Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Sian ahdinko ei mene koskaan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tänään, että en pysty elämään ilman sua. Turha tässä on pyristellä vastaan. Pitää vaan hyväksy nämä tunteet ja antaa palaa. Aika näyttää kannattiko.
Minusta on jo pitkään tuntunut siltä, etten osaa olla onnellinen ilman sinua. Jos siis olet hän.
Haluaisitko tehdä jotain asialle? Lähdetään viettämään sitä kesäistä päivää ja jutellaan näistä asioista.
Mutta minä en pidä sioista, vaikka ahdinkoa en niillekään toivo
Lähetä terveisesi kaipaamallesi sialle....
Sika naputtelee innoissaan, näkeekö se jotain. Tyhmä tyhmä sika.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä en pidä sioista, vaikka ahdinkoa en niillekään toivo
Kyllä toivoisit jos näkisit. Uudellenkoulutus työleirillä ilman ruokaa ja viinaa.
Mitä tälle ketjulle on oikein tapahtumassa???
Onko sinulla täällä joku viestittelyrakas?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tälle ketjulle on oikein tapahtumassa???
NIINPÄ!!!! Omg........
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla täällä joku viestittelyrakas?
Joo, ilmeisesti naapurin Pena. Tavallaanhan sitä pitäs olla vähä niinku tyytyväinen ku joku löytyy mutta ku en oikein tunne viehtymystä miehiin. Sori vaan Pena, jatkossakin ainoa makkara mitä multa saat on Lidilin jöötiä grillistä!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
ei ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tänään, että en pysty elämään ilman sua. Turha tässä on pyristellä vastaan. Pitää vaan hyväksy nämä tunteet ja antaa palaa. Aika näyttää kannattiko.
Minusta on jo pitkään tuntunut siltä, etten osaa olla onnellinen ilman sinua. Jos siis olet hän.
Haluaisitko tehdä jotain asialle? Lähdetään viettämään sitä kesäistä päivää ja jutellaan näistä asioista.
Jos olet hän, niin varmasti lähdetään vaan milloin?
Paskaa... Varmaan mun on nyt pakko hyväksyä se, etten koskaan ollut sulle mitään erityistä. Olit ehkä silloin aluksi kiinnostunut, joo, mutta se ei riittänyt. Liian pitkään oon roikkunut siinä harhassa, että siinä oli jotain ihmeellistä. Tuudittautunut siihen, kun elämä on potkinut.
Sä et vaan välitä. Et ainakaan enää. Koska jos välittäisit, pyrkisit edes johonkin yhteyteen. En usko enää mihinkään. Rakkaus on harhaa. En tiedä kumpi on pahempaa, se ettei jaksa enää edes uskoa siihen harhaan vai se ettei ole koskaan todella saanut elää siinä kuplassa. Siinä sulle totuus mun elämästä ja näistä kuluneista vuosista.
Sori vaan kaikki rakastuneet tästä pessimismipläjäyksestä. Tänään tämmöinen päivä. Piti avautua tänne, kun muualle ei voi.
Vierailija kirjoitti:
ei ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hän, niin varmasti lähdetään vaan milloin?
Minulle sopii milloin vain. Ja en minä varmasti ole hän, mutta voihan sitä aina yrittää? Tiedätkö missä minut voisi tavata? Jos, niin tule hakemaan minua niin lähden mukaasi.
Vierailija kirjoitti:
Totuus iski tänään lujaa tajuntaan. Jos minä en ole rakastunut niin ei kukaan voi olla. Pakko hyväksyä vielä sekin sana, viimeisiä rippeitä tunteita vastaan taistelusta. Ihastuminen ei tätä kaikkea riitä kuvailemaan mitenkään.
En siltikään halua sitä tänne kirjoittaa, ne sanat pitää kertoa suoraan. Ja saithan sinä jo kerran sydämiä minulta... Omaan sydämeeni sattuu niin että se varmaan murenee kohta paloiksi, mitä sinä oikein teet sille??
Samaa olen mies miettinyt itsekin. Jos tää tunne ei oo rakkautta niin ei sitten mikään! Kannattaisiko jo ottaa asia puheeksi ja tunnustaa?! Tiedät jo kyllä mitä sinusta ajattelen. Ihme on jos et mitään ole aavistanut!? Vapauta meidät tästä piinasta!
Vierailija kirjoitti:
Isokullinen mies ❤
Itsellesikö kirjoittelet?:D
Tää olikin näköjään aika tehokas toivomuskanava. Ihan kuin sinä oisit oikeasti lukenut. Jännä sattuma, mutta hyvin piristävä sellainen 😊
Niin totta!