Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
11061/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sinua mies niin, että järki kohta lähtee. En ole varmaan koskaan halunnut ketään näin paljon.

Minäkin sinua nainen, saat minut sekaisin, kun ajattelen miten hellää ja intohimoista rakastelumme olisi. Sinun kanssasi rakas olisin valmis kaikkeen.

Vierailija
11062/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovutan. Antaa olla. Huomenna on uusi päivä, ja se päivä on tyhjä sinusta.

Ps. Tämä ei ole kenellekään teistä jotka odotatte täällä viestiä kaivatultanne.

Mikä sai luovuttamaan, mitä tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11063/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ja mun pitäisi saada keskusteltua koko tää juttu.

Jos olet hän, parin vuoden takaa,niin kiitos ei. Jos olet hän pidemmän ajan takaa, kiitos kyllä, ja jos olet hän 4 kk:n takaa, niin kiitos kyllä. : )

Taas näitä ”ykkös-, kakkos- ja kolmosvaihtoehto”-ihmisiä....

Löytääkö vielä jostain henkilöitä, jotka keskittyvät yhteen kerrallaan niin konkreettisesti kuin emotionaalisestikin?

Eli ihmisiä, joilla ei ole jonoa oven takana ja vuoronumerosysteemi käytössä.

Oispa joku merkki, josta tunnistaisi onko henkilö niitä tyyppejä, jotka ”tsiigailee vaihtoehtoja” vai niitä jotka Rakastuu.

Tietäisi kiertää vertailijat ja kilpailuttajat kaukaa, ja keskittää huomion vain Rakastujiin.

Vierailija
11064/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sinua mies niin, että järki kohta lähtee. En ole varmaan koskaan halunnut ketään näin paljon.

Minäkin sinua nainen, saat minut sekaisin, kun ajattelen miten hellää ja intohimoista rakastelumme olisi. Sinun kanssasi rakas olisin valmis kaikkeen.

Mietin jo kaikkea mitä haluaisin tehdä rakkaani kanssa tänään, jos saisin viettää koko päivän hänen kanssaan. Ensin haaveilin kaikesta kiltistä, kuinka olisimme kahden ja saisin vain nauttia hänen läheisyydestään. Haluan häntä kuitenkin niin paljon että yhden päivän voisin viettää sängyssä hänen kanssaan. Ihanaa, hellää ja intohimoista rakastelua.

Nyt en saa ajatuksia pois tästä haaveesta. Olisitpa tässä.

Vierailija
11065/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko tajusin juuri, että en voi lakata rakastamasta sua. ❤

Vierailija
11066/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutuit niin kylmäksi mua kohtaan, ja työnsit pois sun elämästä? Sait mulle olon, että en merkitse sulle yhtään mitään.. Vain muutama viikko ennen itkit ja kerroit rakkaudesta mua kohtaan, kuinka haluat mut ikuisesti. Mun on pakko kysyä, että mikä sulla on? Miksi sä käyttäydyt noin?

Mä rakastin ja rakastan sua aidosti.. kaiken sen jälkeen mitä ollaan koettu luulin ihan tosissani, että emme jätä toisiamme vaan olemme toistemme tukena aina, niinhän me aina puhuttiin.

Mikä sulla on? Miks sä teet näin? Etkö rakasta enää? Rakastitko koskaan?

Vierailija
11067/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en lakannut rakastamasta ketään niin helposti ja nopeasti kuin Markoa. Itse asiassa en voi ymmärtää, mitä hänessä alun alkaenkaan näin. Ehkä olin silloin aika epätoivoinen. 

Vierailija
11068/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en lakannut rakastamasta ketään niin helposti ja nopeasti kuin Markoa. Itse asiassa en voi ymmärtää, mitä hänessä alun alkaenkaan näin. Ehkä olin silloin aika epätoivoinen. 

😁

Minä taas rakastan Markoa viimeiseen hengenvetoon, mutta Markopa rakastaa elämässä kaikkea muuta paitsi minua. Paino sanalla kaikkea.

Vierailija
11069/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin jo kaikkea mitä haluaisin tehdä rakkaani kanssa tänään, jos saisin viettää koko päivän hänen kanssaan. Ensin haaveilin kaikesta kiltistä, kuinka olisimme kahden ja saisin vain nauttia hänen läheisyydestään. Haluan häntä kuitenkin niin paljon että yhden päivän voisin viettää sängyssä hänen kanssaan. Ihanaa, hellää ja intohimoista rakastelua.

Haaveilen rakastelusta rakkaani kanssa joka päivä. Haluaisin saada sinut rakastellessamme tuntemaan kuinka paljon rakastan ja haluan sinua. En ole kokenut tällaista intohimoa ketään muuta kohtaan.

Vierailija
11070/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Nyt on joku tosi pahasti vialla.

Vierailija
11071/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen rakastelusta rakkaani kanssa joka päivä. Haluaisin saada sinut rakastellessamme tuntemaan kuinka paljon rakastan ja haluan sinua. En ole kokenut tällaista intohimoa ketään muuta kohtaan.

Olisitpa hän ja tapaisimmepa joskus. Minulla on niin ikävä sinua.

Vierailija
11072/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko ❤️

Vierailija
11073/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi sitten.

Vierailija
11074/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko kertoa mikä hänessä saa sinut haluamaan häntä?

Vierailija
11075/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi sitten.

Ketä moikkailet?

Vierailija
11076/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi sitten.

Onko sulla kaikki hyvin?

Vierailija
11077/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olisinkin sinulle mies pettymys, sen jälkeen kun olisit tutustunut minuun paremmin? En olisikaan sellainen kun ajattelit minun olevan.

Vierailija
11078/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi sitten.

Kivat ja ennenkaikkea henkilökohtaisen tuntuiset terveiset kaivatulle. Ollapa hän!

Vierailija
11079/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli ❤️

Nyt on joku tosi pahasti vialla.

😂

Vierailija
11080/16650 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette uskalla julkaista nimiä tai muita tarkempia tunnisteita? Esimerkiksi Ville Helsingistä on kuuma. Tunnistiko nyt joku helsinkiläinen Ville itsensä? En usko. :)

Ketju on lukittu.