Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
11201/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettynyt sua vaan kerran mies torstain jälkeen, en voi lopettaa sitä ajatusta edes unissani..aattelen sua! Oot ihana!

Vierailija
11202/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin sellaista meistä, että jos tämä onkin pelkkää himoa ja halua? Mitä jos emme tulisi toimeen muualla kun sängyssä.

Minullakin tuli hiljattain kaivatusta mieleen, että mitä jos meillä ei olisi edes mitään puhuttavaa.

Ei oikeasti välttämättä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11203/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin kaikki eroavaisuudet alkoi korostua ja tuntua, ettei yhdistävyyksiä oikein ole.

Vierailija
11204/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks et laita mulle viestiä mies??? EIKÖ KIINNOSTA MUN ASIAT TAI TAVATA MUA?? :(

Ei.

Vierailija
11205/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta E-nainen.  T. E-mies.

Vierailija
11206/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä kerta inhoat mua, niin voisitko näyttää sen jatkossa myös ilmeelläsi kun törmäillään, etkä aina vain hymyillä ja puhua selän takana pahaa.

n->n

Vierailija
11207/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi sinua on ikävöidä kuin lapsiani. Siksi tämä tilanne on ja junnaa.

Vierailija
11208/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks et laita mulle viestiä mies??? EIKÖ KIINNOSTA MUN ASIAT TAI TAVATA MUA?? :(

Ei.

Miksi ei kiinnosta? (sivusta)

Vierailija
11209/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Sivusta myöskin..

Ei kaikki jää mieleen eikä kaikkia ikävöi.

Täällä tulee käytyä vain silloin tällöin katsomassa onko oikein tunnisteilla haukuttu.

Vierailija
11210/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mahdollisen suhteen ensimmäinen vuosi olisi todennäköisesti sellainen, että nähtäisiin tiiviimmin joka toinen viikko, kun lapsesi olisivat puolisollasi. Sen jälkeen ehkä voitaisiin tunnustella, miten lapsesi reagoisivat, jos me menisimme oikeasti yhteen. Asiaa tietenkin helpottaisi, jos puolisollasikin olisi siinä vaiheessa uusi, vakava suhde. Toisaalta me molemmat kaipaamme omaakin aikaa, joten ei olisi välttämättä huono asia, jos meillä olisi erilliset asunnot useamman vuoden ajan.

Ei voi tietää etukäteen.

Vierailija
11211/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Sivusta myöskin..

Täällä tulee käytyä vain silloin tällöin katsomassa onko oikein tunnisteilla haukuttu.

Eiköhän se haukkujakin ole sut unohtanu jo aikoja sitten :D

Vierailija
11212/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mahdollisen suhteen ensimmäinen vuosi olisi todennäköisesti sellainen, että nähtäisiin tiiviimmin joka toinen viikko, kun lapsesi olisivat puolisollasi. Sen jälkeen ehkä voitaisiin tunnustella, miten lapsesi reagoisivat, jos me menisimme oikeasti yhteen. Asiaa tietenkin helpottaisi, jos puolisollasikin olisi siinä vaiheessa uusi, vakava suhde. Toisaalta me molemmat kaipaamme omaakin aikaa, joten ei olisi välttämättä huono asia, jos meillä olisi erilliset asunnot useamman vuoden ajan.

Ei voi tietää etukäteen.

Sulla ei siis lapsia?

Vierailija
11213/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää etukäteen.

Sulla ei siis lapsia?

Sen verran iso lapsi, että on tehnyt täydellisen selväksi, että haluaa asua vain ja ainoastaan puolisoni katon alla, jos me eroamme.

Vierailija
11214/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää etukäteen.

Tosi vakavalla pohjalla toi teidän suhde kun täällä kaipausketjussa pitää suunnitella noi asiat......

sivusta

Vierailija
11215/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää etukäteen.

Sulla ei siis lapsia?

Sen verran iso lapsi, että on tehnyt täydellisen selväksi, että haluaa asua vain ja ainoastaan puolisoni katon alla, jos me eroamme.

Oot sä päässyt (edes) juttelemaan kaivattusi kanssa, esim sanoo että lähtisit sä vaikka kahville?

Vierailija
11216/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Sivusta myöskin..

Voisit perustaa "hauku tuttusi oikein tunnisteilla"-ketjun. Ei nimellä kuitenkaan, juridisista syistä.

Vierailija
11217/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää etukäteen.

Tosi vakavalla pohjalla toi teidän suhde kun täällä kaipausketjussa pitää suunnitella noi asiat......

sivusta

Ehkä hän vain haaveilee, pyörittelee vaihtoehtoja?

Tuskin hän tosissaan täällä on tuota asiaa selvittämässä.

Sivusta myöskin

Vierailija
11218/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kirjoittelisi tässä ketjussa, jos kaivattuni olisi sinkku ja lapseton. Ja pelkästä salasuhteesta en haaveile.

Vierailija
11219/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kirjoittelisi tässä ketjussa, jos kaivattuni olisi sinkku ja lapseton. Ja pelkästä salasuhteesta en haaveile.

Ok, missä sitten kirjoittelisit?

Vierailija
11220/16650 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, missä sitten kirjoittelisit?

Jossain ihan muualla ja ihan muista jutuista. Päädyin kirjoittelemaan tänne, koska ihastuin ensi kertaa elämässäni varattuun, jolla on lapsia. Jos hän olisi edes sinkku, en kaipaisi täällä, vaan olisin jo pyytänyt treffeille ja saanut ne pakit - jos ne ylipäätään ovat tullakseen.

Ketju on lukittu.