Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää olikin näköjään aika tehokas toivomuskanava. Ihan kuin sinä oisit oikeasti lukenut. Jännä sattuma, mutta hyvin piristävä sellainen 😊
Mihin kommennettiin liittyen? Hauska sattuma. (sivusta)
Toiveeseen somen päivittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun pitää sittenkin mennä sinne sivumpaan.
Älä uhkaile!!
Ei ollut uhkailu vaan toteamus. Jos häntä kiinnostaa eräs toinen, niin parempi mennä niiden kahden edestä pois.
Tuohon voi moni samaistua. Joskus se josta itse pitää tahtoo olla jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää olikin näköjään aika tehokas toivomuskanava. Ihan kuin sinä oisit oikeasti lukenut. Jännä sattuma, mutta hyvin piristävä sellainen 😊
No niinhän mä luinkin. 😊 Telepatia toimii meidän välillä.. No niin mies, mä odotan että teet jotain!
Minä oon kylläkin nainen.
Tyhmä pää ja typerä sydän.
Olit minulle jostakin syystä jotain hyvin erityistä. Joku pakottava tunne oli kurkotella sinua kohti. Uskottelin itselleni, että voin olla sinulle vastavuoroisesti "jotain". Nyt näiden sattumusten kautta huomaan, että olen ollut todella typerä. Itkettää, ahdistaa ja hävettää.
Minun elämässäni on ollut niin, että jään aina toissijaiseksi. On aika päästää irti, luopua näistä harhakuvitelmista ja vajota takaisin tuttuun ja turvalliseen todellisuuteeni, yksinäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä pää ja typerä sydän.
Olit minulle jostakin syystä jotain hyvin erityistä. Joku pakottava tunne oli kurkotella sinua kohti. Uskottelin itselleni, että voin olla sinulle vastavuoroisesti "jotain". Nyt näiden sattumusten kautta huomaan, että olen ollut todella typerä. Itkettää, ahdistaa ja hävettää.
Minun elämässäni on ollut niin, että jään aina toissijaiseksi. On aika päästää irti, luopua näistä harhakuvitelmista ja vajota takaisin tuttuun ja turvalliseen todellisuuteeni, yksinäisyyteen.
Mulla ihan samat ajatukset. Pitäisi muka päästää irti, koska olo on aivan järkyttävän huono. Mutta...mitä sitten? Kun toinen ihminen ihan vain vähänkin läsnäollessaan elämässäni tekee siitä niin paljon parempaa. Kun mietin elämää täysin ilman...en nää siinä pointtia, se on vain olemassaolemista. Aika varmaan parantaisi. Ei vain jaksaisi tyhjänä odotella niin kauan ennen kuin voi taas kokea todellista iloa. Pari iltaa sitten jopa hetken mietin, että olisin iloinen, jos sydän pysähtyisi, vajoaisin johonkin tilaan jossa ei ole ajatuksia ja tunteita ja saisin myöhemmin herätä uudestaan.
Kävin palstalla ja häivyn!
Zinkkumies pillittämässä ja uhoamassa taas, tämän ja koko palstan leveydeltä.
Äänestä persuja jne samat jutut, kuin kolme vuotta olleet. Arimipesä & jauhenlihan kypsennys pesemättä ne naurattaa, not.
Jos joku ihminen kerta pelkällä läsnäolollaan tekee elämästä parempaa, niin ei sellaisesta ihmisestä kannata päästää irti. Ystävyys on aina mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T tuuks mun luo?
Tuun jos T on mies!
T on mies!
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kertoa, että mitä odotuksia sinulla on meistä rakas?
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan sinua. Haluaisin viettää aikaa kanssasi ja tutustua sinuun paremmin
Kaipaan sinua joka hetki. Entä sinä rakas? Millaisia odotuksia sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihminen kerta pelkällä läsnäolollaan tekee elämästä parempaa, niin ei sellaisesta ihmisestä kannata päästää irti. Ystävyys on aina mahdollisuus.
Meillä tämä(kin) valitettavasti oli yksipuoleista. M-miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan sinua. Haluaisin viettää aikaa kanssasi ja tutustua sinuun paremmin
Kaipaan sinua joka hetki. Entä sinä rakas? Millaisia odotuksia sinulla on?
Minäkin rakastan sinua ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Odotan van että olisit se rohkeampi ja ottaisit yhteyttä ja tavattaisiin ihan oikeasti. Vai onko tuo jotenkin mahdotonta?
Tykkäätkö mies minusta, vaikka olet nähnyt myös huonot puoleni?
Röhröhröhröhhööröh röhnö Sika on hiljaa
Vierailija kirjoitti:
En pitäis kovin suurta ääntä itsestään selvityksistä. Siat ei osaa puhua, mut copy-paste toimii sorkillakin näemmä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää sikajuttu on? :/
Yp estetty trollaamasta, vinkuu täällä katkerana sitten. Ilm kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pitäis kovin suurta ääntä itsestään selvityksistä. Siat ei osaa puhua, mut copy-paste toimii sorkillakin näemmä.
Sama suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää sikajuttu on? :/
Yp estetty trollaamasta, vinkuu täällä katkerana sitten. Ilm kännissä.
Se on viesti sialle. Sika kaipaa rakkautta, mutta kukaan ei innostu. Sialle saattaa kelpaa mieskin vaikka mies on.
Tuun jos T on mies!