Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
asialinjalla tällä(kin) kertaa.
Kommentit (16650)
Mä haluun sut itselleni! Meidän vaatteetkin oli eilen ihan 100% match! Haluun haluun haluun!
Vierailija kirjoitti:
Kunka kauan ajattelimme vielä jaksaa näin? Minä ainakin ikävöin sinua aina, kun emme ole yhdessä. Ihan hukkaan menee paljon aikaa, ja voisimme itse muuttaa kaiken, jos vain haluaisimme. Haluaisitko sinä?
Minä ikävöin sinua koko ajan myös, mutta miten me voisimme muuttaa kaiken? Sano miten se onnistuisi?
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan nyt enää vaan vihata sua. No, vihakin on tunne! Oisko pokkaa ees selvittää, millasen paskamyrskyn sait mussa aikaan. Sitä odotellessa, aika vaan käy vähiin. Onko sulla munaa selvittää asia vai ootko ihan hiiri?
Miten hän sai sinussa paskamyrskyn aikaan? MItä hänen pitäisi selvittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan nyt enää vaan vihata sua. No, vihakin on tunne! Oisko pokkaa ees selvittää, millasen paskamyrskyn sait mussa aikaan. Sitä odotellessa, aika vaan käy vähiin. Onko sulla munaa selvittää asia vai ootko ihan hiiri?
Sinun vihasi on sinun tunne. Tee itse jotain sille.
Niin kliseistä niin kliseistä että vihasi on sinun tunne. Kommentoijahan nimenomaan haluaa selvittää just sitä: Oisko pokkaa ees selvittää, millasen paskamyrskyn sait mussa aikaan ja Onko sulla munaa selvittää asia vai ootko ihan hiiri? (sivusta)
Ei ole klise, sinun tunteet omasi ja vain sinä niitä käsittelet.
Jos jotain on tapahtunut, eikä toinen palaa asiaan niin miksi pitää jos se ei ole hänelle tarpeen? Sinua joku asia vaivaa, se on sinun ongelma eikä muiden.
Oi voi, oiva esimerkki itsekkäästä 2010-luvun ihmisestä.:(
Jokainen on toki vastuussa itsestään, mutta myös siitä, kuinka kohtelee muita ihmisiä.
Sen vuoksi empaattinen ihminen selvittää välillä myös sellaisia asioita, jotka eivät hänelle henkilökohtaisesti tarpeellisia olekaan eikä itse koe kiinnostusta palata asiaan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa paska koko ketjun väki :(
Mikä ny mättää?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mun rakas kaivattuni, niin mä rakastan sinua!!!! En vaan voi tälle tilanteelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ketju on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Ei muu kiinnosta sun tunnetilas. Sen kun vihaat, seiso vaikka päälläsi ja vihaa, mulle on yks ja sama mitä tunnet. Jätin sut, ja hetkeäkään en ole katunut, vaika olen välillä joutunut ohimennen sua näkemään. Päätökseni on vain saanut siitä vahvitusta että oikein tein.
Vierailija kirjoitti:
Mitä me oikein voitaisi tehdä tämän jutun kaa?
Hyvä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kliseistä niin kliseistä että vihasi on sinun tunne. Kommentoijahan nimenomaan haluaa selvittää just sitä: Oisko pokkaa ees selvittää, millasen paskamyrskyn sait mussa aikaan ja Onko sulla munaa selvittää asia vai ootko ihan hiiri? (sivusta)
Jos jotain on tapahtunut, eikä toinen palaa asiaan niin miksi pitää jos se ei ole hänelle tarpeen? Sinua joku asia vaivaa, se on sinun ongelma eikä muiden.Oi voi, oiva esimerkki itsekkäästä 2010-luvun ihmisestä.:(
Jokainen on toki vastuussa itsestään, mutta myös siitä, kuinka kohtelee muita ihmisiä.
Sen vuoksi empaattinen ihminen selvittää välillä myös sellaisia asioita, jotka eivät hänelle henkilökohtaisesti tarpeellisia olekaan eikä itse koe kiinnostusta palata asiaan.Sivusta
Eiköhän noidenkin "suhde" ole oikeasti selvitetty, mutta ehkä tuo jankuttaja paskamyrskyläinen on luonut vain omassa pakkomielteisessä päässään sen selvittämättömän paskamyrskyn kun ei ole halunnut hyväksyä jätetyksi tulemista. Ei se asian jankuttaminen sitä asiaa muuksi muuta. Menisi vaikka terapiaan puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain on tapahtunut, eikä toinen palaa asiaan niin miksi pitää jos se ei ole hänelle tarpeen? Sinua joku asia vaivaa, se on sinun ongelma eikä muiden.Oi voi, oiva esimerkki itsekkäästä 2010-luvun ihmisestä.:(
Sen vuoksi empaattinen ihminen selvittää välillä myös sellaisia asioita, jotka eivät hänelle henkilökohtaisesti tarpeellisia olekaan eikä itse koe kiinnostusta palata asiaan.Sivusta
Oletko sinä empaattinen?
Tietääkö se empaattinen ihan irl että toisen kohdalla kaikki ei ole selvää?
Siitä on aikaa. Aika paljon. Ollaan kuitenkin aika nuoria vielä...parikin vuotta tuntuu pitkältä.
Milloin ihastuit minuun mies? Sä voit sanoa ja esittää ihan mitä hyvänsä, mutta kyllä sä olet ihastunut ollut.
Mietin, tapahtuikohan se samaan aikaan. Minulla ehkä nopeammin kuin sinulla. Ja se on jatkunut tähän päivään saakka. Mitä mieltä olet siitä? Minulle tämä on ollut vaikea tie ja sinun tien mutkia ja kiviä en kaikkia edes tiedä. Oot niin merkittävä mun elämässä ettet tiedäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä empaattinen?
Tietääkö se empaattinen ihan irl että toisen kohdalla kaikki ei ole selvää?En ymmärrä mitä toinen kysymys tarkoittaa, mutta olen juu empaattinen ja käynyt tietysti keskustelemassa asioista tilanteissa, joissa itseäni ei vaivaa mikään eikä kiinnosta koko henkilö, mutta toinen on halunnut selvittää asiat (tai omaa päätähän siinä selvitellään) ja saada jonkinlaisen konkreettisen closuren (omille tunteilleen, mitään varsinaista suhdetta ei välttämättä ole edes ollut).
Sinä mies olet vain niin seksikäs ja ihana että en voi olla haluamatta sinua.
"Jos löytäisimme toisemme, silloin ehkä nään
keinon, jolla vielä kaiken saamme kukkaan." (Syyslaulu)
Ikävä sinua. En tiedä, milloin taas näemme, mutta toivottavasti pian.
Miks et laita mulle viestiä mies??? EIKÖ KIINNOSTA MUN ASIAT TAI TAVATA MUA?? :(
Mietin sellaista meistä, että jos tämä onkin pelkkää himoa ja halua? Mitä jos emme tulisi toimeen muualla kun sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin sellaista meistä, että jos tämä onkin pelkkää himoa ja halua? Mitä jos emme tulisi toimeen muualla kun sängyssä.
Tullaan toimeen ja nimenomaa muuallakin siksihän se vetovoima välillämme on niin valtava!
Uuuuuu Teeeehhhh t t t t