Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Haluun pois. Haluun kuolla.
Aika erikoinen toteamus kaipausketjuun. Muutama lohtusana tuntemattomalta: niin meistä aika moni muukin. Ja vieläkin parempaa: joka ikinen pääsee pois, kukin vuorollaan, se on ainoa mikä on varmaa elämässä.
Voimia päivään.
Vierailija kirjoitti:
Samoissa tunnelmissa välillä täälläkin ja aina kuitenkin noustaan.
Mikä on, mikä on hätänä?
Sun ja mun pitäisi saada keskusteltua koko tää juttu.
Vierailija kirjoitti:
kadun, että lähdin sieltä, missä saimme viettää aikaa yhdessä. uusi paikka ei ole yhtä kiva kuin vanha ja kaipaan sinua niin että sydämeen sattuu. :(
Mistä lähdit?
Huomenta kissamies. Olen taas ajatellut sinua koko yön saamatta unta. Ikävä.
Olen kaivannut sinua mies, joko pian?
Vierailija kirjoitti:
Olen kaivannut sinua mies, joko pian?
Minäkin olen kaivannut sinua nainen kuin janoon nääntymässä oleva erämaan keidasta. Milloin olet valmis? Kerro.
Näin unta, jossa menimme yhdessä suihkuun mies. En ala tarkemmin kertomaan. Ihanaa oli. Sinä olit ihana.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas. Jos saisimme tämän päivän viettää yhdessä, mitä haluaisit tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas. Jos saisimme tämän päivän viettää yhdessä, mitä haluaisit tehdä?
Työntyisin sen kovan, innokkaan ja kookkaan kalusi kanssa märkään, ahnaaseen pesääni voimalla ja syvälle.
Siis sinä työntyisit.
Vierailija kirjoitti:
Sun ja mun pitäisi saada keskusteltua koko tää juttu.
Jos olet hän, parin vuoden takaa,niin kiitos ei. Jos olet hän pidemmän ajan takaa, kiitos kyllä, ja jos olet hän 4 kk:n takaa, niin kiitos kyllä. : )
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Lähetän sinulle paljon helliä halauksia ja silityksiä. Lempeitä unia. Nuku hyvin.
Oletko sinä se n-n kirjoittaja? Vai onko teitä Nuku hyvin-kirjoittajia ylipäätään kaksin kappalein? Viestisi ovat oikein mukavia, mutta samaan aikaan myös turhauttavia, kun ihan kaikki oleellinen on verhottu huolella. Ei siis millään pahalla. Olet selvästikin hyvä ihminen ja toivon, että saat rakkautta osaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Lähetän sinulle paljon helliä halauksia ja silityksiä. Lempeitä unia. Nuku hyvin.
Oletko sinä se n-n kirjoittaja? Vai onko teitä Nuku hyvin-kirjoittajia ylipäätään kaksin kappalein? Viestisi ovat oikein mukavia, mutta samaan aikaan myös turhauttavia, kun ihan kaikki oleellinen on verhottu huolella. Ei siis millään pahalla. Olet selvästikin hyvä ihminen ja toivon, että saat rakkautta osaksesi.
Silkkaa narskun lepakon kiusan tekoa, tietää että valtaosa on heteroja tässä ketjussa, niin pitää tulla säätämään lepakkojuttujensa kanssa tänne heteroiden keskelle. Pälli mikä pälli.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla kanssasi kahdestaan, lähellä sinua. Kaikki olisi kanssasi ihanaa. Haaveilen siitä, että saisimme rauhassa suudella ja keskustella. Hemmottelisin sinua kaikin tavoin. Tahtoisin sukeltaa kauniisiin silmiisi ja antaa hetken viedä. Tekisimme juuri niin kuin meistä molemmista tuntuisi sillä hetkellä hyvältä. Mitään ei tarvitsisi kiirehtiä. Olisimme vain yhdessä "me".
Haluan sinua mies niin, että järki kohta lähtee. En ole varmaan koskaan halunnut ketään näin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntyisin sen kovan, innokkaan ja kookkaan kalusi kanssa märkään, ahnaaseen pesääni voimalla ja syvälle.
Tämä taitaa olla yhden jos toisenkin unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla kanssasi kahdestaan, lähellä sinua. Kaikki olisi kanssasi ihanaa. Haaveilen siitä, että saisimme rauhassa suudella ja keskustella. Hemmottelisin sinua kaikin tavoin. Tahtoisin sukeltaa kauniisiin silmiisi ja antaa hetken viedä. Tekisimme juuri niin kuin meistä molemmista tuntuisi sillä hetkellä hyvältä. Mitään ei tarvitsisi kiirehtiä. Olisimme vain yhdessä "me".
Lisään vielä vastaukseeni, että sinun kanssasi olisin valmis kaikkeen, koska rakastan sinua. Mitä sinä rakas haluaisit tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta voi täällä olla joku toinenkin. En yleensä halua laittaa tarkkoja tunnisteita kaikelle kansalle, mutta jostain pienestä vihjeestä kaivattuni saattaisi tunnistaa itsensä. Kiitos sinulle sanoistasi.
En ole monesti nähnyt susta unta, ja ne vähäisetkin on olleet niitä teräsmiestrikoohousuhommeleita, joille en edes yritä miettiä mitään selitystä.
Tänä aamuna havahdin kuitenkin hereille siihen, että joku sivusta, näkymättömistä, tarttui mua kädestä. Ensin kuin kysyvästi muutamasta sormesta ja sitten varmemmin koko kädestä. Tuli lämpöinen olo.