiseni. Huivisi teki minuun vaikutuksen. Erityisesti pehmeä ihosi.
Ei.
Tämä on joko somali taikka homo ja ehdottomasti pervo.
Vierailija kirjoitti:
Etsin sinua islamistuateisti viherpirtelöiseni. Huivisi teki minuun vaikutuksen. Erityisesti pehmeä ihosi.
Ei.
Tämä on joko somali taikka homo ja ehdottomasti pervo.
Hei tämä ei poistu
Vierailija kirjoitti:
J miehestä, juu.
Lähetin sulle päivällä viestin. Luit sen, mutta et oo mitään vastannut😞
Teit tänään jotain mitä et ole ennen tehnyt, Kauniita unia naiselta miehelle
Tänään on ahdistanut ihan hirveästi. Olisko asiat toisin, jos en silloin lokakuisena iltana viime vuonna olisi tullut luoksesi? Oliko ne kaikki kerrat luonasi, tämän kaiken ikävän ja tuskan arvoista? Veit sydämeni, mutta et halua pitää siitä huolta. Sattuu.
Miksi sä niin harvoin hymyilet kuvissa?
Kaipaan Kaipaan Kaipaan. Miehelle. Oot ihana. Ja kymmenen sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
En ole esiintyjä ja teeskentelijä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin usein.
Tänään ymmärsin sen, et koskaan käynyt tässä ketjussa. Se oli joku toinen ja luulin että se olet sinä. Koko tämän ajan olen ajatellut että ajattelet minua, mutta oletkin ajatellut ja rakastanut jotain toista.
Pääsen tästä kyllä yli mutta sattuu niin paljon, koska olet ainoa jota kohtaan olen tuntenut näin.
Sun reitti hänen ja minun ohi? Mitä toi tarkoittaa?