Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas.
Hyvää huomenta 😍.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olit siinä vieressä ja hymyilit viimeisen kerran minulle, olisinpa voinut ojentaa käteni ja koskettaa poskeasi.
Niin. Olin hämmentynyt siinä tilanteessa. Usein haaveilen että saisin kasvosi käsieni väliin. Saisin hivellä sormillani kasvojesi piirteitä...
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tänään, että en pysty elämään ilman sua. Turha tässä on pyristellä vastaan. Pitää vaan hyväksy nämä tunteet ja antaa palaa. Aika näyttää kannattiko.
Minusta on jo pitkään tuntunut siltä, etten osaa olla onnellinen ilman sinua. Jos siis olet hän.
sian ja lehmän suuri romanssi.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäisitpä somea enemmän. Oot ainoa jonka somea mua kiinnostaa oikeasti seurata. Ainoa jonka kuvia pysähdyn oikeasti katsomaan.
Samoin toivon hänen tekevän. Hän on ainut jonka vuoksi viitsin käydä ja käyttää koko suomea. Ja on siihen toinen syy myös muita liittyy eri asiaan.
Jos olisi taikanappi jota painamalla saisi haluamiaan juttuja, ottaisin sinut aina aamuisin.
Mä haluisin huutaa maailmalle. Ja tänne terveiset sulle ihan koko nimellä ja kotiosoitteella.
Mutta vaikenen edelleen ja vien tän salaisuuden hautaan.
Luoja et mul on sua ikävä JV.
EN JAKSA ENÄÄ TÄTÄ PUUTTEESSA ELÄMISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kun sika on puutteessa se röhkii.
Vierailija kirjoitti:
Kun sika on puutteessa se röhkii.
Välillä oksentaa.
No, tämä ahdinko menee taas ohi sitten kun ovulaatiokin.
Luovutin ja nyt tulit mun uniini ensimmäistä kertaa. Olit onnellinen ja minä lähdössä. Hyvästit.