Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En lue koskaan ylipainokeskusteluita

Vierailija
18.01.2026 |

Pudotan painoa jne mutta en halua lukea yhtään vigakommenttia täältä aiheeseen liittyen. On helpompi pitää fokus omassa tekemisessä kun ei kaikkea sontaa lue.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan jonkun hoikankin otsikko.

Vierailija
2/11 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei halua, että ylipainosta keskustellaan ja siksi tekee aiheesta aloituksen?

T Varmuuden välttämiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et lue mutta kirjoitat? Mikä logiikka?;)

Vierailija
4/11 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei ole synnynnäistä, se on itse omaa tyhmyyttään hankittu, muuta ei tarvitse tietää.

Vierailija
5/11 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei halua, että ylipainosta keskustellaan ja siksi tekee aiheesta aloituksen?

T Varmuuden välttämiseksi

Mun puolesta saa keskustella mutta minä en keskustele..

Vierailija
6/11 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis et lue mutta kirjoitat? Mikä logiikka?;)

En kirjoita vihakommentteja kenenkään painosta. Keskityn vain omaan tekemiseeni.

Vierailija
7/11 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt, että kunpa ylipainoiset osaisivatkin pysyä poissa ketjuista, joissa heitä haukutaan. Se lyttääminen tuskin auttaa omien tavoitteden saavuttamisessa.

Vierailija
8/11 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti miettinyt, että kunpa ylipainoiset osaisivatkin pysyä poissa ketjuista, joissa heitä haukutaan. Se lyttääminen tuskin auttaa omien tavoitteden saavuttamisessa.

Näin juuri. Tätä itsekin olen miettinyt aiemmin. Enää en ole ajatellut koko asiaa kummemmin kun en vaivaa päätäni aivottomien kiusaajien kommenteilla. Ei tarvi ihmetellä miksi on niin paljon koulukiusaamista kun aikuiset ihmisetkin sättivät toisiaan ulkonäön takia. Lapsetkaan ei tee niin. 

Vierailija
9/11 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on päässä jotain todella vinksallaan jotka täällä päivästä toiseen pilkkaavat ylipainoisia. 6

Vierailija
10/11 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. 
T. Saara

Vierailija
11/11 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on päässä jotain todella vinksallaan jotka täällä päivästä toiseen pilkkaavat ylipainoisia. 6

Ongelma on heidän päässään eikä siihen ole hoitoa olemassa. Parantumaton sairaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi